środa, 29 marca 2017

Baby boomer

Witam słoneczka!
Mama powtarzała mi, że zadbane dłonie i paznokcie to wizytówka każdej kobiety. Dlatego trzeba dbać by były czyste i schludne. I dziś zajmiemy się właśnie tą dzieciną i pięknym efektem do którego wykonania nie potrzeba, aż tak wiele.

Pierwsze skojarzenie to dziecko? W gruncie rzeczy efekt ten jest w odcieniach różu, nude, bieli i delikatnych brokatów.  A te kolory są zazwyczaj powiązane z małymi istotkami... Polega na dopasowaniu kolorystyki idealnie do naszej dłoni. Wygląda to więc tak jakbyśmy miały swoje pazurki naturalne a tylko na czubeczka umazały je brokatem lub też miały w jaśniejszym odcieniu czyli ombre z różu do bieli. Efekt jest zniewalający. Przede wszystkim jest to świetna alternatywa dla klasycznego frencha czyli prostej, równej, białej końcówki. Jest on równie piękny, ale trzeba nabrać wprawy aby narysować idealnie prosto swoją kreskę. A bardziej zaawansowane łuku. 


Sama ostatnio tworzyłam frencha. Jak każda sroka na punkcie pazurków kocham długie. Wpadłam jednak na pomysł ścięcia ich do takiej łopatki. Jak szybko pomyślałam tak i zrobiłam ;) Było mi ich szkoda ale w głowie miałam jedną myśl, ,,w końcu pogram na wf". Przy takiej długości boję się aby nie zrobić komuś krzywdy i zawsze idę robić fitness na salce a gry zespołowe omijam. Teraz w końcu mogłam się wyszaleć ;D Hihi.


Jakość zdjęcia jest mizerna, ale już niedługo mam zamiar zmienić telefon na lepszy. A dlaczego nie robię zdjęcia aparatem? Dosyć trudno jest utrzymać pół kilową lustrzanką w jednej dłoni i tą samą dłonią wyostrzyć i cyknąć zdjęcie ;) Statyw też w tym nie jest najlepszy.

Podoba wam się ten efekt? Mi bardzo. Jest idealny na każdą okazję. xoxo

60 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba taki efekt, jak na pierwszym zdjęciu :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne propozycje. Ja nigdy nie lubiłam nigdy efektu french u siebie w wersji klasycznej, ale wszelkie wariancje na jego temat - jak najbardziej mi się podobają. U kogoś taki manicure lubię.
    Piękna, ciekawa, inspirująca propozycja z tymi kryształkami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki ! Moje umiejętności w tym zakresie kuleją ;)


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do klasycznego Frencha mam jakiś wstręt - kojarzy mi się z latami 2000-2005. Kicz i tandeta :D Jeszcze wtedy te paznokcie kobiety nosiły takie długie... grr. Za to te paznokcie na pierwszym i drugim zdjęciu są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w tych pierwszych pazurkach się zakochałam po prostu przepiękne pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie świetnie wyglądają, taki wzór nadaje się na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też robię zdjęcia telefonem ;) znam ten ból ale dobrze wyszło, ładne Mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękną płytkę. Ja ostatnio zaczęłam pracować nad moimi pazurkami, bo były w opłakanym stanie. Mam nadzieję, ze wydobrzeją. Znasz może jakieś skuteczne odżywki? Buziaki! ;)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszalenie się na wfie to dobra sprawa! Super pazurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszym zdaniem te paznokcie są mega! ^^ Ślicznie się prezentują :) Oj tam jakość nie jest tak zła ;* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama czekam aż moje paznokcie dojdą trochę do siebie i idę po taki efekt do kosmetyczki, marzę bym sama umiała coś takiego stworzyć na paznokciach, no ale niestety :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja mama ma rację, że zadbane dłonie to wizytówka kobiety :) Bardzo ładne masz paznokcie :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Paznokcie to nasza wizytówka. Takie delikatne kolorki są świetne :)
    Znam ten ból jeśli chodzi o zdjęcie paznokci :D Ale dla dobrej jakości zdjęcia chwile można się pomęczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Te pierwsze paznokcie są cudowne <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pazurki :) Zgadzam się z pierwszym zdaniem, że dłonie są wizytówka kobiety i należy o nie dbać, również o paznokcie.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie Ci wyszły! Tez uwielbiam długie pazurki <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne paznokcie :D
    Świetnie się prezentują :D
    Pierwsze mega <3

    Zapraszam:*


    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten efekt ;) sama bym chciała takie paznokcie ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat klasycznego frencha nie cierpię, ale pierwsze i drugie paznokcie są jak najbardziej w moim typie :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten efekt z 1 zdjęcia bardzo mi się spodobał, ślicznie Ci to wyszło <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne połączenie kolorków :) a do pielęgnacji dłoni polecam bardzo uzdatnioną wodę z filtra prysznicowego z systemem kdf - uzdatniona woda zastąpi niejeden krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne paznokcie, te pierwsze są urocze :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie delikatne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze zdobienie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Juz wiem co chce na paznokciach:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  26. Nam również bardzo przypadły do gustu ta pierwsza propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pazurki z pierwszego zdjęcia przecudne :) Pozdrawiam!

    O książkach - okiem Optymistki

    OdpowiedzUsuń
  28. Taki kolor na pewno jest uniwersalny i pasuje do każdej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się ten typ stylizacji paznokci ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne paznokietki ! Pierwsza propozycja - zdecydowanie najlepsza !!

    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. O rany jakie cudne paznokcie! *.*
    Pozdrawiamy, :D
    Nasz blog:
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne są te paznokcie! Też chyba sobie takie zrobię :D
    zapraszam do mnie http://krystalicznaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega nam się podobają takie paznokcie! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pierwszym zdjęciu wygląda to bosko, ale myślę, że praktyka czyni mistrza :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak efekt jest mega! We wrześniu wybieram się na wesele i chyba skuszę się na takie ;)
    Może wzajemna obserwacja? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Super cool!! ❤

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie cudeńka ! <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Te pierwsze wyglądają cudownie <3 Drugie też niczego sobie ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam ten efekt, ale jest troszkę pracochłonny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cool post, dear! I really like nails <3

    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowny efekt :) Chciałabym takie paznokcie na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie za bardzo przepadam za frenchem, ale zdecydowanie bardziej podoba mi się efekt uzyskany na drugim zdjęciu :) Zapraszam do siebie: https://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Te pierwsze Ty robiłaś? Powiedz: jak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :/ Ale będę robić na takie pazurki tutorial. Tylko muszę znaleźć idealne odcienie :)

      Usuń
  44. Te pierwsze paznokcie to jakie to lakiery i ten brokat lakier z brokatem czy zwykly sypki brokat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko to hybrydy lub żele. Nie piszę o zwykłych lakierach.
      Na pierwszym zdjęciu jest żel lekko różowy i chyba również żel z brokatem albo jakiś pyłek. Tego nie wiem :/ Zapraszam na grupę na fb o paznokciach, tam na pewno będą wiedzieć. Jeśli cię dodać, napisz na fb ;p

      Usuń
  45. Najpiekniejsze sa chyba te pierwsze :) Bardzo podoba mi sie, gdy kobieta ma zadbane dłonie. Nawilżac, chronić zima przed zimnem nosząc rękawiczki. Niech ta skóra i paznokcie będa zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  46. Twoje paznokcie robią na mnie ogromne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń