niedziela, 15 stycznia 2023

Najlepsza kredka do brwi!

Cześć!
Ten nie jest post sponsorowany choć chętnie bym przyjęła za niego chociażby sam produkt. Opowiem wam dzisiaj o mojej idealnej kredce do brwi. Przetestowałam wiele produktów do brwi m.in. pomady, kredki, cienie, żele, mydełka... A ten produkt to mój faworyt. Mam już chyba trzecie opakowanie i na pewno zrobię sobie jeszcze zapas.


Na powyższym i poniższych zdjęciach możecie zobaczyć jak kredka sprawdza się w akcji. Jej kolor jest na prawdę bardzo uniwersalny. Pasuje większości osobom. Dodatkowo sam odcień nie jest ani ciepły ani mocno chłodny. Idealnie wpasuje się w typową słowiańską urodę.



Kredka jest automatyczna i składa się z dwóch końcówek. Pierwsza z nich służy do precyzyjniejszego malowania włosów, natomiast druga, grubsza, pomoże nam podmalować brwi bardziej cieniowo. Dodatkowo na zatyczce mamy również grzebyk do przeczesania brwi. On akurat nie jest moim faworytem ale wiadomo lepiej, że jest niżeli by go nie było. Kredka nie wymaga temperowania.
Starcza ono, w zależności od stosowania, średnio na 6-9 miesięcy. Jej spory plusem jest również cena. Kosztuje ona około 18 zł. 
Wiadomo, kredka nie zastąpi nam żelu czy mydełka. Są osoby, które faktycznie potrzebują takiej stylizacji. Jeśli chodzi jednak o wypełnienie delikatnie brwi to spełnia się ona super. Uwielbiam ją stosować zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia. Lubię stosować również cienie, mamy dużo większą władzę na efektem. Jednak jest on mniej trwały niż kredka.


Jeśli testowaliście ten produkt, napiszcie swoją opinię. Chętnie poczytam również co lubicie stosować do brwi.
Do zobaczenia!
Angelika

13 komentarzy:

  1. Nie miałam tej kredki, ale polecę ją swojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Świetny wpis, niestety nie znam tej kredki, nie miałam okazji sprawdzić jej na swoich brwiach ale koniecznie muszę spróbować :) Ja do swoich brwi używam cieni do powiek od eveline :D takie w czteropaku. Tak się złożyło, że jeden z cieni idealnie mi się sprawdza :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham cienie! Można uzyskać piękny i naturalny efekt!

      Usuń
  3. Nie stosuję żadnej kredki do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię zajmować się moimi brwiami, ale dobrze znać wartościowe produkty na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są bardzo małe i przez to uwielbiam je podkreślać i pogrubiać ;)

      Usuń
  5. Sama nie używam kredek, ale wygląda na dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze jest mieć swojego ulubieńca. Ja akurat nie używam kredek do brwi, ale może kiedyś się skuszę, spróbuję. N arazie wiem jaką polecać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj znać jak ci się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń