niedziela, 12 maja 2024

Turbo czekoladowe proteinowe babeczki!

 

Cześć!
Przepisów na fit babeczki, fit ciastka, naleśniki itd. jest dużo. Ciężko jest wybrać coś dobrego. Dlatego pochwalę się wam moim przepisem, który pokochało na prawdę wiele osób z mojego otoczenia! Dodatkowo te muffinki są turbo czekoladowe, więc coś w sam raz dla smakoszy czekolady.

Przepis jest na 12 sztuk.

86 Kcal | 7,3 g Białka | 3,1 g Tłuszczu | 9,7 g Węglowodanów

Składniki:
-2 puddingi czekoladowe z Lidla
-100 g mąki
-2 jajka
-pół łyżeczki proszku do pieczenia
-50 g kakao

Przepis:
Wszystkie składniki mieszamy ze sobą. Masa będzie dość zbita. Nakładam do 12 papilotek i pieczemy przez 15 minut w 180 stopniach. Smacznego!

Napiszcie, jak wam smakowały!
Angelika

35 komentarzy:

  1. Przepis prosty, wyglądają apetycznie:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaw mi następnym razem link do swojego bloga ;)

      Usuń
  2. Ich kolor zdecydowanie odpowiada nazwie turboczekoladowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Oj tak. Można dać mniej kakao i będą trochę jaśniejsze ;)

      Usuń
  3. Czasami warto zrobić takie turbo czekoladowe smakołyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam babeczki! :)
    Może jutro wybiorę się do sklepu po składniki bo babeczki wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie zjadłam pół babki jogurtowej, nic mnie juz nie wzrusza ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają wspaniale, ja mam dzisiaj królewca i drugi placek z malinami, a niestety muszę wytrzymać do jutra, bo mam dietę :( Coś mi siadło na żołądku i co coś zjem, to od razu mam dzisiaj czkawkę :(
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego nowego tygodnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czekoladowe słodkości. Super przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pół na pół :D Heh ale od czasu do czasu mam ochotę na czekoladowe smakołyki.

      Usuń
  8. Rewelacja 🧡 Pyszne i pożywne babeczki 😍
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniaam, cos idealnego do kawki na redukcji :) Wypróbuję z przyjemnością po ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę ale rewelacja pomysł! Tylko nie do końca wiem o jakich puddingach mówisz...
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudding czekoladowy z Lidla. Proteinowy. Bodajże za 4.5 ;)

      Usuń
  11. Po tym jak ostatnio próbowałam upiec pączki, a wyszło mi coś co nawet nie przypominało bułek, daje sobie spokój z pieczeniem słodkości :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje Wypieki wyglądają Turbo czekoladowo i z pewnością smakują cudownie! Świetny przepis Dziękuję za inspirację.⚘

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój wpis uświadomił mi, że mało robię ostatnio takich fajnych rzeczy w kuchni, jak ciasta, czy też właśnie babeczki.
    Dzięki za inspirację! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu fajnie jest coś samemu upiec :D

      Usuń
  14. Wyglądają bardzo smakowicie
    Pozdrawiam majem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne dla smakoczy czekoladowych przysmaków!

      Usuń
  15. Pozwolisz że skorzystam z przepisu 😋

    OdpowiedzUsuń