niedziela, 30 lipca 2023

Perugia 07.11.2021

 Cześć!

Zapraszam na część dalszą z Włoch. Wiem, że ta seria się mocno przeciągnęła Prawie dwa lata. Niestety ilość zdjęć, którą miałam z tego wyjazdu była bardzo duża. Kilka tysięcy zdjęć. Ciężko było to ogarnąć a po czasie wiadomo, że tym bardziej ciężej do tego przysiąść.
Zaparzcie sobie ulubioną kawę i zapraszam na post z Perugii! 


W niedzielę 7 listopada 2021 roku mieliśmy dzień wolny. Wybraliśmy się więc grupowo na relaksacyjny dzień w centrum Perugii. Dokupiłam wtedy ostatnie czekolady dla rodziny. Wybrałam z dużą zawartością kakao. Nie polecam brać 96% ;) Ciężko zjeść taką czekoladę. 






Spokojnie spacerowaliśmy uliczkami miasta. O dziwo nie było więcej osób tego dnia. Mieliśmy też czas aby porobić zdjęcia i zrobić je z większą dbałością niż było to pierwszego dnia w Perugii. 




Manekiny. Widać, że Włoskie :D Mieli na prawdę piękne ubrania w tym też płaszcze. Cenowo nie odbiegały mocno od cen w Polsce. Kiedyś pojadę tam po mój wymarzony płaszcz ;)
Następnie rozdzieliłyśmy się grupowo. Część poszła na mszę po Polsku. O dziwo był tam taki kościół. A część poszła na drinka i coś do zjedzenia. Moje pierwsze Panini, było smaczne. Jednak za bardzo przypominało mi bułkę, którą mogę sobie zrobić sama w domu. Do tego wzięłyśmy drinki, Cosmopolitan, a ja Manhattan drink. Cosmopolitan był słodszy i przez to mi bardziej smakował. Natomiast Manhattan był dość specyficzny, mocno było czuć Whisky. 


Na koniec dalej spacerowaliśmy po mieście. Wieczorem spotkaliśmy się na przyśpieszonej zielonej nocy. Śmiech i zabawy były do samego rana. A na drugi dzień zwiedzanie kolejnych dwóch miast! A o tym opowiem wam już niedługo.
Angelika

10 komentarzy:

  1. Piękne okna, zawsze mi.sie takie podobały.
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny wypad. I cudowne wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekolada z tak dużą ilością kakao jest dobra do deserów, ale nie jako przekąska ;)
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Zawsze chciałam spróbować Cosmopolitana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Heh no smak ma dość specyficzny ;) Ale polecam spróbować.

      Usuń
  4. W eWłoszech zwiedziłam tylko Rzym więc było miło zobaczyć Perugię.
    Będę czekać na kolejną relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzym też jest cudowny :D Ja niestety byłam tylko 1 dzień o jest to o wiele za krótko...

      Usuń
  5. Bardzo wspaniałe miejsce, piękne budynki i widoki w tym mieście. Wochy mają niesamowity klimat i przepiękne widoki, za co lubię ten kraj 👍🙂

    Pozdrawiam Cię serdecznie 🥰😘🧡
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włochy to chyba najpiękniejszy kraj ♥
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń