niedziela, 14 stycznia 2024

Postanowienia na rok 2024 oraz rozliczenie z 2023!

 

Cześć!
Nie publikowałam moich postanowień na 2023 rok. Miałam je zapisane tylko w notesie. O dziwo fajnie jest powrócić po czasie i zobaczyć jakie miałam myśli i cele rok temu. Zwłaszcza, że rok 2023 był u mnie na prawdę obfity w różnego rodzaju zmiany w moim życiu. Dlatego też postanowiłam, że w tym roku również postaram się napisać taką listę. Zobaczymy ile z tego uda mi się spełnić. Jeśli jesteście ciekawi moich celi, zapraszam do przeczytania posta!


Cele na 2024 rok!

  • Obronić MGR.
  • Znaleźć pracę w zawodzie.
  • Schudnąć. Waga na listopad/grudzień 55 kg.
  • Odwiedzić Paryż z okazji moich 25 urodzin!
  • Wykonać sesję narzeczeńską.
  • Wakacje all inclusive.
  • Zamówić zaproszenia na wesele. 


Cele z 2023 roku:

Schudnąć do 55 kg - Nie udało się. Najpierw schudłam, potem przytyłam i na koniec znów trochę schudłam. 

Zdać sesję egzaminacyjną - Obie się udało bez żadnego braku ECTS.

Odwiedzić Paryż- Niestety nie udało nam sie to spełnić. Jeśli byśmy zostali dalej w Brukseli to zapewne we wakacje by się udało. Nasz powrót jednak stworzył wiele innych sytuacji, które zbyt mocno nas angażowały zarówno czasowo jak i pieniężnie. Liczę, że w 2024 uda mi się spełnić ten cel.

Znaleźć mieszkanie w Brukseli- Udało się. Pisałam to w momencie gdy sytuacja była na prawdę ciężka.

Nagrać i skleić vlogi z Brukseli na pamiątkę - Gdy doszła do mnie myśl, że wracamy do Polski, nagrałam kilka filmów. Niestety z małym udziałem Karola. Mimo to mam coś na pamiątkę, postaram się w najbliższym czasie je skleić.

Znaleźć pracę na wakacje- Brak powodzenia w tym temacie.

Odwiedzić Londyn i Amsterdam - założenia przy zastaniu w Brukseli ;) Wtedy owszem, byłoby to możliwe. Finalnie tak się nie stało.

Długie wakacje - to również nam się nie udało.

Odwiedzić Justynę we Włoszech - nie udało sie ponieważ wracałam w tamtym momencie do Polski a miasto Justyny zostało zalane powodzią...


Jak widać z celami jest różnie ;) Ale tak to bywa. Niektóre uległy zmianie nawet już w lutym! Mimo to warto w tym okresie nowego roku spojrzeć na swój kierunek życia i przemyśleć czy chcemy iść w tym czy w innym kierunku. A cele mogą nam w tym pomóc.

A wy jakie macie cele na 2024? A może w ogóle ich nie robicie? Dajcie znać ;)
Angelika

48 komentarzy:

  1. Wiadomo, że cele celami, a życie pokazuje nam, że nie wszystko można zrealizować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Często już po miesiącu nasze cele się zmieniają.

      Usuń
  2. Życzę Ci realizacji postanowień :) ja już nie zakładam mniejszej wagi, raczej mam nadzieję, że nie przytyję w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że uda Ci się spełnić Twoje postanowienia na ten rok. Ja również kilka mam, może też podzielę się nimi na blogu.
    Wakacje all inclusive już niedługo, bo za miesiąc także czekammmm.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia w realizacji celów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby Twoje cele na 2024 się udały z większą skutecznością niż w 2023!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie robię planów, ani celów. Gdy byłam młodsza to zdarzało mi się takowe czynić i prawie nigdy nic z tego nie wyszło. Dlatego teraz życzę z dnia na dzień i staram się dobrze go przeżyć. Ale z całych sił trzymam kciuki za realizację Twoich celów!
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre podejście :D! Absolutnie się z tobą zgadzam. Ja jednak widziałam po sobie, że żyłam z roku na rok bez planu i tak szłam na wiadomo dokąd. A gdy zapisałam sobie, albo nawet podjęłam decyzję typu "w tym roku zrobię pierwszy tatuaż" to faktycznie miało to miejsce :D A wcześniej czekałam na nie wiadomo co.
      Dziękuję serdecznie :)!

      Usuń
  7. Best of luck with your 2024 goals, especially defending MGR and finding a job in your field. May your aspirations, including celebrating your 25th birthday in Paris, come to fruition.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię nic planować, bo mam wrażenie że wtedy życie robi mi na przekór ;) Coś tam po cichutku sobie w głowie układam, a jak wyjdzie zobaczymy. Wszystkiego najlepszego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trochę tak jest :D
      Dziękuję! Tobie również!

      Usuń
  9. Powodzenia :) Mam nadzieję, że osiągniesz zamierzone cele :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia we wszystkim, co zaplanowałaś!
    Byłam w Paryżu jako dziecko. Mam piękne wspomnienia i równie udanej podróży życzę Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie robię specjalnie planów, życie samo je przynosi, życzę aby marzenia się spełniły.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę powodzenia w osiągnięciu celów na 2024 rok.
    Ja nie stawiam sobie noworocznych postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci, abyś zrealizowała wszystkie swoje plany na 2024 rok! 💚 Trzymam mocno kciuki 🤗

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedyny cel, który obiecałam sobie realizowac w tym roku to podróże a także korzystać z życia i chwil oraz po prostu być szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  15. Desejo-lhe a melhor sorte para as viagens com que sonha e que ainda não conseguiu concretizar.
    Tudo de bom patra 2024.
    Abraço carinhoso.
    Juvenal Nunes

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam mocno kciuki za zrealizowanie noworocznych postanowień na rok 2024 :D
    Na ten rok mam kilka planów, ale jeszcze nie będę zdradzała :p Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)!
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  17. ja nie robię planów, co będzie to będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie Twoje cele :).

    Ja się cały czas zastanawiam czy robić sobie jakieś plany czy nie... Byle do końca stycznia podejmę jakąś decyzję hihi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)! hehe plany zawsze można zrobić :D

      Usuń
  19. Gratuluję tych spełnionych i życzę powodzenia w spełnianiu, kolejnych. Ja nie robię postanowień noworocznych. W zeszłym roku dałam sobie tylko 3, które byłam pewna, że się udadzą. W tym wydanie książki, która już była skończona. Narobiły się problemy z tym poza moją mocą. Rozwinięcie działalności według konkretnych planów, też było tak pod górkę, że nic z tego nie wyszło. Trzecie postanowienie: Nie zwariować, a to był zwariowany rok... W tym roku niech się dzieje co chce ja się dostosuję xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)!
      Haha :D I dobrze :D Trzymam kciuki, żeby 2024 był twoim rokiem :)!

      Usuń
  20. Warto planować i stawiać sobie cele. Robić różnego typu zapiski, bo to bardzo pomaga. Choćby z perspektywy czasu spojrzeć na swoje priorytety. Powodzenia w realizacji celów w 2024 roku, Angeliko.
    Ja robię sobie zapiski w głowie. I te najważniejsze cele zazwyczaj się spełniają.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Zwłaszcza jeśli lubi się takie planowanie i pisanie. Myślę, że słowa zapisane mają większą wartość i bardziej wybrzmiewają później w naszym życiu.
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  21. Plany, planami, a życie i tak pisze własne scenariusze :) Powodzenia w realizacji celów na 2024 :) Trzymam mocno kciuki! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń