sobota, 8 lipca 2017

Fashion show.

Witam!
Dziś trochę niecodziennie i chyba po raz pierwszy z taką tematyką... Przychodzę ze zdjęciami z pokazu mody. Było to XXIII Spotkanie z Modą w Łęczycy. 


Ciekawostką jest generalnie fakt, że wystąpiłam w nim jako modelka na pięciu pokazach. 
Namówiła mnie koleżanka. Na początku byłam bardzo sceptyczna ponieważ uważam, że na modelkę nie nadaję się w 100%. Czy to biorąc pod uwagę wzrost, wagę czy figurę. No ale jednak poszłam. I czego się obawiałam, nie zostałam tylko z jednym pokazem.

Wyraz kreacji był absolutnie artystyczny. Generalnie podobał mi się prócz jednego w którym to miałam na sobie coś ala plażowe ponczo do którego nie miałam nic prócz bielizny. Chociaż z jednej strony się cieszę, że miałam ten strój a nie jak niektóre dziewczyny gdzie szły bez staników w samej kurtce... Bo ,,tak jest sexi" jak to powiedział projektant ;)

Ogólne wrażenia mam bardzo miłe. Może za rok również się wybiorę, kto wie... Na koniec każda modelka czy też model dostał paczkę podarunkową od sponsorów wydarzenia. Miły akcent.

Tak, to jestem ja.

Jedno z najlepszych zdjęć... Hehe. Jak koleżanka częstuje mnie miętówką.


















xoxo

10 komentarzy:

  1. To musiało być bardzo ciekawe doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że mogłaś uczestniczyć w takim wydarzeniu ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam na takim evencie. :)
    Fajna sprawa :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takie cos nie bardzo lubie heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś innego fajnie że mogłaś wziąć udział i wystąpić jako modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super przygoda ;)
    itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno super coś takiego przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje są bardzo ciekawe i nietuzinkowe, ale wiadomo - na ulicę bym w takich strojach nie wyszła :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń