niedziela, 5 listopada 2023

Ostatnie wspomnienie z Włoch...

Cześć!
Cały mój wyjazd plenerowy udało mi się już szczegółowo opisać oraz wyselekcjonować najciekawsze zdjęcia, które trafiły tutaj na bloga. Jeśli ktoś ma ochotę wrócić do któregoś postu, pozostawię linki poniżej. Podsumowując całą tą serię mam dla Was małą niespodziankę. Podczas całego wyjazdu kręciłam małe urywki filmowe i udało mi się to wszystko skleić w krótki film. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Napiszcie mi wasze opinie.  Miło mi będzie również jak pozostawicie coś po sobie na YouTube. 


Posty w wspomnieniami, zdjęciami z pleneru:

•  Perugia  •  Florencja  •  Asyż  •  Rzym  •  Perugia po raz drugi  •  Orvietto i Todi  •

Do zobaczenia!

36 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie ten filmik zmontowałas. Przyjemnie się ogladało. No i to jest wspaniałe podsumowanie wyprawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Już zaglądam na twój kanał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny filmik, cudpwne masz wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tam pięknie <3 Masz ode mnie łapkę w górę :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny filmik. Zabytki Włoch, piękne plenery, Wasza sympatyczna grupa, pyszne jedzenie! Czego chcieć więcej?!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne filmiki. Muzyka bardzo pasuje do treści :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Włochy są wspaniałe... Byłam tam kilka lat temu na krótkiej wycieczce. Mam zamiar kiedyś wrócić! Asyż i Rzym też zwiedziłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba miasta cudowne ;) Ogólnie całe Włochy są zachwycające.

      Usuń
  8. I enjoyed your video - it reminded me of my wonderful trip to Florence.
    Happy Thursday!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemnie oglądało mi się ten filmik- świetny jest :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Piękny filmik :) Super zmontowany naprawdę kawał dobrej roboty! Piękne kadry, same świetne ujęcia. Będzie miła pamiątka z pobytu :) Włochy prezentują się cudownie!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas powracam do tych moich filmików :) Fajnie jest czasem powspominać.
      Dziękuję ♥

      Usuń
  11. Świetny filmik i cudowne wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Robi wrażenie ten filmik! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow zrobiłaś miłą niespodziankę. Ja po prostu uwielbiam Włochy i włoskie zabytki. Jedzonko oczywiście też.

    Pozdrowionka z Krakowa

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie byłam we Włoszech, więc chociaż tak mogę pozwiedzać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Ci za to, że podzieliłaś się z nami filmikiem z pobytu we Włoszech. Nie tylko z ciekawością go obejrzałem, ale również mnie zaciekawiły wiele wiele fascynujących miejsc, w których miałaś okazję odwiedzić. To przepiękny i malowniczy kraj, a także o wspaniałej kuchni włoskiej. 👍🙂

    Pozdrawiam Cię cieplutko i ślę Tobie mega dużo uścisków 😘🤗🧡
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze tam wrócę ;)
      Dziękuję za komentarz ♥

      Usuń