Jeśli lubisz kosmetyki Avon, a współpraca z wieloma nowymi osobami sprawia ci przyjemność, warto pomyśleć o pozostaniu konsultantką Avon. Jakie masz z tego korzyści? Przede wszystkim kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. Sama rejestracja Avon jest szybka i prosta. Od momentu założenia konta możesz już zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet startowy w pełni za darmo. Co istotne, nie musisz zamawiać produktów co katalog. Jest to więc bardzo ciekawa opcja dla osób, które chcą sobie dorobić w wolnej chwili.

niedziela, 26 czerwca 2016

My first interview.


Witajcie <3 
Mam dziś dla was bardzo miłą nowinę. 
Udzieliłam ostatnio krótkiego wywiadu na bloga do Patryka (Lifestyle by Patryk Witczuk).
Chciałam podziekować za możliwość wypowiedzenia się na temat kilku spraw związanych z blogowaniem. A także polecić wam bloga Patryka. Mam nadzieję, że jego blog jak i wywiad się wam spodoba:) Serdecznie zapraszam do lektury.

Pytania bardzo mi się spodobały. Dlatego pomyślałam, że będzie miło jeśli też odpowiesz i wspomnisz o Patryku ;p To będzie fajna nagroda za dobre pytania.

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda blogowa? Ile lat wtedy miałaś?
-Blogować zaczęłam o swojej diecie i wszystkim z tym związanym. Wtedy jeszcze na onecie. Był to raczej pamiętnik. Następnie powstał już na bloggerze blog na temat moich hobby, robótek ręcznych (Madness and Magic Handmade.). Ogólnie myślę, że był to ok. 2010 rok, bodajże jesień.

2. Co jest dla ciebie najważniejsze w prowadzeniu bloga?
-Frajda z tworzenia czegoś swojego. Moja strona to tak jakby moje dziecko. Miło jest oglądać jak się rozwija i coraz więcej osób czyta posty. Wiadomo pracy trzeba włożyć sporo, ale uważam, że jest tego warte:)

3. Czy masz jakieś pomysły zmiany na blogu?
-Jeśli chodzi i wizualne zmiany, nie. A jeśli pod kątem jakości i postów to tak. Chciałabym mieć lepsze zdjecia. Przeszkadza mi bardzo gdy jest słabe światło a nie mam jak zrobić zdjęć. Dodatkowo chciałabym aby było więcej sesji. Niestety nie mam fotografa co skutkuje słabą częstotliwością tego typu postów.

4. Jakimi osobami są Twoi czytelnicy? Wiadomo, że to głównie kobiety, dziewczyny, ale jak się zachowują?
-Muszę podzielić moje czytelniczki na dwie grupy. Pierwsza to prawdziwe oddane czytelniczki, które znam z racji częstych komentarzy. Piszą, co ważne, szczerze widać, że przeczytały post. Druga grupa to taki ,,szajs". Nie przeczyta posta. Wklei tylko ,,Super post, zapraszam do mnie, poklikasz?" Irytuje mnie to. Dlatego takich osób nie odwiedzam. I tu wysuwa się mój mały prezent dla czytelników, zawsze oddaje im miłym komentarzem (miłym tzn wartościowym).

5. Co było do tej pory najtrudniejsze w prowadzonym przez Ciebie blogu?
-Myślę, że najgorsze w prowadzeniu bloga jest znalezienie dla niego czasu. Zdarza się czasem tak, że mam sporo spraw w domu i szkole i praktycznie brak czasu dla bloga. Bardzo mnie to irytuje, ale niestety muszę wtedy odpuścić i postawić go na 2 miejscu. Mam nadzieję, że kiedyś będzie on na 1 :) Chciałabym w sumie wspomagać swój fundusz domowy z bloga tak aby móc poświęcić mu o wiele więcej czasu.

6. Jakie masz plany na najbliższe miesiące, związane z blogiem?
-Lipiec i sierpień, te miesiące weźmy pod uwagę. Lipiec poświęcę na lekkie posty, trochę fitness, trochę życiówki i trochę o makijażu. Myślę aby dodać jakiś fajny przepis na lody lub też chłodnik. 
W sierpniu jest pierwszy rok bloga. Będzie to miesiąc bardzo pracowity. Mam zamiar stworzyć konkurs, do tego streszczenie tego roku a także kilka postów na temat wyboru szkoły i moich refleksjach, sesji typu ,,back to school" itp. Muszę również stworzyć około 2 posty na wrzesień, takie zapasowe. Zaczyna mi się rozszerzenie przedmiotów w szkole i na początku może być trudno dlatego chcę nie zaniedbać wtedy bloga.

7. Powiedz mi, inspirujesz się na jakiejś blogerce, czy wolisz być po prostu sobą?
-Nie jestem typowo modową blogerką czy fitnessową. Nie można mnie zbytnio skategoryzować. Lifestyle zmieszany ze wszystkim. Dlatego na nikim się nie wzoruję. Mam swój plan/ideał w głowię i chcę do niego dążyć :)

8. Dostajesz propozycje od firm? Chodzi mi o sprawy reklam, postów itd.
-Nie. Mogłabym pracować z firmami typu she in itp. Uznaje je jednak za chiński szajs i nie chcę zaśmiecać bloga postami typu ,,wish lista" i spamowanie moim czytelnikom aby klikali w jakieś linki.... Nie sprzedam się tak chamsko za parę szmat. Pracuję z firmą Merq.pl. Jednakże jest to program lojalnościowy i działa to na zasadzie kilkania w baner i poprzez link zakup czegoś.
Chciałabym pracować z firmą, ale taką która przede wszystkim zadowoli mnie swoim asortymentem i stosunkiem do klientów. Może kiedyś przyjdzie taki czas ;) 

9. Twoje ulubione motto życiowe to...
-Moje ulubione motto życiowe z przepisem jak żyć posiadam w swoim banerze... ,,Najważniejszą rzeczą jest aby cieszyć się swoim życiem - być szczęśliwym - tylko to się liczy".

