niedziela, 3 grudnia 2023

Filmowy świąteczny kalendarz adwentowy!

 

Ho ho ho!
Dzisiaj jest 3 grudnia i startuję oficjalnie z blogmasem! Kto również się cieszy? Uwielbiam okres świąteczny. W tym roku przygotowałam dla was kilka postów. Nie będą codziennie ale będą dwa razy w tygodniu czyli dodatkowy post w porównaniu do mojego normalnego publikowania ;) 

Dzisiaj mam dla was 24 filmy i bajki na 24 dni grudnia w oczekiwaniu na święta ;) Sama też mam na liście maraton filmowy, tak więc wiele z tych propozycji sama wykorzystam.

























Oglądaliście wszystkie filmy? Ja mam jeszcze kilka przed sobą ;)
Do zobaczenia!
Angelika

14 komentarzy:

  1. Nie widziałam wszystkich tych filmów, ale dzięki Twojemu wpisowi będę miała w czym wybierać :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość widziałam, ale wspaniały pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja widziałam filmy z numerów 9,10,11 oczywiście 11 uwielbiam na maxa. Film 2 mamy zaplanowane w kalendarzu adwentowym u córek do wspólnego oglądania 🙂
    Bardzo proszę o informację czy moje komentarze docierają. Przy poprzednim poście zostawiłam 2 i chyba blogger gdzieś je zjadł 🥴
    Serdecznie zapraszam 🙂🏵️🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Docierają ;) Gdy dodajesz komentarz pisze, że zostanie opublikowany po akceptacji. Jak mam chwilę to siadam do komentarzy ♥

      Usuń
  4. I watched lots of Christmas movies yesterday and I enjoyed the graphics. You shared interesting ones.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo świetny pomysł na taki kalendarz adwentowy, bardzo pomysłowo! Będę musiała któryś z filmów obejrzeć w najbliższym czasie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ...i o dziwo niewiele z nich oglądałam, ;D więc dzięki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :D Super, że post się przydał.

      Usuń
  7. I know a few of the films, but not all of them.
    I wish you an enjoyable pre-Christmas season!
    All the best, Traude
    🥁🧸🍸🕯️☕🧸🍸☕🕯️🧸🥁

    OdpowiedzUsuń