wtorek, 18 października 2016

Insta Fit Inpirations - Malin Björk

Witam moje drogie!
Internet jest pełen inspiracji. Kocham szukać nowych osob i napadać sie ich pozytywna energia. Dzis chce przedstawić wam dziewczynę z Norwegii, która wyglada jak seks bomba po aż dwóch ciążach. Ostatnio zrobiło sie dosyc modne aby w ciąży nie zwalniać z  treningami a po ciąży w mgnieniu oka wrócić do starej figury. Nie wiem czy jest to dobry wybór czy zły. Nie mi to oceniać, ale dumna i zachwycona taka postawa jestem. Potrzeba jest nie lada samozaparcia i ambicji aby trzymać sie ostrej diety. 
Zapraszam do krótkiej lektury i cudownej Malin!


,,Nazywam się Malin Bjork, mieszkam w Szwecji wraz z moimi dziećmi i mężem.
Moją największą pasją jest praca nad własną kondycją, ciałem.
Jestem cerftyfikowaną osobistą trenerką, dietetykiem, tak więc jest uprawniona do pomocy w odchudzaniu popartym wiedzą. 
Po ciąży moją pasją stał się trening siłowy, a z czasem także jego efekty. Kocham tego wyniki."

Malin ma dwójkę dzieci. Jej metamorfoza tak naprawdę zaczęła się po pierwszej ciąży. Przed jak i w czasie niej również przytyła co sprawiło, że wygląda dosyć pulchnie. Po urodzeniu dziecka postanowiła wrócić do figury sprzed ciąży. Jednak jej zapał i ambicje sprawiły, że zrobiła swoją życiową formę! Na wszystko zapracowała sama. Ciężkie treningi i zdrowy styl życia pozwolił jej osiągnąć sukces. Malin ma 168 cm wzrostu i waży około 55-59 kilogramów. Trenuje 5-6 razy w tygodniu. Na blogu dzieli się wiedzą. Pokazuje treningi, przepisy, opisuje swoją i jej narzeczonego przemianę.Malin nie boi się treningu z obciążeniem. Sama poleca ćwiczenia z wykorzystaniem ciężarów. Na swoim instagramie regularnie dzieli się zdjęciami i filmikami z siłowni. Udowadnia również wielu kobietom, że bycie mamą nie zwalnia nas z obowiązku dbania o siebie.

Serdecznie zachęcam do obejrzenia jej przemiany ♥


facebook instagramblog • snapchat: malinbjork • youtube











































34 komentarze:

  1. piekna!! :) motywuje - i to jak :))
    szczerze powiedziawszy nigdy o niej nie slyszalam, ale od teraz zacznę obserwowac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda świetnie :D aż zazdroszczę ;)) zdjęcia dają motywację do działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ma kształty! Jejusiu. To prawdziwa inspiracja. Po ciąży też można wyglądać super i ona to udowadnia. Aż miło popatrzeć :) Takich motywacji chcemy jak najwięcej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się zdjęcie z korkiem leżącym na łóżku. ;) ♡ 😺
    Pozdrawiam i zapraszam:
    pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglada. Super jest to, że ona dalej ćwiczy, mimo, że osiagnęła już świetny efekt, a nie przestanie ćwiczyć bo to jej pasja ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczną ma figurę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Albo jestem dziwna albo laska z twarzy przypomina Katy Perry :p
    Ma świetną figurę fakt i szacunek za ciążę i takie ciało :)
    http://brunettefire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow czas się wziąć za siebie, a ja własnie siedzę w wałkach i próbuje uzyskać takie efekt na włosach jak na pierwszej fotce. Ps.zpostaję

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite! Najpierw pomyślałam sobie,a tam wiele dziewczyn tak zrobiło,ale jednak z ciekawości obejrzałam sobie ten filmik i na koniec stwierdziłam "no tak,wiele dziewczyn,ale ja wciąż nie" (oczywiście pomijając wątek ciążowy haha) ,także mam nadzieję,że moja motywacja szybko nie zniknie,bo niby się staram,ale nie daje z siebie wszystkiego ... Pora zacząć,dzięki za solidną dawkę motywacji !
    Pozdrawiam, kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jakie cudowne efekty ;) Nie potrafię jednak wziąc się za siebie i ćwiczyć; )A jednak chciała bym, aby moje ciało się zmieniło tak jak jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fenomenalna metamorfoza i śliczna kobieta! Wiem po sobie, ze bez determinacji i zawzięcia ciężko osiągnąć taki efekt... Jestem obecnie w drugiej ciąży i gdy tylko będę już mogła - znów rozpoczynam walkę o idealną sylwetkę :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna metamorfoza :) bardzo motywująca :) bardzo podobają mi się też inspiracje wnętrz jakie tu umieściłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie z kotkiem jest prześliczne.
    Wspaniale, że jest wiele osób potrafiących działać, a nie tylko narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest przepiękna :) świetne inspiracje, bardzo motywujące <3 charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kobieta i widać że wie, ile jest warta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jest ładną kobietą i miała długą drogę do perfekcji :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze jak widzę takie przemiany to po prostu robię wielkie oczy i mówię sobie "jak się chce to można!". Podziwiam takich ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje :)

    Mogłabyś kliknąć w trzeci baner na moim blogu? Z góry dziękuje :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey, i'm in love with your blog, can you follow me back, i 'm #419 ;)

    IlvaMagicalWorld

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybrałaś przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wonderful post! Very beautiful girl!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Ona doszła do takiej formy, a ja się nie potrafię zmotywować żeby wstać z kanapy :o Aż mi wstyd za siebie jak na nią patrzę :<<<

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń