poniedziałek, 10 października 2022

Zmysłowy makijaż w brązach!


    

Hejka, cześć!

W te wakacje stworzyłam jeden z moich nowych popisowych makijaży. Cały w matach, dominują kolory brązowe z dodatkiem czarnej ale przydymionej kreski. Taki makijaż bardzo ładnie podkreśla oko. Dodatkowo jest on świetną propozycją dla osób, które chcą wieczorowy makijaż, który będzie wyrazisty ale jednak nie aż tak mocny. 

Do makijażu użyłam palety z Glamshopu Bohemy a także palety Wedding Vibes. Na obie linie wodne również nałożyłam czarny/brązowy cień aby uzyskać dość miękki efekt. Czarny eyeliner byłby zbyt ostry. 

Całość dopełnia subtelny makijaż twarzy, brwi wykonane techniką mydełka a także satynowe usta w kolorze nude.

Dodatkowe walory takiego makijażu to oczywiście jego uniwersalność. Ja spasowałam go z czarną sukienką. Jednak tak na prawdę pasować będzie do praktycznie każdej kreacji. 


Ręka w górę kto też lubi takie makijaże!
Do zobaczenia.
Angela

31 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie. Podoba mi się taki jesienny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, subtelny makijaż, super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam makijażu na twarzy od 25-go roku życia. Nadal nie znajduję sensownej odpowiedzi na pytanie "po co to robić".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie ma w tym nic złego ;) Ważne aby robić to co komu się podoba.

      Usuń
  4. Ja też uwielbiam brąze i nudziaki w makijażach.
    Jak nie przepadam za błyskiem na twarzy, tak na oku uwielbiam i rzadko robię oczy w matach :)
    Twój makijaż jest przepiękny- idealny do każdej stylizacji i na każdą okazje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja też normalnie kocham błysk na oku :D Ale od czasu do czasu lubię coś zmienić.
      Dziękuję ♥

      Usuń
  5. Delikatny, a zarazem elegancki makijaż. Podoba mi się.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, makijaż taki w moim stylu. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż i faktycznie do wszystkiego będzie pasował <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż :).

    Ja niestety mam opadającą powiekę i jedynie maluję dolną część oka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej ej! Ja też mam opadającą powiekę! Musisz popróbować i na pewno uda się coś fajnego zrobić.

      Usuń
  9. świetny! i bardzo naturalny, lekki - pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny i subtelny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż! Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci w tym makijażu ♡ Rzadko sięgam po same maty, ale czasem robię wyjątek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Ja również, ale czasami lubię coś zmienić.

      Usuń