niedziela, 19 marca 2023

Makijaż cery dojrzałej!

 Witam serdecznie! 

Ostatnio miałam przyjemność malować Panią na wesele. Postanowiłam, że muszę się z Wami podzielić makijażem, szczególnie, że wiem jak uwielbiacie takie nude makijaże. Całość została wykonana moją ulubioną paletą jeśli chodzi o klientki, czyli Bochemą z Glam Shopu. Postawiłyśmy na delikatne smokey. Oko podkreśliłam kępkami, które dały cudownie naturalny efekt. Do tego lekkie konturowanie twarzy oraz usta w kolorze nude. Całość została dodatkowo rozświetlona na dekolcie, kościach policzkowych oraz na powiece. Brwi zostały tylko delikatnie podkreślone w miejscach gdzie miały ewentualne ubytki. Całą cerę wykończyłam natomiast pudrem z Moi, który świetnie sprawdza się do cery dojrzałej. 

Jak podoba Wam się taka propozycja? Ja jestem z siebie zadowolona. Myślę, że Pani dobrze się w nim czuła. 

Muszę się Wam przyznać, że malowanie klientek nauczyło mnie jednej dużej rzeczy, to znaczy "nie traktuj potrzeb klinetki swoją miarą". Ten makijaż często był określany jako wieczorowy czy też mocniejszy. Dla mnie to makijaż dzienny ;) I ja też dużo mocniej się maluję.

A Wam jak się podoba :D? Czekam na opinie.
Do zobaczenia!
Angela

23 komentarze:

  1. Eu gostei, mas acho que ficaria mais bonito com mais cor.
    Beijos! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się z Tobą zgodzić, ja również uznałabym ten makijaż za dzienny, ale jeśli ktoś nigdy się nie maluje lub na prawdę tylko troszkę, to może być to również makijaż wieczorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Bardzo ładny makijaż, podkreśla i dodaje takiego błysku :) Super, według mnie nada się i na co dzień i na jakieś wyjście :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D Miło mi to słyszeć. Również pozdrawiam.

      Usuń
  5. I love the subtle makeup.
    Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  6. łanie, delikatnie, elegancko - brawo

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszedł ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż :)
    To prawda- nie „mierzy się klientek swoją miarą”.
    Dla mnie też to jest makijaż dzienny- kiedyś lubiłam mocniejsze makeupy, jednak mimo to ten Twojej klientki, jest i tak dla mnie bardzo delikatny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D A często można się przez to źle porozumieć. Trzeba dopytać.

      Usuń