czwartek, 27 października 2016

Review #14:Cocoa Butter, cream fat. Ziaja.

Witaj!
Często pisałam wam, że nie używam żadnych kremów prócz od czasu do czasu kremu z Nivea. Ale czas na zmiany. Przetestowałam właśnie krem nawilżający z Ziaji. I muszę przyznać, że jest bardzo zadowolona. Zapraszam na recenzje!

,,Odżywczy krem do pielęgnacji twarzy. Zawiera masło kakaowe i witaminę E. Polecany do pielęgnacji skóry normalnej i suchej. Dostarcza skórze cennych substancji odżywczych. Regeneruje, wygładza i działa ochronnie na naskórek. Nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody.
Skutecznie łagodzi podrażnienia.
Regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt.
Pozwala na długo zachować brązowy odcień opalenizny. ''

Zgodność z opinią producenta. Zgadzam się w większości. Nie jestem pewna czy pozwala zachować na dłużej ową opaleniznę. 4/5

Opakowanie. Plastikowe, w odcieniu brązu. Produkt zabezpieczony wewnątrz przed  otwarciem. Również sam ogólny wizerunek mi się podoba. 5/5

Spełnianie głównego zastosowania. Bardzo dobrze nawilża cerę lecz nie idealnie. Czasm moje przesuszone poliki po nocnej kuracji wciąż mają suche skórki. 4/5

Trwałość i zachowanie na skórze. Bardzo dobrze się wchłania. Gdy zastosujemy się do rad producenta i go wklepiemy, znika już po chwili. Zaś jego zapach jest obłędny. Mogłabym go ąchać i wąchać. 5/5

Dostępność. Można spotkać ten krem w większości drogerii. 5/5

Cena i wydajność. Wystarczy on na około 3 miesiące intensywnego stosowania. 4/5

Podliczając uzyskał on 27/30 punktów. Jest to mój absolutny ulubieniec. Świetnie działa, pachnie i pozostawia bardzo przyjemny efekt, Na pewno sięgnę po niego jeszcze nie raz ;) A wy stosowałyście go już? A może inne produkty z serii kakaowej? 

Piszcie. xoxo♥

50 komentarzy:

  1. uwielbiam ziaje , szczegolnie produkty z tej serii mam taki krem do rak, maslo do ciala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam te masło i u mnie bardzo dobrze się sprawdziło :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety jeszcze nie korzystałam z tego kremu, ani żadnego z tej serii. Ciekawa jestem jak by zadziałał u mnie.

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę. Ziaję lubię, z chęcią więc się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku! Uwielbiam produkty z ziaji, a najbardziej te o zapachu masła kakaowego! <3
    Super recenzja :D


    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam takie ale w wiekszym wydaniu i jest cudownee <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie do mojego typu cery, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdza. Uwielbiam kosmetyki ziaja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam i uwielbiam w sumie przez moje ręce przeszło chyba z 20 opakowań jak nie lepiej :D stosuję od xx lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten krem i miło wspominam :) Ogólnie lubię kremy Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten kremik, ale używałam go dawno, naprawdę dawno temu. Z tego co kojarzę jest bardzo fajny. Dorze nawilża i zostawia taką tłustawą warstewkę. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosowałam już całą tą serię Ziaji, uwielbiam wszystkie produkty z niej :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam balsam do ciała z tej serii, uwielbiam zapach tego kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kosmetyki Ziaji i widac to na moim blogu bo mam bardzo dużo ich produktów ;) Mają dobre fajne i tanie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też używam tylko nivea, ale chyba też to zmienię :p
    http://0lja.blogspot.com - zapraszam i miło byłoby gdybyś poklikała w linki :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Też używam tego produktu :DD
    Sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi ciekawie, nigdy nie słyszałam o nim. Podejrzewam, że zapach jest cuudowny!

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jak na razie używam tylko kremu od nivea, ale może kiedyś też przetestuję ten:)
    Zapraszam na nową notkę, mój blog-kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba co jakiś czas zmieniać kremy,bo skóra przyzwyczaja się do składników i już potem na nie nie reaguje.
    Będę Ci bardzo wdzięczna,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. produkty z ziaji bardzo lubię i ten krem również posiadam :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jest bardzo dużo produktów ziaja, które uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja generalnie uwielbiam wszystko co pachnie bądź smakuje kokosem, więc jestem pewna, że byłabym tym kremem zachwycona podobnie jak Ty :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedys go uzywalam, jest bardzo fajne :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak tak dobrze ci się sprawdza to chyba zdecyduje się wypróbować :)
    Pozdrawiam
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam zapach produktów z tej serii!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie stosowałam tego masła.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam ten krem i jego zapach, niestety moja skóra nie i bardzo mnie zapycha :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię produkty do włosów z tej serii, pielęgnacja twarzy tej marki mi nie służy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię całą serię Masło Kakaowe , ten zapach mrrr

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię ten produkt ;) jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. często widzę ten krem w drogeriach, aczkolwiek jeszcze go nie używałam :) lubię kosmetyki z Ziaji, są delikatne i w bardzo dobrych cenach :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. nigdy nie używałam , ale kosmetyki Ziajki bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  32. nie do mojej cery a szkoda bo lubię ziaje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo lubię ten kremik, przepięknie pachnie, choć czasem nie daje mojej cerze odpowiedniego nawilżenia to myślę, że i tak warto zainwestować w niego kilka złotych :)
    zapraszam na nowy post :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Produkt miałam i rzeczywiście działa fajnie ale niestety mnie takie kakaowe zapachy zaczynają po czasie męczyć. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kosmetyki Ziaja są ciekawe, jednak unikam produktów zawierających w składzie pochodne oleju mineralnego lub SLS - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko w szamponach póki co unikam SLS'ów ;p

      Usuń
  36. Kosmetyki z ziaji są super , a polecany przez Ciebie produkt uwielbiam :)!


    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny krem, lubię go na zimę, używałam go przez kilka lat ale ostatnio jakoś o nim zapomniałam. Chętnie zaopatrzę się w nowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię produkty tej firmy, pora wypróbować i ten krem ;)
    ekstra-introwertyczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię kosmetyki z ziaji, krem również testowałam już nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam zapach tego kremu... nic poza tym :( Niestety dla mojej delikatnej skóry zupełnie się nie sprawdza

    zapraszam do siebie www.tworzacnaszswiat.pl

    OdpowiedzUsuń