niedziela, 23 stycznia 2022

Florencja


Cześć kochani!
Dzisiaj mam dla was kolejny post z serii z Włoch. Tym razem zwiedzaliśmy Florencję. Serdecznie zapraszam Was do obejrzenia zdjęć ponieważ uważam, że jest to najbardziej klimatyczne i najładniejsze miasto jakie do tej pory widziałam. Florencja była dodatkowym punktem wycieczki, dodatkowo płatnym, ale w 100% wartym odwiedzenia. Teraz jak na to patrzę i myślę sobie, że minęło od tego wyjazdu już prawie 2 i pół miesiąca to aż łezka w oku mi się kręci...



Nasze zwiedzanie zaczęliśmy od placu Piazza di Santa Maria Novella i Bazyliki Santa Maria Novella. Następnie poszliśmy na kawę. Kolejnyy punkt, który odwiedziliśmy to Katedra Santa Maria del Fiore, a na przeciwko był Battistero di San Giovanni. Tutaj oczywiście spędziliśmy więcej czasu na sesje zdjęciowe. Powstało też kilka pięknych zdjęć polaroidem. Mieliśmy plan wejść do środka katedry, była jednak bardzo długa kolejka a czas mieliśmy mocno ograniczony i zaplanowany. Kolejne miejsce to Piazza della Repubblica. Tak na prawdę trafiliśmy tutaj przypadkiem i na prawdę było warto. Na placu była akurat grupa muzyków na instrumentach dętych zabawiająca przechodniów. 










Następnie zwiedzaliśmy Piazza della Signora. Na placu znajduje się bardzo rzeźb. Jest to absolutnie malownicze miejsce. Dlatego też tutaj zatrzymaliśmy się na posiłek. Ja tym razem postawiłam na makaron z sosem pomidorowym na ostro. Był na prawdę smaczny. Następnie szliśmy na panoramę miasta. Po drodze znaleźliśmy bardzo smaczne lody za 2.5€ za dwie gałki - to była jedna porcja. Lodziarnia znajduje się pod adresem Via dei Neri, 9/11R. 







Kolejną sesję zrobiliśmy sobie na moście Łaski, który prowadził na Vista panoramica - panoramę miasta na wzgórzu Michała Anioła. Widoki tam były niesamowite. Jest to na pewno obowiązkowy punkt zwiedzania. Bardzo się cieszę, że udało nam się zdążyć. Na miejscu trochę wiało, mimo to udało się zrobić kilka fajnych zdjęć. Polecam wybrać się tam na sam koniec i złapać złotą godzinę. Zdjęcia na pewno będą zjawiskowe. 















Mam nadzieję, że fotorelacje Wam się podoba. Jeśli chcecie zobaczyć inne miasta z tego wyjazdu, zapraszam do etykiety "Włochy". Do zobaczenia!

59 komentarzy:

  1. Piękne miasto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się jak najbardziej :D! Chyba najładniejsze jakie do tej pory widziałam.

      Usuń
  2. Chciałabym kiedyś pojechać do Florencji. Jakie piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna fotorelacja. Piękne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przychodzę z rewizytą. Piękne miejsce i super fotki, z przyjemnością obejrzałam. I nie ukrywam, że autorka bloga też urokliwa, aż miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wycieczka... Musiały być niesamowite przeżycia... Ppzdrawiam... I chętnie będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  6. wow bomba, uwielbiam klimat Florencji, jest mega<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Architektura niesamowita! Widać, że mieliście świetną wycieczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękne miasto! Zdjęcia jak najbardziej mi się podobają ❤️
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Również uważam, że miasto jest przepiękne!

      Usuń
  9. Wspaniała fotorelacja i piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great review and beautiful photos! :)

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fotorelacja, mi się podobała, zresztą architektura tego miasta mnie zachwyciła :)
    Piękna stylizacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym kiedyś zwiedzić Włochy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Waw, nice pict my friend. i like the landscape

    OdpowiedzUsuń
  14. ..witam serdecznie ♥
    ..z wielką przyjemnością zajrzałam do Ciebie i obejrzałam piękną fotorelację z Florencji!

    - pozdrawiam ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Firenze is such nice city to visit!
    Beautiful photos!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! Aż chciałoby się zobaczyć wszystkie te miejsca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne miejsce! Ja uwielbiam Włochy, a dodatkowo uczę się też języka włoskiego więc kultura ta jest mi całkiem bliska :) We Włoszech byłam tylko w dwóch miastach, ale w tym roku planuję zwiedzić więcej!
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow to cudownie :D Ja niestety znam tylko dzień dobry i dziękuję :D Heh. Kiedyś planowałam się uczyć Włoskiego ale wzięłam jednak Francuski.

      Usuń
  18. Cudowne miasto i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne fotki :) Włoskie miasta są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Florencja jest cudowna, piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. MUSZE tam poleciec *_* Marzy mi sie zwiedzenie Wloch i wczoraj wieczorem juz namawialam mojego ukochanego,zebysmy pomysleli w najblizszym czasie o jakiejs wycieczce weekendowej, wiec mam nadzieje, ze uda nam sie na Wielkanoc! Piekne zdjecia, wygladasz slicznie ,promieniejesz :)

    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często można złapać tanie loty do Włoch, tak więc musicie próbować :D Ja od siebie jak najbardziej polecam i życzę miłego weekendu. Mam nadzieję, że jak się uda, to pokażesz nam też kilka zdjęć :D

      Usuń
  22. piękne zdjęcia:) Chciałabym kiedyś zwiedzić to miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne miasto, piękne zdjęcia :) Florencja mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również ♥ A nie spodziewałam się tego ;D

      Usuń
  24. Włochy to piękny kraj! Mam nadzieję, że znów się wybiorę na wakacje niebawem!

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful. I have a photograph of myself standing on that exact same bridge.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna wycieczka :) Włochy ciągle są na mojej liście marzeń, ale może kiedyś się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post dear! Photos are amazing !

    OdpowiedzUsuń
  28. Panorama miasta - cudowna! No i świetna fotorelacja *;*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń