niedziela, 27 marca 2022

Tanie stroje sportowe


Cześć kochani!
Dzisiaj mam dla was recenzję ale nie jak zazwyczaj kosmetyków, tylko strojów sportowych! Co chciałabym podkreślić w tej recenzji to fakt, że stroje testuje od ponad dziewięciu miesięcy. Dodatkowo wydaje mi się, że każdego jest na nie stać ponieważ pięciosztukowy zestaw kosztuje zaledwie 140 zł. U topowych marek taki zestaw kosztowałby 600-1000 zł. Ja te zestawy zamówiłam na aliexpress. A dokładnie ze sklepu, który się tam ogłaszał. Jesteście ciekawi jak sprawdziły się stroje w akcji? Zapraszam!





Jeśli chodzi o to co zamówiłam to jest to pełen zestaw w kolorze jasno niebieskim, który absolutnie skradł moje serce. W jego skład wchodzą leginsy, szorty, stanik sportowy, bluzka na krótki rękaw oraz bluzka na długi. Kolejny mini zestaw to fioletowe szorty oraz bluzka krótki rękawek. Dostępne kolory to również szary, czarny khaki oraz inne w zależności od modelu. Niebieski i fiolet potrzebuje często jednokolorowej bazy więc dobrałam jeszcze szorty w szarości, który wzięłam w rozmiarze M a reszta jest w rozmiarze L. I tutaj pojawia się główny problem, wymiary, które oni podawali a także osoby w komentarzach były zawyżone. Jeśli ktoś normalnie w Polsce nosi M to powinien również zamówić rozmiar M. Chociaż to nie uniknie problemu z przymałą koszulką. Ponieważ w rozmiarze L otwór na pachy mimo wszystko bardzo mały. Ja nie wiem jak on by wyglądał w Mce. Jeśli chodzi niebieskie szorty i legginsy to rozmiar L był w porządku. Osobiście wolę mniejsze i bardziej dopasowane. Każda część dobrze się układała prócz legginsów. Mają one wysoki stan i niestety w okolicach podbrzusza robią dziwną przestrzeń. Materiału jest tam zbyt wiele i niestety nie wygląda to dobrze.
Czy legginsy prześwitują? Nie. Nawet przy ciemnej bieliźnie. 


Ciekawą częścią zestawu jest bluzka na długo rękaw. Jest ona crop topem oraz posiada dużo dłuższe rękawy z dziurą na palec.
W zestawie są również staniki sportowe. I wiecie co? Ich jakość i to jak trzymają biust nie odbiega od staników sportowych z polski. Z nich jestem najbardziej zadowolona.
Wszystko przyszło do mnie w torebkach na zatrzask. Zamówienie w pełni poprawnie skompletowane i przyszło do mnie bardzo szybko. 



Moja ocena po dziewięciu miesiącach jest całkiem dobra jak na tą cenę. Koszulki pozostały w swoim kształcie. Staniki są nadal świetne. Doczepić się muszę do szortów i leginsów. Leginsy niestety lekko się wyprały i wydać różnice w kolorze w porównaniu do góry. Widzę również, że lekko wypchnęły się kolana oraz całościowo delikatnie rozciągnęły od ćwiczeń. Leginsów nie kupię ponownie. Jeśli chodzi o szorty, tutaj dobrze, że mam rozmiar M i L. Lka zrobiła się luźna i nieopinająca. Jest to absolutny błąd w rozmiarze. Natomiast przy Mce już nie ma tego efektu nawet po tylu miesiącach. Ciekawa jestem, czy leginsy w rozmiarze M nie sprawdziłyby się również dużo lepiej. Póki co jednak nie planuję inny strojów sportowych. Mam ich już sporo i teraz skupię się na ich noszeniu ;)

A wy z jakiej marki lubicie stroje sportowe? Ja mam na oku również sklep AYBL też mają ciekawe stroje ale niestety już są droższe. Ciekawe propozycje ma również Strong Point i np. model granatowy. 
Do zobaczenia!

34 komentarze:

  1. Ja nie mam ani jednego stroju typowo sportowego. Ale kusi mnie sobie jakiś zamówić. Twoje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest ci potrzebny to na pewno się sprawdzi ;) Ja widzę w takim stroju wiele zastosowań np. na rower.

      Usuń
  2. Bardzo fajne ciuszki :) Świetne konpleciki, ładnie Ci w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentują te stroje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój strój sportowy, jest z najnowszej kolekcji Pepco&Cardio Bunny- za sportowy biustonosz i spodnie, zapłaciłam niecałe 100 zł :D Muszę sobie dokupić jeszcze jeden, taki komplecik :)
    Ale Twoje komplety, też są bardzo ładne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo nie wiedziałam, że pepco ma takie fajne stroje sportowe :D Brzmi fajnie. No to jest na pewno lepsza propozycja jeśli ktoś chce przed przymierzyć strój.

      Usuń
  5. Świetne stroje treningowe w naprawdę dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te stroje, ładne mają kolory. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się ;) A dostępnych jest o wiele więcej kolorów.

      Usuń
  7. Nice finds! :)
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stroje! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że wolę wydać więcej kasy na dobry jakościowo strój do ćwiczeń, niż kupić byle co z ali ;) przez długi czas byłam instruktorką zumby, i nie ma nic gorszego, niż kiepskie, niedopasowane legginsy, które się zsuwają/ przesuwają lub co gorsza uciskają. Tak samo top. Musi trzymać cycki na miejscu, choćbym miała wyglądać jak deska :P Nie może też się wżynać pod pachami i obcierać. Komfort jest najwazniejszy! Cena Twojego zestawu kusi, ale patrząc na zdjęcia, na pewno się nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, Ali to ryzyko :D Ale szczerze mówiąc jak dla mnie są w porządku. Co istotne nie prześwitują przy przysiadach.
      Oo ale wiadomo jak ktoś pracuje w sferze fitness to musi mieć stroje 10/10 :D Te to dla małych januszy biznesu ;D hahah

      Czemu po zdjęciach byś się nie zdecydowała? ;)

      Usuń
  10. Great pieces! love the colors too! Its beautiful
    Tnx for sharing.


    🌸 Kiara Era BLOG 🌸

    Kisses,
    Kiara Era

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja strojów sportowych nie używam. Ogólnie ostatnio bardzo mało robię zakupów ubraniowych, bo niestety nie mam na nie środków.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój strój kupiłam dopiero po prawie roku ćwiczeń ;) Jako nagroda za wytrwałość. Obawiałam się, że kupię a potem nie będę w nim chodzić.

      Usuń
  12. Super pomysł, stroje zawsze się przydają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest sie aktywnym fizycznie to jak najbardziej :D

      Usuń
  13. Wyglądają na fajnie :) Jeśli chodzi o moje stroje sportowe to najlepiej czuję się w legginsach, chociaż nie mam ulubionej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo szkoda ;D Miałam właśnie spytać czy może polecasz coś konkretnego.

      Usuń
  14. Such pretty clothes to exercise in.

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście uważam, że to, co Ci odpowiada, jest najlepsze, ale zanim to nastąpi, potrzebujemy dużo czasu, aby to znaleźć Niebieski jest bardzo jasny

    OdpowiedzUsuń