niedziela, 14 lipca 2024

Grube historie

Cześć!
Podcasty to popularny format medialny, który zyskuje coraz większą popularność. Nie często polecam jakieś podcasty, filmy, kanały. To dość indywidualny temat i każdy ogląda to co najbardziej przypadł mu do gustu ;) Dzisiaj jednak wychodzę z tego schematu i chciałam wam polecić jedno konto na youtube, GRUBE HISTORIE. Jak się domyślacie, historie dotyczą utraty/wzrostu/problemów z wagą ale i nie tylko. Są to ogólnie bardzo ciekawe historie ludzi. Są poruszane tematy akceptacji siebie, motywacji, wytyczania sobie celów, walką z przeciwnościami losu.

Jednym z moich ulubionych jest historia Pauliny, głównie przez to, że od pewnego czasu oglądam ją na tiktoku. Jest to bardzo fajna dziewczyna opowiadająca jak schudła 50 kg. 


Przymierzam się również do fajnych podcastów dot. samorozwoju i przedsiębiorczości. Polecacie coś może? Szukam na wszelkich platformach, może być po angielsku.

Wy słuchacie jakiś podcastów? Napiszcie mi swoje polecenia ;)
Angelika

15 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mam czasu na podcasty, ale w wolnej chwili posłucham historii tej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogółem też nie ;) Ale mam taką pracę, że mogę sobie pozwolić aby coś leciało w tle i tego słuchać.

      Usuń
  2. Hej! Ja jedynie słucham podcastów kryminalnych, rzadziej żurnalisty :) Natomiast będę obserwować tego posta, może ktoś poleci coś fajnego w tematach - jak wyżej wspomniałaś - dot. samorozwoju i przedsiębiorczości :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich słucham :D Ale krótkie formy niestety częsciej mnie łapią np. na tiktoku :D

      Usuń
  3. 50 nie chcę, ale 20 chętnie schudnę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20 to też dużo ;) myślę, że nawet 2-3 kg to już świetny efekt. Zawsze będzie lżej dla naszych stawów.

      Usuń
  4. Cześć :)
    Na pewno zobaczę proponowane przez Ciebie konto!
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego nowego tygodnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z podcastów bardzo lubię najbardziej Arlenę Witt po cudzemu (podcasty związane z nauką angielskiego z filmów i seriali), a także APA, czyli American Psychological Association, czyli kanał na YouTube Amerykańskiego Towarzystwa Psychologicznego, w którym pojawiają się różne ciekawe podcasty związane z wywiadami z psychologami odnośnie poruszanych różnych tematów związanych z psychologią. Uwielbiam też podcasty z kanału Psychologika Wrażliwa. Wspaniała psycholog i terapeutka, która dzieli się różnymi sposobami/ćwiczeniami, najczęściej z terapii poznawczo-behawioralnej na różne trudności życiowe i problemy natury psychologicznej. To takie 3 podcasty z kanału YouTube, które sam osobiście słucham i polecam.
    Pozdrawiam Cię serdecznie. Życzę przyjemnego i miłego dnia 🤗😘💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Arletę :D Świetna babeczka.
      APA nie znam więc chętnie się z nimi zapoznam ;)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  6. Dzięki za polecajkę, szukałam jakiegoś podcastu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać co o nim myślisz ;)

      Usuń
    2. Podasz mi link do swojego bloga? Na koncie bloggera nie masz linku :/

      Usuń
  7. Powinnam schudnąć ze 20 kg, więc chętnie posłucham tego podcastu. 17 mi się udało, ale nie wiem dlaczego waga stanęła w miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję 17 kg! 3 kg to już mało pozostało ;)

      Usuń