poniedziałek, 31 października 2016

Inspiration makeup on halloweeen.

Witajcie!
Fakt, czy Halloween można świętować czy też nie zostawmy do własnego osądu. Ja dziś przygotowałam dla was dosłownie kilka inspiracji makijażu, charakteryzacji na to też święto.
Ja sama nie chodzą po sąsiadach i nie mówię ,,cukierek czy psikus", ale uwielbiam w ten dzień pobawić się makijażem. W tym roku postawię na czarną czaszkę z dodatkami czerni, czyli kapeluszem do ewentualnych zdjęć.
A jakie jest wasze zdanie na temat Halloween?
Mam nadzieję, że inspirację się wam spodobają i może kogoś zainspirują do stworzenia swojej wersji ;)
xoxo ♥

Ps. Dodałam nazwy instagramów, może komuś się przyda.









22 komentarze:

  1. Świetne inspiracje :D Ja tam obchodzę Halloween, chociaż nie chodzę do sasiadów :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie zdjęcie jest super ^^
    Właśnie szukam czegoś dla siebie ;p
    Obserwuję ;*

    Julciik-blogg
    Julciik-youtube

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obchodziłam Halloween wczoraj :) Świetne propozycje. Naprawdę genialne! Post super! Miłego Halloween bo to w sumie dzisiaj :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami żałuję,że to święto nie jest przyjęte w Polsce, jasne niektórzy chodzą po domach ale nie jest to ten sam klimat co np. w Stanach. W tym roku naoglądałam się pełno tutoriali ale totalnie zakochałam się w demonie zrobionym przez nikkietutorials.

    life with nowag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam jej cuda ;/ Muszę to nadrobić!

      Usuń
  5. Niektóre widziałam a maxi oglądałam na yt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Halloween i świętuję je rok rocznie z bliskimi ! Świetny post ! Udanego Halloween - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć ja nie bawię się w Halloween to miło popatrzeć na takie inspiracje i makijaże dopracowane w najmniejszym detalu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne inspiracje :)
    Ja tam świętuje hallowen :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaż koniecznie, jak wyglądałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwe artystki tworzą takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!Jestem pod wrażeniem tych makijaży.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Co jedne to lepsze, ja bym wybrała ten trzeci chyba bo jest taki w miarę skromny;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam nic przeciwko Halloween :) Uwielbiam makijaże, a raczej sztukę tworzoną w tym czasie :D
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super są te makijaże, na następny rok planuje coś takiego, bo w tym roku było słodko :)
    Chociaż nie wiem czy mam aż takie zdolności xd
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Super inspiracje. Ja Halloween nie obchodzę :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli ktoś lubi takie klimatyczne makijaże i swietuje na całego to bardzo przydatny post.
    Pozdrawiam;)
    Zapraszam:by Arek

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wrażeniem pierwszego make-up'u. Niesamowite jaki talent posiadają niektóre makijażystki.
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń