niedziela, 27 lutego 2022

Szkolenie w Studiu Makijażu Perfekcja z Harrym J

Cześć, cześć!
Wczoraj udało mi się spełnić moje marzenie i wzięłam udział w szkoleniu makijażowym, moim pierwszym szkoleniu. Szkolenie było prowadzone przez Harrego, jeśli go nie znacie to musicie to nadrobić. A temat były "tajniki makijażu na czerwony dywan". Szkolenie zaczęło się od pokazu makijażowego, który trwał 4 godziny. Makijaż wyszedł genialnie. Następnie był obiad a potem zaczęłyśmy malować siebie nawzajem. Ja wykonałam naturalny makijaż w mocniejszą kreską wykonaną cieniem. A moja koleżanka z pary makijaż, który widzicie na zdjęciach. 

Atmosfera była fantastyczna. Harry nadzorował naszą pracę i dawał nam cenne wskazówki. W najbliższy weekend na pewno ponownie przećwiczę sobie makijaż z pokazu. Minus, który niestety u mnie się pojawił to fakt, że moja koleżanka na początku zniknęła i wybierałam kosmetyki na ślepo. Dodatkowo każdy coś brał do swojej pracy więc trzeba było wybierać w pośpiechu. I niestety potem musiałam dopierać kilka produktów. I oczywiście podkłady ponieważ bez modelki ciężko jest dobrać kolor ;p Najważniejsze, że udało mi się skończyć makijaż. Szkoda mi tylko, że mieliśmy tak napięty grafik, że nie mam zdjęć z finalnej wersji. Mam tylko z połowy gdy jeszcze nie był gotowy i przyciemniłam oko. Więc tego nie warto wstawiać ;) Postaram się niedługo ten makijaż odtworzyć. Myślę, że wam się spodoba. Wtedy też pokażę jaki makijaż wykonał Harry. 

Bardzo miło wspominam cały ten czas i chętnie wybiorę się na jeszcze inne szkolenia. Myślę, że szkolenie z Karoliną Zientek również byłoby bardzo ciekawe.


Do zobaczenia!

28 komentarzy:

  1. Gratulacje ;D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę! Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Congrats!!!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Kojarzę Harrego z YouTube, nagrywał z kilkoma youtuberkami, które śledzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie szkolenia muszą być super. Świetnie, że spełniasz swoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Oj dziękuję ;) No cóż, życie jest po to by żyć a nie przeżywać ;)

      Usuń
  6. Na pewno takie szkolenie jest wartościowe, sama z wielką chęcią wzięłabym w nim udział :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe szkolenie :)
    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 😊 jestem bardzo ciekawa tego makijażu 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo go odtworzę i wstawię zdjęcia :D Na szkoleniu niestety było mało czasu i sporo zamieszania. A chciałabym odwzorować techniki Harrego w jak największym stopniu ;)

      Usuń
  9. Kurcze super sprawa, troszke Ci nawet zazdroszcze w pozytywnym sensie. Tez chcialabym zrobic sobie jakis kurs makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jak najbardziej :D Nawet dla własnego użytku fajnie jest się doszkolić.

      Usuń
  10. Gratuluje udziału w szkoleniu :)
    Musiała to być fascynująca przygoda- kojarzę Harrego, wiem że maluje wiele gwiazd :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D Dlatego też chciałam u niego być na szkoleniu. Prócz technik makijażu wie jak dobrze uwydatnić konkretne cechy przed kamerą ;)

      Usuń