poniedziałek, 1 maja 2017

1 part renovation , free, nyx face award.


Cześć!
W końcu nadszedł wymarzony długi weekend majowy. Z racji matur oraz kilku dni dyrektorskich wracam do szkoły dopiero 15 maja. Coś cudownego. Miałam małe plany na ten okres. Niestety pogoda mi nie sprzyja. Mam nadzieję, że przyszły tydzień będzie ładniejszy.
Od sporego czasu chodziłam z zamiarem odnowienia kolorów w pokoju oraz dokupienia kilku rzeczy. W sobotę wraz z tatą odmalowałam swój pokój. Mimo, iż na pierwszy rzut oka pokój wydawał się czysty to gdy dobrze się przyjrzeliśmy było widać ubrudzenia od np. liści kwiata lub smug od kaloryfera na suficie. Mimo to wydaje mi się, że kolory ładnie się utrzymywały przez te 5 lat. Wow. Minęło już 5 lat odkąd wprowadziłam się do swojego pokoju. A wydaje mi się jakby minął dopiero rok. Całego efektu po wam jeszcze nie pokażę. Muszę kupić kilka rzeczy w Ikei i Pepco ;) Zastanawiam się również nad zakupem toaletki. Mam jednak problem z kolorem. Ponieważ meble mam w określonym kolorze drewna a z tego modelu mebli nie ma akurat toaletki. Tak więc za około miesiąc, myślę, że skończę swoją mini misję.
Trwa właśnie konkurs nyx face award poland. Jest to konkurs dla pasjonatów makijażu. Może zgłosić się praktycznie każdy. Z zgłoszonych prac wybierana jest najlepsza 20. I przechodzą oni do następnego poziomu i dostają nowe zadanie. Zadania nie są wcale tak łatwe. Nie polegają na wykazaniu się precyzyjną kreską lecz zdolnościami artystycznymi popartymi  niesamowitą wyobraźnią. A mówię wam z tego powodu, że aktualnym zadaniem ,,nature goddness" jestem zachwycona. Wszystkie zgłoszenia zapierają dech w piersiach. Oczywiście nie są dla mnie idealne... Wszystkie są w sumie kopią siebie! I różnią się małymi detalami. Nie pojmuję dlaczego każda musi mieć te rogi!? Brak indywidualności. Hehe. Kto wiem, może za rok się zgłoszę ;D Musiałabym popracować z kamerą oraz zakupić dodatkowe oświetlenie oraz program... Zobaczymy jak się odnajdę w klasie maturalnej.
Chciałam również podziękować za 100 000 odwiedzin! Nie spodziewałam sie, że wybiją tak szybko... Nic z tej okazji nie przygotowałam... Postaram się o jakąś niespodziankę na 2 rocznicę :)

Na koniec wrzucam wam moje ostatnio pokochane piosenki. xoxo

30 komentarzy:

  1. Powodzenia na maturach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piszę za rok. Ale maturzystom też życzę powodzenia :)

      Usuń
  2. Piosenek nie znam ale po pracy przesłucham sobie na spokojnie. U mnie weekend majowy nijaki bo dziś cały dzień w pracy..

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wypoczynku! Fajnie, że masz tyle wolnego :)
    Tak to można porządnie wypocząć :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Toaletka to dobry pomysł :) U mnie ściany nie wytrzymują nawet roku, dlatego zdecydowałam się na tapetę XD

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz z tapety coś zetrzeć? Tzn np. długopis?

      Usuń
  5. Gratulujemy tylu odwiedzin! Ah... my mamy 72tys w ponad rok, więc też nie jest tragicznie :) Super, że na wiosnę zrobiłaś zmiany w pokoju ^^ Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super wpis, jednak pierwsza piosenkę lubię najbardziej <3

    http://ispossiblee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam problem z toaletką co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu wyświetleń na blogu :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swój pokój muszę przede wszystkim odmalować... ale komu by się chciało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też odmalowywałam :) Tylko odcień kolorów zmieniła.

      Usuń
  10. Również jestem zdania, że te prace w Nyx Awards są bardzo do siebie podobne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ;) Temat mają świetny. Żałuję, że sama nie biorę udziału. Bo już mam wizję w głowie :D

      Usuń
  11. Rowniez mialam kilka planow na wolne ale pogoda zawiodla ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tym konkursie :)
    Oby pogoda się poprawiła :)
    Życzę przyjemnego piątku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o fajne piosenki! Uwielbiam Zarę Larsson *.*
    też marzy mi się toaletka, ale przy aktualnym rozstawieniu rzeczy w moim pokoju nie mam dla niej miejsca xd może kiedyś to zmienię :P
    wgl nie słyszałam o tym konkursie :O ale jeśli lubisz robić makijaż to czemu by nie spróbować swoich sił w następnej edycji? :) już samym udziałem zdobędziesz nowe doświadczenie ;)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bookmarked!!, I love your blog!

    OdpowiedzUsuń
  15. Heyy very nice blog!

    OdpowiedzUsuń