wtorek, 3 stycznia 2023

Rok 2022 w pigułce?

Cześć!
Bardzo chciałam zrobić tego typu post. A zakończenie roku to idealny czas aby podsumować sobie ten okres. Dla małej organizacji podzieliłam post na kwartały roku. A dla leniwych przygotowałam również sporą dawkę zdjęć ;)
Zachęcam was również do zrobienia takiego małego podsumowania. Nowe cele na nowy rok, są ważne, ale fajnie jest też docenić to jaki ten rok był.

Styczeń - Luty - Marzec

Rok zaczął się od urodzin mojej siostry. Wyglądała obłędnie! Następnie tak jak zawsze, było sporo pracy przez sesję na studiach. Tym razem udało mi się wszystko zdać już drugiego dnia sesji... To znaczy większość oddań miałam przed sesją.



W lutym wybrałam się z moją koleżanką Olą do Krakowa, z czego mogliście zobaczyć fotorelację tutaj. Na prawdę bardzo ładne miasto, warte odwiedzenia. 
Były również urodziny Oliwii, które świętowaliśmy we ferie.
Udało mi się również wziąć udział w szkoleniu makijażu na Czerwony Dywan z Harrym w Studiu Makijażu Perfekcja.


W marcu zaczęłam pisać swoją pracę inżynierską. W tym też czasie, wybrałam się na moją działkę i pracowałam nad analizami terenu i otoczenia. Powstał też wtedy jeden z moich ulubionych makijaży. W marcu również zaczęłam uczęszczać nieśmiało na siłownię. Na początku na rowerek, jakieś fitnessy a następnie zaczęłam trenować stricte już na samej siłowni.

 Kwiecień - Maj - Czerwiec

Nasz chuderlaczek, jeszcze w momencie gdy nie wiedzieliśmy, jak poważnie chora była..

Kwiecień to były oczywiście Święta Wielkiej Nocy. Było to też okres rozpoczęcia intensywnej pracy nad moim projektem inżynierskim. Dodatkowo okres świąt był szczególnie ciężki ponieważ Fifka zachorowała i w ostatniej chwili miała operację ratującą tak na prawdę jej życie.

W maju byliśmy nad morzem na komunii u mojego kuzyna. Następnie wybraliśmy się na spacer po molo w Gdyni Orłowo. W tym miesiącu również pierwszy raz spotkałam się z Karolem.



W czerwcu byłam na dniu dziecka w Łęczycy gdzie koncert dawały Łobuzy oraz Igor Herbut. Byłam również na See Bloggers. Spotykałam się z pewnym przystojnym blondynem i próbowałam skończyć swoją pracę inżynierską na 20 czerwca. Na koniec miesiąca intensywnie pracowałam jako makijażystka.

Lipiec - Sierpień - Wrzesień

We wakacje na prawdę bardzo dużo się działo. W lipcu miałam swoją obronę inżynierską. Byłam również w Górach z mamą i siostrą. Odwiedziłam Zoo w Łodzi wraz z Orientarium. Spełniłam również swoje jedno marzenie czyli tatuaż na żebrach.


W sierpniu byliśmy z Karolem na weselu. A tydzień później już w Atenach na wakacjach na tydzień. W następny weekend wyjechałam już do Francji z moją siostrą na winobranie. 


We wrześniu wróciłam do Polski. Byłam na I Konferencji Architektonicznej w Łodzi pod nazwą "Piękno Architektury", byliśmy na gonitwie na Służewcu oraz byliśmy u mojej kuzynki na chrzcinach maleńkiej Nel. Do tego w międzyczasie przeprowadziłam się do Łodzi do akademika.

Październik - Listopad - Grudzień




Październik oznacza dla mnie jedno - studia. Dostałam się we wrześniu na studia w Łodzi, na architekturę tylko tym razem po polsku. Angielska niestety się nie otworzyła. W tym miesiącu byłam też mocno zapracowana. Zaczęłam chodzić ponownie na siłownię. Wzięłam również udział w rekrutacji na Erasmusa. Byłam również na meczu siatkówki Polskiej. Dziewczyny rozgromiły przeciwniczki! Na koniec miesiąca Karol obronił swojego Magistra! 




W listopadzie prócz projektów na studia, pracowałam nad inwentaryzacją budowlaną, która dość mocno wpłynęła na mój czas wolny. Udało nam się również spotkać z moją przyjaciółką Leną i jej chłopakiem Piotrkiem. Dodatkowo na początku miesiąca podjęłam sporą decyzję i ścięłam ponad 30 cm swoich włosów! 





