niedziela, 26 listopada 2023

Spacer po Gdańsku!

 

Cześć Kochani!
Na początku października byliśmy odwiedzić rodzinę nad morzem. Udało nam się wyskoczyć na krótki spacer po Starym Mieście w Gdańsku. Był na prawdę krótki ponieważ pogoda nam niestety nie dopisała. Było zimno, mocno wiało a my ubraliśmy się dość lekko... Też macie wrażenie że 15-20 stopni jesienią a wiosną to co innego :D?

Moja mama ;)

Mimo na prawdę zimnej i wietrznej pogody udało nam się zrobić jakieś zdjęcie. Widzieliśmy większość turystycznych punktów w tym Zieloną Bramę, Zielony Most (na którym to zrobiliśmy mini sesję), Długi Targ, Bramę Mariacką, Fontannę Neptuna, Ratusz Głównego Miasta. Niestety mieliśmy dość ograniczony czas.









Do zobaczenia!
Angelika

56 komentarzy:

  1. Kocham Gdańsk. Na pewno niebawem znowu się tam wybiorę. Piękne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) widzę, że pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam, ale poznaję miejsca ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdańsk jest piękny... O każdej porze roku. Pozdrawiam. Dziękuję za odwiedzinki na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię gdańską starówkę ! Pięknie tam jest ! Osobiście uważam, że jesień jest cieplejsza niż wiosna. Pewnie pogoda Wam nie dopisała i zimno dało Wam "w kość". Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo :D Ja właśnie odwrotnie to postrzegam.
      Dzięki za komentarz. Również pozdrawiam :)!

      Usuń
  6. Ależ ten Gdańsk jest piękny . Super relacja

    OdpowiedzUsuń
  7. W zeszłym roku byłam w Gdańsku. Piękne i malownicze miasto. Bardzo miło Cię poznać 💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam kilka razy ale zawsze w innym moim wieku ;) Więc zawsze też te doświadczenia były inne.
      Również miło cię poznać :)

      Usuń
  8. Gdańsk jeszcze przed nami. Byliśmy tylko w Sopocie i Gdyni a na ostanie miasto brakło czasu, ale bardzo bym chciała tam pojechać. Coraz intensywniej myślimy o długim urlopie właśnie w Gdańsku. Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie 🏵️🌺🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe trójmiasto jest warto zwiedzenia :D Ale nie tylko. Miasteczka obok również są ciekawe.

      Usuń
  9. Dawno mnie nie było w Gdańsku. mam nadzieję że w przyszłym roku to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna wyprawa! Ślicznie wyglądacie na tle gdańskich zabytków!
    Planuję wyjazd nad morze i trochę się boję tych wiatrów.
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ;)
      No trochę wieje :c trzeba się dobrze ubrać.

      Usuń
  11. Super spacer. Byłam w Gdańsku kilka razy. Jest tam bardzo klimatycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale trafiliście na piękną pogodę jeszcze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był początek października :D I szczerze mówiąc myślałam, że będzie cieplej... W centralnej polsce tak było wtedy ;D

      Usuń
  13. 15 stopni w październiku, a 15 stopni w np. kwietniu, to kolosalna różnica :D
    Nigdy jeszcze nie byłam w Gdańsku, ale na zdjęciach miasto wygląda przepięknie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D
      Polecam odwiedzić ;) Bardzo urocze.

      Usuń
  14. Uwielbiam Gdańsk. Spędziłam tam wiele cudownych chwil. Zawsze wracam tam z ogromną radością 🧡

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastic photos :)
    https://retromaggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam Cię cieplutko 🤗

    Bardzo przepiękne miasto. Dużo wspaniałych zabytków i wspaniałe widok. Te zdjęcia dowodzą temu 👍🙂

    Pozdrawiam Cię serdecznie i ślę wiele uścisków 🤗😘🧡
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie byłam nigdy w Gdańsku. Ale tam klimatycznie. Super, że udało Wam się tyle zobaczyć i macie świetna pamiatke w postaci zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D To był mój 4 albo 5 raz? Ale te zdjęcia są najlepsze :D

      Usuń
  18. Wspaniała wycieczka, nie byłam w Gdańsku więc dziękuję za te zdjęcia, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super fotorelacja :D Może kiedyś będzie mi dane odwiedzić Gdańsk, kto wie... Super zdjęcia! :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dodałam kilka dni temu komentarz ale szanowny blogger go gdzieś zgubił 🫣 dlatego napiszę jeszcze raz, że w Gdańsku jeszcze nie byłam. Marzy nam się bardzo i nie wykluczone że na kolejne wakacje to będzie nasz cel. Zdjęcia przepiękne! Serdecznie pozdrawiam Monika 🙂🏵️🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gubi, ja je akceptuje ;) Czasem schodzi mi z tym dłużej a czasem krócej. Wszystko jest :)

      Usuń
  21. Gdańsk jest bardzo ładnym miastem. Byłam tam w czerwcu tego roku po raz pierwszy. Fajna sesja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że ci się podobało :D Planujesz powrót?

      Usuń
  22. Dawno nie byłam w Gdańsku. A jak byłam, to niewiele zwiedzałam xD
    PIękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne zdjęcia.
    I tak, zdecydowanie te kilkanaście stopni jesienią i wiosną, odczuwane są zupełnie inaczej.
    W Gdańsku byłam chyba we wrześniu tego roku i chętnie bym znowu odwiedziła to piękne miasto.
    W ogóle, fajne masz okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć :) Ładna z Was para. Piękne fotki. Dziękuję za super relację. Mam w Gdańsku przyjaciółkę więc na pewno się tam wybiorę. Nie byłam tam od kolonii w 1997 roku. Pozdrawiam Was serdecznie z zimowego Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ♥
      Oo to cudownie :D Ja niestety nie mam znajomych nad morzem (prócz rodziny) ale kiedyś planowałam tam studia nawet ;)

      Usuń