środa, 25 października 2023

Jesień - Sezon Uroku i Przytulności

Cześć!

Jesień już w pełni, a wraz z nią nadeszły długie wieczory, pełne kolorów liści, aromatyczne herbaty i przytulne wieczory w ciepłych swetrach. To pora roku, która inspiruje do zwolnienia tempa i czerpania radości z prostych przyjemności. Dlatego dzisiaj chcę podzielić się kilkoma sposobami na to, jak cieszyć się urokiem i przytulnością jesieni.

Spacer wśród kolorów.
Jesienne spacery to prawdziwa uczta dla oczu. Uwielbiam gdy moja okolica zaczyna zamieniać zwykłe, zielone drzewa w płonące kolorami drzewa. Ciepłe odcienie czerwieni, pomarańczy i brązu malują krajobraz w niezwykły sposób. Znajdź pobliski park lub las i zanurz się w tym kolorowym spektaklu. Spacer pośród opadłych liści i śpiew ptaków sprawi, że zapomnisz o codziennym zgiełku.

Jesienna garderoba
Nie ma co ukrywać, jesień to idealna pora na eksperymenty z modą. Wybierz ciepłe swetry, miękkie szaliki i modną kurtkę. Kombinezon w kolorze zieleni butelkowej lub sukienka w odcieniach cynamonu to strzał w dziesiątkę. Jesień to także okazja, by cieszyć się butami na obcasie. 

Jesienne smaki
Kuchnia jesienią staje się bardziej rozgrzewająca i aromatyczna. Wypróbuj przepisy na dyniowe zupy, ciepłe napoje z imbirem i cynamonem, a także domowe placki z jabłkami lub też królujące ostatnio cynamonki. To doskonały sposób na cieszenie się sezonowymi smakami. Nie zapomnijmy również o jesiennych herbatach. Ja już od początku października rozsmakowuje się w herbacie z limonką i miodem.

Przytulne wieczory w domu
Jesień to idealny czas, by zadbać o swój dom. Zapal świece o zapachach kojarzących się z jesienią, takie jak wanilia, cynamon czy drzewo sandałowe. Stwórz sobie kącik do czytania z miękkim kocem i ulubioną herbatą. Jesienne wieczory są doskonałe do spędzania czasu z książką lub filmem.

Jesień to sezon, który ma wiele do zaoferowania. To czas, kiedy natura obdarowuje nas pięknymi widokami, a przytulność i urok jesieni pozwala nam zrelaksować się i cieszyć drobnymi przyjemnościami. Warto wykorzystać ten okres na pełne odkrywanie uroku tej pory roku i cieszenie się każdą jej chwilą bo nasza piękna złota jesień trwa niestety niezbyt długo... Przyznam się wam, że listopad to mój najbardziej nielubiany miesiąc. Tak więc trzeba łapać pozytywną energię póki jest okazja ;)

Do zobaczenia!
Angelika

32 komentarze:

  1. Ja też nie lubię listopada, więc ładuję baterię na kolejne tygodnie właśnie teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Dobrze, że szybko minął i już jest grudzień :)

      Usuń
  2. Wszystkie pomysły na jesień gorąco popieram.
    Śliczne zdjęcie.
    Pozdrawiam serdecznie w pełną jesiennej mżawki środę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi już tęskno za latek . Ale każda pora roku ma swój urok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak samo ;) Dokładnie, zawsze są jakieś plusy. Aktualnie jest piękna zima :D Oby na długo tak pozostało :D

      Usuń
  4. I wish we had autumn over here in my corner of the world because I would enjoy the crisp cool air and pretty fall colours.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień bardzo lubię dokładnie za to co opisałaś w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. It is a beautiful season

    Feel free to take a look at my latest fashion post.
    Wishing you a wonderful weekend

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień ma swoje uroki, to prawda. Warto skorzystać zwłaszcza z tych jesiennych, kolorowych spacerów, bo jeszcze chwila i liście spadną, a nas otoczy ponura listopadowa szaruga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Trzeba korzystać póki można.

      Usuń
  8. To prawda, że jesienne spacery są prawdziwą ucztą dla oczu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam niedaleko siebie piękny park. W październik jest jak malowany :D

      Usuń
  9. Jestem jesieniarą totalną, kocham ten klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za jesienią nie przepadam, chociaż doceniam jej urok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień ma dla mnie jeszcze jedną zaletę - jako alergiczka nie muszę sie martwić o pyłki, które powodują u mnie m.in. kichanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo o tym zapomniałam :D A też jestem alergikiem i faktycznie aktualnie jest lepiej. Chociaz mój nos jeszcze tego nie czuje bo po alergii przeszłam w przeziębienie i z chusteczkami i tak się nie rozdzielam ;D

      Usuń
  12. Mój chłopak już od tygodni narzeka na jesienną aurę, a ja postanowiłam w tym roku nie dać się jesiennej chandrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Ja też. Łapię ostatnie promienie słońca i czekam na święta :D

      Usuń
  13. Mimo, że jesień ma swój urok to niezbyt za nią przepadam. Rzeczywiście jest to czas, który zmusza nas do zwolnienia tempa. Jednak ponura pogoda nie sprzyja motywacji - niestety... Również mam wrażenie, że listopad to najmniej lubiany przeze mnie miesiąc. Dziękujemy za ciekawe sposoby na przetrwanie tego czasu! Kocham zupę krem z dyni.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz ;)
      Mam podobne odczucia :/ Motywacja zawsze spada mi na jesień...

      Usuń
  14. Obecna pogoda coraz bardziej przybija. Długo było ładnie, ciepło, więc teraz trudno się oswoić z tym co za oknem się dzieje. Deszcz i zimno aż się nie chce spod pierzyny wyłazić.

    Dużo zdrowia i uśmiechu Angeliko

    Kasia Dudziak, Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dokładnie ;) Ale jeszcze moment i już święta :D

      Usuń
  15. Kocham wiosnę i lato, ale ta kolorowa jesień ma też coś w sobie. Dla mnie jesień, a w szczególności listopad to dobry czas, aby zwolnić zamiast tak pędzić i pędzić.

    OdpowiedzUsuń