Szukasz opinii o sklepie Sneakled? Świetnie. Tutaj znajdziesz moją szczerą i prawdopodobnie jedną z niewielu publicznych opinii. Zapraszam na krótką historię o tym jak owy sklep pięknie załatwił moje zamówienie, które miało być prezentem urodzinowym.
Zacznijmy od tego co ten sklep oferuje i dlaczego coś tam zamówiłam. W swoim asortymencie mają buty led. Ja takie buty zamówiłam na prezent na 18. Tydzień wcześniej złożyłam zamówienie. Zapłaciłam od razu. W banku. Gdzie przelew dojdzie w ten sam dzień. Dzień przed ową 18 szukam kontaktu do nich, ponieważ paczka nie doszła. A miała iść kurierem. Szukam na ich stronie telefonu kontaktowego. Brak! O zgrozo. Jak można zostawić kupujących bez możliwości kontaktu!? Owszem jest kontakt e-mailowy na który trzeba czekać aż łaskawie ci odpowiedzą. A jak wyglądało to u mnie. Wysłałam do nich e-mail poprzez odpowiedź na pierwszą wiadomość na poczcie z potwierdzeniem zamówienie. A następnie wysłałam kolejny e-mail na sklepie poprzez specjalny formularz. I co? CISZA. Dopiero gdy w złości napisałam komentarz na instagramie, mówiąc, że chcę zrezygnować, sklep łaskawie odpowiedział. Dzięki wielkie. Stwierdzili, że dopiero wpłata im wpłynęła. Czy wam też coś śmierdzi? Osobę, która pierwszy raz coś zamawia oszukają, ale nie mnie. W setkach mogę liczyć ilość przeróżnych zamówień przeze mnie składanych. I taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Brak numeru kontaktowego. Brak dobrego kontaktu poprzez e-mail. Kolosalne opóźnienie! A co najlepsze gdy szukałam o nich jakichkolwiek opinii, na jakimkolwiek portalu okazuje się, że nie ma niczego. I dlatego postanowiłam napisać post.
Urodziny minęły w sobotę. Paczka doszła we wtorek. Super. Otwieram. Pudełko oczywiście zdemolowane. Jak na kurierską usługę to kiepsko. Ale to wina kuriera. Pozostawmy to w spokoju. Otwieram dalej. Buty są. Czyste, ładne, działają. Jednak nie cieszmy się tak mocno. Brak kabla do ładowania. I co? Piszę do nich ponownie. Obiecali go wysłać. Minęło 2 tygodnie a kabla brak. Z racji, że można ładować buty kablem USB od telefonu to nie ma tragedii... Ale proszę was!? Wiecie jaki to wstyd dać komuś taki prezent? Okropne zachowanie. Nigdy więcej niczego tam nie zamówię. I tak poprzez super sklep, moja przyjaciółka prezent osiemnastko-wy dostała z dwutygodniowym opóźnieniem.
Nie chcę tutaj pisać, że ich produkt jest zły. Przyszedł (z meeeega opóźnieniem), ale okazał się sprawny. Kontakt zerowy! Dopiero po lekki zastraszeniu, że będę rezygnować paczka została wysłana. Jednakże i tak nie kompletna. Jak na prywatne zamówienie sklep jest ok. Kiedyś dostarczą ci buty. Ale kiedy!? Jak na prezent urodzinowy gdzie się idzie i wręcza prezent to klapa. Nie polecam tego sklepu gdy chcemy ich produkt komuś sprezentować. A ja po tej sytuacji nawet prywatnie nie zamówię.
Dodatkowym faktem jest kontakt z inną osobą, która też została oszukana. Odezwała się do mnie po moim komenatrzu na instagramie Sneakled. Sami zobaczcie zdjęcia.
Post został w celu ostrzeżenia was. Jeśli sklep ma jakiś problem co do tego postu... Proszę do mnie pisać. Wszystko mam udokumentowane poprzez zdjęcia i screeny. A, że nie można komentować waszego sklepu, nie macie funkcji opiniowania... To tak się to kończy. Poprawcie się.
Współczuję ;// Kiepska obsługa ;)
OdpowiedzUsuńMÓJ BLOG
Zapraszam;*
Nigdy nie kupowałam nic z tego sklepu.. i już na pewno nie będę! Super, że zrobiłaś o tym post
OdpowiedzUsuńMÓJ BLOG - KLIK
O masakra ja akurat nie miałam okazji nic od nich zamawiac i całe szczęście :O
OdpowiedzUsuńZapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html
To już wiem, że nie będę tam zamawiać :) Trochę to dziwne, że sklep nie ma podanego numeru telefonu.
OdpowiedzUsuńhttps://fasionsstyle.blogspot.com/
Tez mialam taka sytuacje ale z innym sklepem :/
OdpowiedzUsuńDobrze, że ostrzegasz.
OdpowiedzUsuńNie słyszałam o tym sklepie wcześniej.
Pozdrawiam niedzielnie :)
Bede omijala ten sklep szerokim łukiem! Szkoda, ze takie osoby są na 'rynku'
OdpowiedzUsuńBardzo dobra i rzetelna recenzja! Co prawda sklep nie ma niczego dla mnie i pewnie nic bym nie zamowila, ale na pewno ostrzeze niejedna osobe :)
OdpowiedzUsuńŚwietny post, czekam na kolejne!
Pozdrawiam i zapraszam ♥
http://marianna-mysli.blogspot.com/
Nigdy nic tam nie zamawiałam.
OdpowiedzUsuńDobrze że ostrzegasz widać ze fatalna obsługa.
Współczuje
Mój blog
Łatwo niestety naciąć się na takie "sklepy". Dobrze, że o tym napisałaś!
OdpowiedzUsuńDobrze, że zrobiłaś ten post! Nigdy nie złoże zamówienia w tym sklepie!
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
zumurawska.blogspot.com
Nigdy nie zamawiałam z tej sklepu. Szkoda, że spotkała Cię taka niemiła sytuacja. Co z prezentem, zdążyłaś kupić coś innego?
OdpowiedzUsuńMÓJ BLOG
nigdy bym u nich nie kupiła nic.. za to właśnie jakie mają podejście do klienta
OdpowiedzUsuńBoże... co za oszuści!!! takie firmy trzeba tępić!
OdpowiedzUsuńTo przykre, że są takie firmy, które tak oszukują. Dobrze, że o tym napisałaś ;)
OdpowiedzUsuńMÓJ BLOG
dobrze, że o tym piszesz... zawsze gdy zamawiam coś w sklepie, którego nie znam, mocno go prześwietlam ;)
OdpowiedzUsuńNo to klapa, ja miałam dosyć podobną historię ostatnio :/
OdpowiedzUsuńWidziałam takie buty na chińskich stronach i myślę, ze od ich zamówienie przyszło by i kompletne i szybciej niż tutaj... Masakra nie wiem czy oni serio tak ludzi naciągają, czy może jednak maja tak beznadziejnego menagera... lub jego brak... Współczuję Ci mocno
Pozdrawiam, miłego wieczoru :*
Oliwia Felkel - KLIK
Będę pamiętać, dobrze że mówisz głośno o takich sprawach - takie firmy myślą, że są bezkarne, ale tak nie jest!
OdpowiedzUsuńpozdrawiam serdecznie:)
nic tylko udostępniać to dalej by inni nie kupowali
OdpowiedzUsuńSame buty wyglądają fajnie, ale nie ufam stronom bez telefonu czy emaila. Jednak obuwie zawsze wolę kupować stacjonarnie, przez m.in. rozmiar. Zamawiałaś je na swoją osiemnastkę czy dla znajomych?
OdpowiedzUsuńnataliusz.pl
Boże, to jest właśnie nauczka ze zawsze trzeba sprawdzać opinie firmy w internecie zanim się coś kupi. Dobrze ze coś takiego napisałaś :)
OdpowiedzUsuńONLY DREAMS
Jakaś porażka... aż szkoda słów... Współczuję. :/
OdpowiedzUsuńO rany ale kiepska obsługa ;o
OdpowiedzUsuń**KLIK**
Ale koszmar! Sama miałam podobną stylizacje.. zamawiałam biżuterię, przelew zrobiłam tego samego dnia w dzień roboczy, wiec za dwa dni max powinien im dojść. Na paczkę czekałam miesiąc! Pisałam na maila, na którego nie odpisywali.. brak telefonu.. w końcu napisałam do nich maila z informacja, że odstępuje od umowy kupna-sprzedaży, ponieważ po miesiącu paczka nie dotarła i dodatkowo posteaszylam ich UOKiK. Pieniądze dostałam następnego dnia. Można? Można? ~RINROE
OdpowiedzUsuńto wiem, że trzeba na nich uważać
OdpowiedzUsuńTo już wiem, żeby nic nie zamawiać!
OdpowiedzUsuńMój blog
Właściciel to jakiś 20-latek, działalność założył w sierpniu 2017 roku, firma AML Andrzej Lupa, ul. Jurajska 73-010 Łuczyce, mail mrprolama@gmail.com.
OdpowiedzUsuńButy wygladaja na fajne..ale niema telefonu..nie wiadomo co za firma? Odrazu szukalem opinie w internecie i znalazlem ten blog.. Nie bylem przekonany do zamawiania teraz napewno nie zamowie..Dzieki za ostrzezenie..
OdpowiedzUsuńA po ilu dniach doszły Ci te buty ?
OdpowiedzUsuńA po ilu dniach doszły Ci te buty ?
OdpowiedzUsuńPo ilu dniach doszły Ci te buty ?
OdpowiedzUsuńPo ilu dniach doszły Ci te buty ?
OdpowiedzUsuńNiestety tego już wam nie powiem. Sprawa wydarzyła się kilka msc temu. Wydaje mi się, że około 2-2.5 tyg.
