wtorek, 27 września 2022

Wspomnienia ze studiów. Fotorelacja.

Cześć!
Już za tydzień zaczyna się nowy rok akademicki. Dla mnie będzie to nowy rok akademicki a także nowy stopień studiów. Obroniłam się i dostałam się na drugi stopień architektury. I żeby trochę podsumować ten okres, postanowiłam zrobić małą fotorelację. Mam też nadzieję, że dzięki temu nie zaginą mi te zdjęcia ;) Wiem, że w większości nie ma na nich osób. Chciałam bardziej pokazać same studia i zajęcia a nie każde selfie. 




Powyżej kilka kadrów z zajęć artystycznych z pierwszego roku.








Jedna z pierwszych makiet na pierwszym roku.





































Do zobaczenia!
Angelika

6 komentarzy:

  1. Super, że zaczynasz drugi stopień studiów. Korzystaj z tego czasu ile możesz. I wywołaj sobie te zdjęcia. To najlepszy sposób na zachowanie wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :D Mam zamiar. Pierwszy stopień bardzo szybko minął a ten zapowiada się, że będzie turbo szybki...
      Wywołam :)

      Usuń
  2. Fajna relacja :)
    Powodzenia na dalszym etapie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się takie klatki ogląda. :)
    Starbucks w centrum?
    Jeszcze zimą mieszkałam całkiem blisko parku Klepacza. Byłam tam kiedy kwitł. :) Teraz przeniosłam się bliżej Zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to nawet lepiej ;) Park Zdrowie jest super. Jeździłam tam rowerem

      Usuń