niedziela, 22 września 2024

Miodowo musztardowa surówka! Idealna do pracy.

Cześć!

Moje dietetyczne historie nadal trwają. W związku z tym poszukuje wiele przepisów. Zarówno tych mniej jak i bardziej dietetycznych. Fajnie jest poznawać nowe smaki i przepisy. Dzisiaj mam dla was świetną surówkę. Dzięki niej pokochałam sałatę lodową! W dodatku składniki są na prawdę banalne i świetnie nadaje się do boxa na drugie śniadanie do pracy.

Składniki:
-sałata lodowa
-gruszka
-miód
-musztarda
-ser camembert
-słonecznik

Przepis: 
Kroimy sałatę na drobne kawałki. Dodajemy gruszkę pokrojoną w kostkę oraz ser camembert. Wszystko dodaję na oko. Następnie posypuję słonecznikiem, polecam go uprażyć na patelni. Na koniec pozostaje wykonanie dressingu. Ja go robię w proporcji 1:1 miód i musztarda. W zależności od ilości finałowej surówki jest to 2-3 łyżeczki. Można dodać również odrobinę soku z cytryny. Kropię po wierzchu surówkę i gotowe!

Smacznego!
Angelika

20 komentarzy:

  1. This salad looks amazing, Angela. 😋
    Perfect for a work lunch!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, jesiennie, lubię podobne surówki i sałatki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to jest różnie... ale ta skradła totalnie moje serce :D

      Usuń
  3. Świetnie, że poznajesz nowe smaki i eksperymentujesz :)
    Kiedyś lubiłam klasykę. Teraz, gdy coś gotuję albo chodzę do restauracji to lubię próbować nowych rzeczy. Świat ma tyle do zaoferowania.
    Z sałatą lodową się lubimy, zwłaszcza w sałatkach. O takiej kompozycji smaków jeszcze nie słyszałam, ale brzmi bardzo intrygująco! Faktycznie idealne na śniadanie bądź do pracy :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Angeliko!
    Ciekawy przepis i zgadzam się też z Tobą, że dobre jest poznawać nowe jedzenia. Przyznam Ci się jednak, że ja nie po wszystko bym sięgnęła, bo są rzeczy, którym mówię stanowcze NIE! Przykładowo, chociaż bardzo lubię ryby to na pewno zjadłabym np. niczego z ośmiornicy, małży, krewetek, z innych np. koniki polne, owady, nie mówiąc o paskudztwach robakach!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Cię serdecznie 🙋‍♂️
    Bardzo przepysznie wygląda ta sałatka. Bardzo prosta i szybka do przygotowania. Coś fajnego na lunch do pracy.
    Pozdrawiam Cię milutko i cieplutko 🥰🤲🧡

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe połączenie! Nabrałam smaka! :D Ja wczoraj zrobiłam miskę gyrosa, muszę przyznać, że u mnie to właśnie on jest najpopularniejszą sałatką. :P Ogólnie nie próbowałam nigdy kombinacji z gruszką, muszę wypróbować przepis. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe połączenie! Nabrałam smaka! :D Ja wczoraj zrobiłam miskę gyrosa, muszę przyznać, że u mnie to właśnie on jest najpopularniejszą sałatką. :P Ogólnie nie próbowałam nigdy kombinacji z gruszką, muszę wypróbować przepis. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam :) gruszka i ser, uwielbiam to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie pycha, ale bez sera bo go nie lubię, ale można dorzucić fetę albo mini mozzarellę i myślę że też będzie zacnie. Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za podzielenie się przepisem, na pewno z niego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda świetnie. W mojej rodzinie wszyscy bardzo lubią różnego rodzaju sałatki i surówki. Ten przepis jest super. Bardzo chętnie go wypróbuję. Dziękuję za inspiracje i pozdrawiam serdecznie.😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda pysznie! Lubię składniki, które wymieniłaś więc z chęcią wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. This case contains 100 sachets of single-utilize 70% IPA Alcohol Swabs. Each sterile, tear-open sachet can be utilized for different purposes like cleaning and setting up the skin preceding treatment, cleaning down machine edges and parts, and eliminating stencils.

    OdpowiedzUsuń