10. Co najbardziej wkurza Siebie u innych ludzi?
-Fałszywość, dwulicowość, ignorancja. Zdarzyło mi się z nimi spotkać i to one najbardziej mnie zraniły.

PS. Co do zdjęcia... Aby podkreślić szczerość odpowiedzi postanowiłam wstawić kilka zdjęć tzw. saute ;) Naturalnie, szczerze i od serca...

xoxo ♥

28 komentarzy:

  1. Super, gratulacje :) Zarówno udzielanie wywiadu, jak i go przeprowadzanie to super sprawa i bardzo fajna przygoda. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam że masz już na swoim koncie współpracę :) mnie też drażnią takie osoby które nawet tytułu nie przeczytają mojego posta (oczywiście komentują post ale na tak zwane od...się) najbardziej mnie rozbraja jak robię wstęp o kosmetyku(zazwyczaj ahy i ohy od producenta) a później moje wrażenia które opisują produkt jako bubel.. i komentarze
    -świetny wpis
    -jaka fajna petka dzięki za polecenie
    -chetnie wypróbuję bo jest fajny
    Itd... najczęściej u takich osób w nagrodę komentuje podobnie lub wcale i to często są osoby które właśnie mają współpracę (na klikanie) i oczywiście nie klikam.. bo skoro ktoś nie szanuje mojego czasu spędzonego na pisanie to ja nie muszę i jego? Też sama nie lubię ludzi fałszywych, dwulicowych itd.. ogólnie fajny wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo :D Dlatego zawsze nagradzam osoby komentarzem zwrotnym u nich :) A tych olewatorów tylko zapamiętuję aby ich już nie odwiedzać :)

      Usuń
  3. Świetne pytania, można się dużo wypowiedzieć :D Gratulacje wywiadu, na pewno była to super sprawa ❤

    Buziaki, xx
    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem czy bym dała radę zrobic wywiad heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wywiad :)
    Lubię czytać takie rzeczy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam z wielkim zainteresowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym czasem to rzeczywiście jest spory problem. Dobra organizacja to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, czasami ciężko znaleźć czas ale warto ;)
    Również jak Ty nie znoszę dwulicowych ludzi i bezwartościowych komentarzy.

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo to ja już zaraz wchodzę na ten wywiad.
    Pozdrawiam
    Obserwujemy?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie rzeczy :D superx
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również bardzo nie lubię komentarzy typu "Fajny post, proszę o kliknięcie tu, tu, tu i tu... i jeszcze tu". Autorzy tych komentarzy nie potrafią uszanować naszej pracy i w dodatku chcą, żebyśmy my uszanowali ich, dali im obserwację i co tam jeszcze. Denerwują mnie takie osoby.

    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze na nas zarobić ;)? Bo przecież w ich klikanach chodzi o współpracę... Żal mi ich. Może kiedyś dorosną.

      Usuń
  12. Jeśli chodzi o problemy to mam takie same :d złe światło brak fotografa itp :D ale jeśli chodzi o współprace nie uważam że to sprzedawanie się ;) przeciez tak naprawdę to nikogo nie zachęcę do zakupu niczego z tych sklepów więc oni nic nie zyskują tylko sztuczne kliki :D a oni zawsze coś wyślą albo pieniążki ktore do prowadzenia bloga się przydają ;d przy okazji można ostrzec innych na własnym doświadczeniu jaka jest jakość tego itp. Także nic nie tracimy przez takie coś ;d moim zdaniem to frajda otwierać taką niewiadomą :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy problem da się przeskoczyć!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe pytania i jeszcze ciekawsze odpowiedzi ;)) Też nie lubię gdy ktoś pod moimi wypocinami pisze : ,, fajny post " pewnie tylko ktoś chce zrobić sobie fejma :D Pozdrawiam ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać,że traktujesz poważnie swoich czytelników i to jest super. :) Gratuluję wywiadu i powodzenia w dalszym blogowaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że tak długo blogujesz :) świetny post :) Fajnie było się dowiedzieć czegoś więcej o Twoich planach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post aby Cie lepiej poznac;)
    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sprawa z takim wywiadem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wywiadu i życzę powodzenia w dalszym rozwijaniu swoich umiejętności w tym kierunku:) Świetne pytania i odpowiedzi :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wywiadu! Świetna sprawa, mam nadzieję, że z czasem będziesz miała ich więcej :*
    Chłopak wymyślił bardzo dobre pytania :) Serio, już niedługo rok bloga? :O Czas leci taak szybko, już Ci gratuluję i z tego powodu ;*
    Fajnie, że masz swoje zasady i wiesz, co konkretnie chcesz robić, co zamierzasz osiągnąć. Mi brakuje takich cech, więc podziwiam :)
    A zdjęcia bardzo fajne :3. Nie wiedziałam, że nazywają się one "saute" :P
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam :D Dopiero na youutubie się dowiedziałam z jakiegoś filmiku ;p

      Usuń