niedziela, 12 listopada 2023

Bielenda odżywczy krem i serum z Ceramidami!


Witam serdecznie!
Rok 2023 to dla mnie rok pielęgnacji. Nie kupiłam nic do tej pory jeśli chodzi o kolorówkę (podkłady, pudry, palety cieni itp.) ale za to zaopatrzyłam się w pielęgnację. Jak już wspominałam wcześniej, staram się aktualnie dobrze zadbać o moją cerę. Zaczęłam stosować kwas AHA+BHA a następnie produkty z witaminą C. Ostatnio kupiłam również produkty z ceramidami.

Czym są ceramidy?
"Ceramidy są istotnym elementem wypełniającym przestrzeń międzykomórkową. Należą do grupy lipidów i tworzą naturalną barierę ochronną skóry, zwłaszcza naskórka i jego warstwy rogowej. Ceramidy razem z korneocytami tworzą na skórze nieprzepuszczalną powłokę dla wody, odpowiadają tym samym częściowo za elastyczność powierzchniową warstwy naskórka. Biorą udział również w utrzymaniu homeostazy skóry. W dużej mierze to dzięki ceramidom cera jest nawilżona i miękka w dotyku. Kiedy ich poziom zostaje obniżony na skórze natychmiast zobaczymy następujące zmiany: spadek elastyczności, szary koloryt, dyskomfort, pieczenie i uczucie ściągnięcia skóry, uczucie suchości lub łuszczenie, pozbawienie blasku, większa tendencja do powstawania zmarszczek."

Czy były jakieś efekty? Po pierwszym użyciu! Karol od razu zapytał się co nałożyłam na twarz ponieważ jest bardzo miękka i przyjemna. Dodatkowo moje odczucia również są bardzo pozytywne. Konsystencja jest chyba moją ulubioną. Nie za lekka, nie za ciężka... ale treściwa. Krem pod oczy bardzo fajnie się wchłania. Polecam wam szczególnie ten krem do twarzy i ciała. Ja go stosowałam wyłącznie do twarzy. Jednak przez to, że jest on również do ciała to ma ona większą pojemność bo aż 190 ml! I jest on w cenie 63 zł. Czy znacie krem do twarzy w takiej cenie? I oczywiście z takim działaniem. 

Ja jestem zachwycona. Myślę, że po zakończeniu tych opakowań zakupię ponownie coś z ceramidami. Świetnie one działają na moją cerę. 

A wy stosowaliście już produkty z ceramidami? Jakie są wasze odczucia?
Angelika

24 komentarze:

  1. Muszę zatem koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki są mi już nieco znane, sama nie używałam ale widziałam je już u kogoś. Bielenda to bardzo fajna firma, lubię ich kosmetyki. Ja również staram się ostatnio jeszcze bardziej zadbać o cerę i mam wrażenie, że jak do tej pory idzie to w dobrym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam tych kosmetyków.
    Bielenda Professional ma dobre kosmetyki- miałam kilka ich kosmetyków (maseczki do twarzy, peelingi do stóp, twarzy) i bylam z nich zadowolona
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę więc więcej ich kosmetyków wytestować ;D

      Usuń
  4. Nie używałam tego, ale generalnie uwielbiam Bielendę, jeszcze sie na niczym z tej firmy nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty :D Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oi! Foi bom vir por aqui de novo.
    Me parece um ótimo produto!
    Beijos!

    OdpowiedzUsuń
  7. NIe stosowałam produktów z ceramidami, ale chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zaciekawił mnie ten regenerujący balsam do twarzy :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam kosmetyków z tej firmy, ale tych konkretnych jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ceramidy to zbawienie dla mojej cery!

    OdpowiedzUsuń