Ostatni miesiąc tego roku był równie aktywny jak i pozostałe. Miesiąc zaczęłam od rodzinnego pieczenia pierników na święta. Następny weekend spędziliśmy u Karola w domu. Spotkaliśmy się również z jego znajomymi. A już w kolejny weekend wyjechaliśmy na weekend na jarmark Świąteczny do Berlina! Po podróży byliśmy oczywiście mocno zmęczeni. Spotkałam się również z moją koleżanką Dominiką na naleśnikach w Manekinie. Pychota! Całość dopełniły oczywiście świąteczne zakupy! W między czasie udało mi się też przebić oponę. Tak myślałam, ale okazało się na szczęście, że zeszło tylko powietrze...

I przyszedł czas ukochanych przeze mnie Świąt Bożego Narodzenia! Udało mi się nagrać kilka wspomnień z okresu przed jak i podczas świąt. Raczej nie będę ich publikować. Pozostaną ze mną na pamiątkę. Zdjęć też nie mam za dużo. A sylwestra spędziliśmy u znajomych. Ja również na koniec roku się rozchorowałam.

I tak oto minął mi cały rok. Sporo się działo. Oczywiście wolę się skupiać na samych pozytywach. 
A wy jak wspominacie 2022 rok?
Do zobaczenia!
A.

30 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie podsumowania zdjęciowe. Udany rok za Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Intensywność Twojego roku przyprawia o zawrót głowy! Oby 2023 był równie barwny, pełen pozytywnej energii i szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no tak wyszło :D Lubię jak się dzieje.
      Dziękuję ♥

      Usuń
  3. Życzę powodzenia na architekturze.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tobie również życzę Szczęśliwego Nowego Roku :D!

      Usuń
  4. Wiele się u ciebie działo w tym roku. Wszystkiego najlepszego w nowym

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podsumowanie. Podziwiam ludzi, którym sie chce takie podsumowanie robić. Ja jestem leń. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo było tych pozytywnych momentów- mam nadzieję że tych negatywnych, nie było wiele....
    Pięknie wyglądasz w tych czarnych sukienkach :)
    Na tym drugim zdjęciu, obok ciebie stoi Harry, ten makijażysta?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę ich było, wiadomo takie jest życie.. ale wolę skupiać się na pozytywach :)
      Tak, zgadza się :D!

      Usuń
  7. Świetne podsumowanie roku, był dla Ciebie, jak widać, dość intensywny, ale jakże bogaty w różne emocje 🙂 Mój rok był spokojny i w zdrowiu, to najważniejsze. Pozdrawiam Cię cieplutko 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze ;) Spokój i zdrowie to podstawa. A reszta to tylko fajne dopełniacze.

      Usuń
  8. Miałaś bardzo udany 2022 rok :) życzę Ci aby Nowy Rok 2023 był jeszcze lepszy :) u mnie dużo się działo, przede wszystkim przeprowadziłam się z Meksyku do Indii, to kolosalna zmiana, jeszcze jestem na etapie adaptacji do nowego egzotycznego kraju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu to faktycznie :D Muszę o tym usłyszeć więcej ;D!

      Usuń
  9. ależ piękny rok!
    Dużo miłości i spełnienia marzeń w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. I enjoyed your fabulous photos as always! You are beautiful!
    Sounds like you had a great year.
    Wishing you a wonderful 2023!

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że miałaś bardzo ciekawy rok, życzę Ci również wszystkiego co najlepsze w tym nowym roku <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dynamiczny rok, obrona, wyjazdy... ;) W takim razie nie pozostaje chyba nic innego jak życzyć by kolejny rok był równie obfity w pozytywne wydarzenia, które inspirują Cię do działania! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne podsumowanie.
    To był dla Ciebie dobry rok, zostałaś inżynierem, podjęłaś studia na architekturze, podróżowałaś, dbałaś o relacje z bliskimi Ci osobami, również o kondycję i urodę...
    Wspaniałego, pięknego roku 2023. Niech wszystkie plany i zamierzenia realizują się tak jak dotychczas, a nawet lepiej, a studia dają satysfakcję i dalszy rozwój.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie również życzę udanego 2023 roku!

      Usuń
  14. So beautiful photos! Your year seems to have been very good and full of incredible moments!
    Your photo in Kraków.... I've been to Poland and I loved it so much, I really want to be able to go back one day! ♥
    Happy new year, may 2023 be amazing for you! :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super podsumowanie, widać, że masz za sobą intensywny, ale dobry rok :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! ♥
    Ps. Ja też mam tatuaż na żebrach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie również :)!
      Oo witam w klubie.

      Usuń
  16. Genialne podsumowanie . Życzę Ci by ten rok był jeszcze ciekawszy i spełniło się więcej Twoich marzeń

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale to był intensywny rok! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku- dużo zdrówka, realizacji marzeń i planów, a także wszelkiej pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń