niedziela, 2 kwietnia 2023

Czy czuć już wiosnę? Ogród Botaniczny w Brukseli

Cześć!
Przyznam się Wam, że pogoda w Brukseli nie rozpieszcza. Jest cieplej niż w Polsce ale ciągły deszcz zaczyna mnie powoli dobijać. Ciężko wyjść w weekend na spacer bo co chwila pada przelotny deszcz. Mam wrażenie, że pogoda w lutym była ładniejsza. Udało nam się wtedy pojechać rowerami w weekend na przejażdżkę do parku, a teraz co najwyżej na siłownię. Nie mam też ochoty wybierać się do innego miasta bo taka pogoda szczerze mówiąc może tylko popsuć taki wyjazd. Jednym z miłych wiosennych aspektów jest fakt, że zakwitły pierwsze kwiaty. Niedaleko nas zaczynają nieśmiało kwitnąć również drzewka owocowe, domyślam się, że są to wiśnie. Nie mogę się doczekać aż w pełni rozwiną swoje różowe kwiatki.

Poniżej zapraszam Was na krótki spacer po Brukselski Ogrodzie Botanicznym. Bardzo fajnie kontrastuje z otaczającymi go wieżowcami. Przypomina mi to trochę Central Park z Nowego Yorku. Co fajne Ogród Botaniczny jest bezpłatny. Jest na mojej drodze do uczelni więc mogę dość często nim spacerować.





Do zobaczenia!
Angelika

32 komentarze:

  1. Takie przelotne deszcze mnie też denerwują. Oby robiło się coraz cieplej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniej narzekania, więcej spontanu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dziś padał snieg, także ten... ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehhe :D Niby kwiecień a jednak trochę bardziej marzec :D

      Usuń
  4. Też mi przypomina Central Park z Nowego Yorku :)
    Bardzo ładny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne miejsce, choć trochę jeszcze mało tej zieleni :). Też niedawno byłam w ogrodzie botanicznym w Polsce i myślałam kiedy w końcu wszystko pięknie zakwitnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogrody botaniczne są piękne, uwielbiam ten w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne wieżowce.
    Na pewno wkrótce przestaną padać deszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous photos, Angela.
    I enjoyed the walk around the Brussels Botanical Garden with you.

    Hugs and blessings

    OdpowiedzUsuń
  9. Narzekasz na deszcz. Pomyśl sobie, że mieszkasz na Tahiti a tam leje przez sześć miesięcy w roku co dwie godziny. Najipierw słońce, potem deszcz i tak na przemian a temperatura ciągle koło 30. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie :D Nie zazdroszczę im. Ale troszkę słońca, nawet pomiędzy deszczem by się przydało ;) Od razu każdy jest bardziej weselszy.

      Usuń
  10. the architecture look great....
    thank you for sharing beautiful photos and story

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful architectures....
    thank you for sharing beautiful photos and story...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Dzisiaj pogoda nie rozpieszcza - pada i wieje ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ogrody botaniczne i dendrologiczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czym różni się botaniczny od dendrologicznego? :D

      Usuń
  14. Pięknie w tej Brukseli. Mam nadzieję, że uda mi się ją odwiedzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam Cię serdecznie 🖐👦

    Bardzo pięknie wygląda miejscowość w Brukseli. Mi również kojarzy się z Nowym Jorkiem. Nie miej jednak również Bruksela to wspaniały i malowniczy kraj. Wspaniałe i dosyć interesujące miejsca można tam odwiedzić 🙂👍🌆

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Tobie pozytywnego dnia 🖐🙂🧡💖
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bruksela to miasto, kraj to Belgia :)
      Popieram :D Już planujemy całe wakacje na zwiedzanie tych pięknych miejsc!

      Usuń
    2. Zgadza się 🙂👍 Moja mała pomyłka pisarska. Chodziło mi właśnie o Belgię, choć Bruksela również zalicza się do wspaniałych i malowniczych miast 😉

      Pozdrawiam Cię cieplutko 🤗💓💝
      Patryk

      Usuń
  16. Bardzo lubię ogrody botaniczne, a jak są za darmo to już całkiem rewelacja ;)!

    OdpowiedzUsuń