OdpowiedzUsuńJa tez czekam właśnie na przesyłkę od nich. Czekam już 2 tygodnie i cisza. Od kilku dni nie mogę się doprosić nr przesyłki, nie odpowiadają ani na maile ani na wiadomości w Messenger. Nigdy więcej nic tam nie zamówię i żałuję, że nie można opinii dodać w jakimś serwisie. Na Facebooku jakaś dziewczyna pisała, że usuwają niepochlebne komentarze a z kolei opcję recenzji mają wyłączone. Jeśli buty nie dojdą to zwyczajnie zgłoszę sprawę na policję.
OdpowiedzUsuńStanowczo odradzam zakupy w sklepie https://www.sneakled.pl/. Zakupione obuwie dochodziło do mnie około miesiąca. Ok. mają to nawet w regulaminie choć komentarze na stronie kłamią że obuwie dochodzi w 3 dni :) nic bardziej mylnego. To co doszło to chińskie badziewie. Buty zepsuły się po dwóch dniach. Zostały odesłane. Rozpatrywanie reklamacji trwało.... uwaga 2 miesiące (wg prawa 14 dni). Reklamacja została uznana. Sklep nie oddał pieniędzy do dziś. Ogłaszam andrzeja lupę (celowo z małej bo nie szanuję) i jego pożałowania godny sklep "Januszem e-Commerce 2107". Gratuluję panie andrzeju... to zapewne pierwszy sukces w pana życiu.
OdpowiedzUsuńJeszcze raz! WYSTRZEGAJCIE SIĘ firmy: AML Andrzej Lupa; Jurajska 7; 32-010 Łuczyce; NIP:6821775107; REGON:367965813
Kurde też zamówiłam buty z tej strony i czekam. Buty są dla mojej córki zamówienie z 10.11(zapłacone) a dziś jest 8.12 a butów brak.Już tracę nadzieje.
OdpowiedzUsuńDotarly do Pani te buty???
UsuńWitam wszystkich. Ja zamówiłam butorolki około 20 listopada. Do 4 grudnia nie działo się nic z przesyłką. Firma nie kontaktowała się, nie odpowiadała na maile. Po jakimś czasie dostałam link do monitorowania przesyłki. Przesyłka cały czas jest w drodze, od tygodnia jej status się nie zmienia. Firma nadal nie reaguje na moje maile, a zgodnie z informacją na stronie doręczenie przesyłki miało nastąpić w ciągu 3-15 dni. Tracę nadzieję, że paczka dojdzie przed Wigilią, a miał to być wymarzony prezent dla dziecka.
OdpowiedzUsuńMam tak samo. Zamowilam buty,na prezent pod choinke, na poczatku grudnia. Zaplacilam przelewem. 6grudnia dostalam e-meila ze zamowienie zmienia status na wyslany. W ciagu 3-15 dni powinno dotrzec.
OdpowiedzUsuńMamy prawie 19 grudnia a butow nie ma!!!
Ciekawe co zrobie jak nie przyjda do Wigilii... 😢
Witam. Zamówiłam i opłaciłam buty 10/11/2017. Miały być prezentem urodzinowym mojej córki. Do tej pory ich nie otrzymałam, są w drodze do kraju przeznaczenia. Korespondowanie z nimi niewiele zmienia, odpowiadają z dużym opóźnieniem lub wcale.
OdpowiedzUsuńMam z nimi ten sam problem. Czekam na przesyłkę od 16 dni i nic. Pisałam do nich i zero idzewu. Brak telefonu kontaktowego i adresu. Żałuję że zamówiłam. Teraz niewiem co z moimi pieniędzmi.
OdpowiedzUsuńKurcze szkoda że wcześniej nie znalazłem tej strony. Ale moja córka wybrał i się uparła na te buty i tak też zrobiłem i kupiłem. Już jak nie dostałem od niech odpowiedzi na e-maila coś mi świtało że coś jest nie tak. Szkoda że nie można zrezygnować albo się jakoś wycofać. Zmówienie złożyłem jakoś 26 grudnia więc nie tak dawno jak inni ale i tak zero odpowiedzi z ich strony jakby wiedział to bym sobie sam z Chin ściągnął. Pozostaje czekać chyba i może później zrezygnować dla zasady tyle że nie wiadomo czy kasę oddadzą. Zawsze pozostaje zgłosić sprawę na policje.
OdpowiedzUsuńJa też mam z nimi problem. Zamówiłam buty 8.12.2017r. Po 3 dniach napisali, że zapłacone i w ciągu 3-15dni będzie wysyłka. Dziś mija 15 dzień. 4 maile i zero odpowiedzi.
OdpowiedzUsuńCzekałam na buty ponad miesiąc, idą z Azji. Wejście do kabla w jednym z nich było pogięte od nowości, nie da się ładować. Sklep nie reaguje. NIE POLECAM!
OdpowiedzUsuń