Jeśli lubisz kosmetyki Avon, a współpraca z wieloma nowymi osobami sprawia ci przyjemność, warto pomyśleć o pozostaniu konsultantką Avon. Jakie masz z tego korzyści? Przede wszystkim kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. Sama rejestracja Avon jest szybka i prosta. Od momentu założenia konta możesz już zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet startowy w pełni za darmo. Co istotne, nie musisz zamawiać produktów co katalog. Jest to więc bardzo ciekawa opcja dla osób, które chcą sobie dorobić w wolnej chwili.

środa, 29 czerwca 2016

Fit haul; sports bag, mat exercises, stevia, tea, syrup Walden Farms, protein, bag shoulder.

Witaj ♥!
Na prawdę nie spodziewałam się, że kiedyś na moim blogu pojawi się coś takiego jak haul. Nigdy nie robię zakupów w krótkim czasie tak dużych aby się nimi chwalić. Ostatnio jednak sporo rzeczy zakupiłam w dziale fit. Więc postanowiłam się podzielić co upolowałam a także pierwsze wrażenia z nimi związane ♥

niedziela, 26 czerwca 2016

My first interview.


Witajcie <3 
Mam dziś dla was bardzo miłą nowinę. 
Udzieliłam ostatnio krótkiego wywiadu na bloga do Patryka (Lifestyle by Patryk Witczuk).
Chciałam podziekować za możliwość wypowiedzenia się na temat kilku spraw związanych z blogowaniem. A także polecić wam bloga Patryka. Mam nadzieję, że jego blog jak i wywiad się wam spodoba:) Serdecznie zapraszam do lektury.

Pytania bardzo mi się spodobały. Dlatego pomyślałam, że będzie miło jeśli też odpowiesz i wspomnisz o Patryku ;p To będzie fajna nagroda za dobre pytania.

środa, 22 czerwca 2016

Oatmeal pancakes with strawberries .

Witajcie <3
Od pewnego momentu w swoim życiu zaczęłam przerzucać się na zdrowe wybory. Do diety wplotłam również wiele rodzai płatków (np. owsiane, jaglane, otręby itp.). Z paru eksperymentów powstały w końcu bardzo fajne i sycące placuszki owsiane. Są one na prawdę bardzo smaczne gdy coś do nich dodamy np. truskawki. Gdy ja pierwszy raz zrobiłam idealną wersję, jedyną moją myślą było to ,,czy przypadkiem nie pomyliłam się i nie zrobiłam sobie śniadanie na ponad 500 kcal". Na prawdę byłam tak najedzona, że aż byłam w szoku ;)
Serdecznie polecam sprawdzić.

Owsiane placuszki z truskawkami.
Składniki:
- łyżeczka oleju kokosowego
-20 g białka ((u mnie WPC) w kaloriach go nie wpisałam, każdy dopisze wedle uznania)
-20 g płatków owsianych
-20 g otrębów
-50 g białka kurzego
- 50 g truskawek
-50 g jogurtu naturalnego

Wykonanie:
W miseczce mieszamy białka, białko, płatki owsiane, otręby. Do smaku można dodać cukier, ale pamiętajcie o wliczeniu kalorii. Mieszamy całość łyżką. Nagrzewamy patelnię i nakładamy łyżeczkę oleju. Nakładamy placki, jeden to około 1 łyżka. Rozpłaszczamy je na patelni aby nie były grube. Smaczniejsze są cienkie. Smażymy z obu stron na miedziany kolor. Wykładamy na talerz dostrajamy jogurtem i truskawkami.
Smacznego!

Zalecam nie rezygnować z jogurtu. Placki są dosyć zbite i warto mieć coś płynnego w zestawie.

Kaloryczność:

czwartek, 16 czerwca 2016

Insta Fit Inpirations - Marta Nowak

Marta Nowak
Marta od dwóch lat ćwiczy na siłowni. Swoimi przemyśleniami i życie codziennym dzieli się na swoich dwóch kanałach: Fit Couple i MsDoncellita. Nie jest typową maniaczką jakie do tej pory mogły się tu ukazać, np. Pamela Reif. Jej ćwiczenia mają na celu wyszczuplenie i utrzymanie wysportowanego ciała. Tak zwany body fat dwa lata temu miała na ok. 24%, zaś aktualnie ok. 14%. Na swoim intagramie dzieli się również świetnymi przepisami. Jej prywatną motywacją jest Alan, jej chłopak z którym zawsze ćwiczy.
facebook • instagram • snapchat: fit_doncia • youtube 

wtorek, 14 czerwca 2016

Review #10: Wibo, Natural Eye Shadow

Witam ♥ 
Na przecenach w Rossmannie udało mi się złowić dzienną paletkę. Mam już dwie... ale ta była tak piękna ;) I pigmentacja w sklepie bardzo mi się spodobała. Heh a że kobieta nie potrafi sobie odmówić, tak wróciłam z tym skarbem. Zapraszam na recenzję <3

sobota, 11 czerwca 2016

Playlist last time.

Dla umilenia weekend'u wstawiam dziś moją ulubiona playlistę. Może ktoś odkryje jakiś nowy hit ;) Ja często słucham jej gdy jeżdżę rowerem lub też na wrotkach. Zapraszam do słuchania. Chętnie posłucham też z waszego polecenia :)!
xoxo ♥








































wtorek, 7 czerwca 2016

Make up for blue eyes.

Witam <3 
Tak jak obiecywałam zrobiłam pierwszy tutorial na makijaż dla niebieskookiej. Nie jest idealny. Zwłaszcza, że bawiłam się sama z aparatem i statywem. Światło ma wiele to życzenia... Jednakże jest na tyle dobre, że postanowiłam jednak wstawić te zdjęcia.

piątek, 3 czerwca 2016

Review #9: Astor, Skin Match Protect, Concealer (Korektor pod oczy)

Każda osoba która ma lekkie cienie pod oczami wie jak wiele zdziałać może dobry korektor, który to przykryje i rozświetli oczy. Ja też mam z tym lekki problem. Lubie zakryć co nie co i dodać odrobiny blasku ;p Dlatego postanowiłam wypróbować korektor z Astora... 
Zapraszam na recenzję, 

środa, 1 czerwca 2016

Session #4: Activities with a red accent .


Witaj.
Od dawna próbowałam znaleźć swój typ aktywności. W końcu przekonałam się do tego czego najbardziej się wyrzekałam czyli do biegania. Nie sądziłam, że mogę pokochać coś co tak bardzo mnie męczyło. Zaczynając było trudno, nawet bardzo. Z czasem jednak zauważałam, że dystans który wcześniej pokonywałam w czasie np. 20 minut teraz zajmuje 15 a nawet mniej. Oczywiście to wpłynęło bardzo dobrze na moją kondycję. Biegam 3 razy w tygodniu z siostrą, która pilnuje mojej systematyczności. Cały program pobrałam z internetu, oczywiście z naciskiem na początkującego. Teraz minął już miesiąc. Zobaczymy co będzie w lipcu gdy plan się skończy.
A teraz zostawiam wam moją ukochaną sesje <3
W stroju sportowym czuję się w 100% komfortowo. Mam nadzieję, że efekt również wam się spodoba.