niedziela, 10 grudnia 2023

Blogmas: Vlogmasy 2022

Witam serdecznie!
Moi stali czytelnicy dobrze wiedzą, że nagrywam czasami filmiki z jakiś wyjazdów a także vlogmasy. O tyle, że vlogmasy są bardziej prywatne więc są dostępne dla bliskich + na blogu. Urok ich jest też taki, że składanie filmów trochę trwa. Ja również w grudniu mam bardzo, bardzo dużo pracy i nie zdążam z ich publikacją. Dlatego mam w nawyku publikowanie w swoim czasie a wam udostępnianie ich rok później ;) Zazwyczaj ich tematyka nie zmienia się na tyle aby po roku były już przedawnione. Ja sama uwielbiam oglądać vlogmasy. Jest to moja coroczna tradycja i zawsze wracam do tych samych osób. A wy macie jakieś tradycje związane z tym okresem? Piszcie.
Angelika





32 komentarze:

  1. To świetna pamiątka dla was. Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam świąteczne ksiązki i oglądam świąteczne odcinki ulubionych seriali. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię oglądać vlogmasy, chociaż przyznam że w blogosferze jest ich coraz mniej.
    Na szczęście zostają zdjęcia, np z jarmarków Bożonarodzeniowych- również lubię je oglądać :)
    Fajnie się patrzy na te dekoracje świąteczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :/ Ja mało kogo znam w blogowej.. A szkoda, bo posty też mają swój urok.

      Usuń
  4. Świetna pamiątka :) ja piekę pierniczki, czytam świąteczne książki i przygotowuję świąteczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest filmik z Berlina. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. So beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chętnie je oglądam jarmark w Berlinie cudowny, my również miel8smy swój miasteczkowy,kocham jarmarki, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie to wymyśliłaś :) Miło się potem ogląda takie wspominki. Jeszcze nie byłam na jarmarku świątecznym Kochana. Może jak się wykuruje.

    P.S. Na moim blogu Kasiny świat jest opowiadanie górskie pt. Idąc pod prąd. Gdybyś miała ochotę poczytać w zimowe wieczory to zapraszam :)

    Pozdrawiam najserdeczniej

    Kasia Dudziak, Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała relacja i świetna pamiątka dla Was 🧡.
    Pozdrawiam serdecznie 🤗

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam na jarmarku w Berlinie więc z ciekawością obejrzałam Twój filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie filmiki będą dla Was super pamiątką na przyszłość :D
    W święta lubię piec tradycyjnie ciastka ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że chociaż jedne film nie był prywatny ;).

    Bardzo fajna tradycja :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię od czasu do czasu obejrzeć takie filmiki.

    OdpowiedzUsuń
  14. ach pojechałabym do Berlina na taki jarmark:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety 3 filmiki mi nie działają :( ...ale z miłą chęcią obejrzałam ten, który jest dostępny. Cudowna pamiątka, super! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako jedyna z dwóch osób mi to napisałaś :c ciekawe czy reszta wgl w nie kliknęła... Ech. Dzięki za wiadomość!

      Usuń