sobota, 4 grudnia 2021

TO DO w grudniu.

Hejka!
Żeby bardziej efektywnie przeżyć okres przedświąteczny, kiedy są najładniejsze dekoracje oraz ładna grudniowa pogoda... Przygotowałam dla was listę to do w grudniu. Możecie stworzyć własną listę do odhaczenia. Wydaje mi się, że warto robić sobie takie check point'y. Mamy wtedy o wiele bardziej określone cele. A gdy widzimy nasz cel jako punkty zastanawiamy się dużo mocniej jak do niego dążyć. To się odnosi zarówno takich lekkich tematów jak co zrobić w grudniu ale również plan na najbliższe np. pięć lat. 


Ja na swojej liście mam odwiedzenie jarmarku świątecznego, spacer przy świątecznych lampkach, przygotować świąteczne kartki dla babci i cioć a także upiec pierniki. Zapewne jeszcze kilka punktów do tego dojdzie, ale póki co to tyle. Szczególnie marzy mi się właśnie ten jarmark. Jestem w Łodzi już kilka lat a nigdy nie byłam na jarmarku wieczorem gdy mróz lekko szczypie nam policzki... Mam nadzieję, że w tym roku się uda ;)
A wy jakie macie plany? Czy w ogóle planujecie coś więcej niż szał świąteczny?
Do jutra,
A.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz