czwartek, 2 grudnia 2021

Pomysły na grudniowy Bullet Journal.

Cześć!
Tak! Już zaczął się grudzień i jeśli tworzycie swój bullet journal, jest już najwyższy czas aby go zaplanować. Dlatego przychodzę do Was z kilkoma propozycjami. Znajdziecie tutaj zarówno mocno czerwone i przepełnione dekoracjami propozycje jak i bardziej stonowane. Ja osobiście cały kalendarz staram się utrzymywać w dość minimalistycznych kolorach. Natomiast grudzień to jeden wielki wyjątek, kiedy to potrafię nawet całe strony przemalować na czerwono. Swojego akurat nie będę pokazywać ponieważ lubię go zrobić już w listopadzie razem z listą planów postowych, zakupów oraz prezentów. 
Mam nadzieję, że znajdziecie tutaj coś dla siebie.

Dodatkowo znalazłam dla Was kreatywne bujo na grudzień. Jeśli macie ochotę możecie sobie zrobić wyzwanie na cały miesiąc. Z tego co pamiętam trzeba narysować rzecz z danego dnia ale możecie również zrobić zdjęcie czy też zrobić spis wspomnień z danym słowem i napisać taki świąteczny pamiętnik.






























Do zobaczenia!
A.

4 komentarze:

  1. Piękne inspiracje! Ja akurat wolę gotowe organizery.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne inspirację, ja swój też zdobiłam ale w ostatnim czasie przeniosłam sie na kalendarz internetowy
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń