niedziela, 13 marca 2022

"W zielone" od Glamshopu

Cześć!
Dawno nie recenzowałam palety cieni. Muszę się przyznać, że staram się ograniczać zakupy. Ciężko jest wykończyć paletę do końca więc tak na prawdę dużo tracimy. A ja mam ich dość sporo. Teraz też robiłam mały przegląd moich palet i staram się oddawać/sprzedawać te, które są w bardzo dobrym stanie, prawie nie używana a dobrze wiem, że nie podpasowały mi i tylko się u mnie zmarnują.

No ale przejdźmy do sedna dzisiejszego postu. Paleta jak sama nazwa nam mówi jest w odcieniach zieleni. Od momentu gdy ją zobaczyłam w dniu premiery chciałam ją kupić. Jednak starałam się podchodzić do tego na chłodno ponieważ nigdy nie malowałam się w takich kolorach i nie byłam pewna czy się u mnie sprawdzą. Jednak od pierwszego swatcha się w niej zakochałam. Prócz ciemnych matowych zieleni są również piękne błyski dzięki, którym możemy stworzyć dosłownie trójwymiarowy makijaż. A 'marynowany zielony" jest jednym z moim top cieni wszechczasów. To co on robi w wewnętrznym kąciku to po prostu magia!
 

Poniżej na swatchach idealnie widać jaką moc mają te cienie. Wiadomo, że swatche a blendowany kolor jest ciut lżejszy lecz mimo wszystko przy odpowiednich technikach, możemy uzyskać taką pigmentację na oku jak na zdjęciach poniżej. Oprócz wspomnianej 'marynowanej zielni" bardzo podobają mi się cienie ze środkowego rzędu poziomo. Już widzę to w mojej głowie, totalnie brokatowy makijaż z wykorzystaniem tylko tych trzech cienii... 



Jesteście ciekawi makijażu w tej kolorystyce? Mam już kilka pomysłów na makijaż. Wolicie prostą czy bardziej skomplikowaną propozycję z użyciem wszystkich cieni w palecie?
Do zobaczenia!
Angelika

PS. Jeśli masz minutę czasu, proszę o odpowiedź w ankiecie dot. postów na blogu -> Link do ankiety

38 komentarzy:

  1. Bardzo ladne kolory , jestem ich ciekawa w zastosowaniu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę już zdradzić, że będzie ciekawie ;D

      Usuń
  2. Taki makijaż na pewno będzie niezywykle oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno oryginalny jak na mnie ;) Ponieważ zwykle w takich kolorach się nie maluję. Całościowo będzie całkiem fajnie. I na pewno wieczorowo ;)

      Usuń
  3. W zieleniach jest mi najlepiej, a te są wyjątkowe, świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D Ja jestem w nich po całości zakochana.

      Usuń
  4. Amazing palette, the shades look so rich!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością będzie ciekawy, kolory rzeczywiście są fantastyczne :) Nazwy cieni też inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ich nazewnictwo ;) Zawsze zaskakują.

      Usuń
  6. Cudne odcienie. Bardzo jestem ciekawa jak wyjdzie makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że pigmenty tych cieni bardzo ładnie się prezentują :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Mogę już zdradzić, że na oku też bardzo dobrze pracują ;)

      Usuń
  8. OMG! Co za kolory. Ta paleta to totalny sztos!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kolorystyka. Ciekawie będzie wyglądał makijaż . Przypomniałaś mi że kiedyś i ja używałam zielonych cieni. Teraz bazuję raczej na szarościach bo już nie te lata :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D? Ja za szarościami nie przepadam. Ooo to musisz powrócić do zielenii ;) a wiek to tylko liczba.

      Usuń
  10. Może czas skoczyć w zielone :D Czemu nie patrząc na tą paletkę myślę, że to może się podobać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo faktycznie ta paletka robi fajne makijaże :D

      Usuń
  11. Bardzo chętnie bym zobaczyła jakiś makijaż z użyciem tej palety. :)
    Posiadam zielony cień, tylko jeden, w palecie Nyxa ;)
    Lubię się nim malować, najczęściej go łącze z brązami, czy szarościami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo makijaż pojawi się na blogu ;)
      Z jednym może być ciężko coś zdziałać ale na pewno będzie fajny jako akcent :D

      Usuń
  12. Niesamowicie piękne odcienie, bardzo jestem ciekawa makijażu z ich użyciem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorki <3
    Chętnie zobaczę makijaż z wykorzystaniem tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne żywe i wyraziste kolory, jednak nie są to moje ulubione odcienie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielenie mają to do siebie, że nie łatwo z nimi pracować ;)

      Usuń
  15. Ale pięknie błyszczą!
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa makijażu w tych odcieniach :) ale mają piękną pigmentacje <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zielenie- kolorystyka tej paletki jak dla mnie jest genialna. Chętnie zobacze jakieś makijaże z jej użyciem :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kolory! Zawsze możesz przedstawić coś prostego i bardziej skomplikowanego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już wersję trudniejszą :D Czas na prostszą.

      Usuń
  19. Kolory nie moje, ale pigmentacja robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś w innych paletach z Glamshopu będzie w twoich kolorach ;) Mają taką gamę kolorów, że na pewno coś znajdziesz.

      Usuń