czwartek, 17 marca 2016

Review #5:Sleek Make Up, Face Form Palette

,,Face Form Palette to zestaw wszystkich potrzebnych kosmetyków przeznaczonych do podkreślenia konturów Twojej twarzy. Dostępny w czterech wariantach. W zestaw wchodzą: matowy puder brązujący do konturowania, rozświetlacz oraz róż Rose Gold (wersja Fair/Light) lub bronzer (wersja Medium/Dark)."
 Zgodność z opinią producenta. Zgadzam się. To zestaw, którym ładnie możemy podkreślić kontury naszej twarzy. Jest (jak dla mnie) delikatny i subtelny. Bardziej nadaje się na dzień. Mocniejsze, wieczorne makijaże, nim nie zrobicie. W sklepach online możemy znaleść wszystkie 4 warianty kolorystyczne. 5/5.

Opakowanie. Dobrej jakości plastik, twardy. W środku lusterko. 5/5.


Spełnianie głównego zastosowania. Poprzez to, że miałam dostęp tylko do zdjęć online i nie mogłam pomacać produktu wybrałam go stanowczo za jasny. Myślę tu o bronzerze. Teoretycznie nałożę więcej bronzera, róż, rozświetlacz i buzia promienieje i się mocno świeci. Twarz wykonturowana? Tak. Uważam, że to dobry produkt dla osoby jaśniejszej niżeli ja. 4/5.


Trwałość i zachowanie na skórze. Trio trwałe jest około 6-8 godzin. Potem znika. Bronzer jest bardzo jasny i u mnie słabo go widać. Muszę więc nałożyć go więcej. Mogę więc śmiało ocieplać buzię. Na pewno nie da się nim zrobić krzywdy, chyba, że osoba jest jasna. (Ja należę do ciemniejszej części Polek ;p) Rozświetlacz mimo wszystko przypadł mi do gustu. Jego trwałość i efekt jest dosyć mały, ale idealny na co dzień. Nie rzuca się tak bardzo w oczy. Róż natomiast to kompletny mój bubel. Użyłam go do tej pory tylko raz. Może odcień jest ładny, ale po co to drobinki? Świeci się jak rozświetlacz i tak bym go nazwała. Gdybym nałożyła całe trio wyglądałabym trochę jak choinka :| Absolutnie wolę róże jak najbardziej naturalne czyli matowe. 3/5

Dostępność. Niestety Sleek w Polsce dostępny jest póki co tylko online (np. ezebra.pl , minishop.pl). Przez to często możemy produkty tego typu zakupić w złym odcieniu. Jak przy paletach to oczu można śmiało ryzykować tak tutaj niestety jest to duży minus. 1/5.


Cena i wydajność. Cena wynosi 50 zł. Wiem, że zestaw najciemniejszy można zakupić odrobinę taniej, ale chyba to oznacza, że jest tak ciemny, że nie schodzi z magazynów ;) Za tę cenę kupujemy 20 g produktu. To bardzo przyjemna waga dla oka. Rekompensuje cenę. Wydajny jest również bardzo. Stosuję bronzer prawie codziennie od 2.5 miesiąca i nie widać znacznej różnicy na jego powierzchni. 4.5/5

Podliczając  22.5/30 punktów. Względem mnie jest to w sam raz. Rozświetlacz podoba mi się najbardziej, jest idealny na co dzień. Bronzer zbyt jasny. Zaś róż absolutnie nie w moim guście. Jednakże trio sprawdza się i na pewno wiele z was go bardzo polubi.

A jakie jest wasze zdanie ? Piszcie. xoxo♥

123 komentarze:

  1. Nie używałam, nigdy nie słyszałam nawet o tej palecie ale wygląda zachęcająco :)

    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciut drogawa ;-) nie wiem czy bym sie skusila ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam paletkę do konturowania z MUR. Podobnie jak ty róże lubię matowe lub satynowe. Za drobinkami nie przepadam :) akceptuje je tylko na powiece :P. Ogólnie paletka prezentuje się fajnie i jest dobra na wyjazd bo dużo miejsca nie zajmie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego zestawu osobiście ale sporo o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostępność bardzo zaniżyła ilość punktów :D
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sleek musi postarać się wejść stacjonarnie w końcu :D!

      Usuń
  6. Mam ją już prawie od dwóch lat. Jest niezwykle wydajna i... nie ma minusów według mnie . Moje ukochana paleta ze Sleeka! Niech Ci służy :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj czuję jej wydajność ^^ Używam 3 msc a bronzer ma tylko lekki ślad użytkowania.

      Usuń
  7. Wszystko super, ale cena jednak trochę odstrasza :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się prezentują te kolory. Paletka przypomina trochę tę z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam kupić z wibo ale mój małomiasteczkowy rossman nie ma ;/

      Usuń
  9. Nareszcie coś ,czego szukałam od dawna! Mega dzięki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie / kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest naprawdę niezły. Mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza paletka i odcienie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tym produkt, a prezentuje się fajnie ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo słyszałam o tej paletce, jednak nigdy nie miałam z nią styczności, ale może kiedyś wypróbuję ^.^ Jak dla mnie bronzer byłby idealny, bo jestem blada, a większość bronzerów po prostu za ciemna ;)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne i zgrabne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny zestaw jednak jak dla mojej cery byłby ciut za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie dlatego staram się ograniczać kupowanie czegokolwiek przez internet. Oczywiście, nie zawsze się da, gdyż czasem coś nie jest dostępne w sklepie, ale jednak rzeczy takie jak pudry czy podkłady kupuję online tak rzadko jak mogę. Ostatnio zamówiłam właśnie w ten sposób, na szczęście udało mi się dobrze trafić, ale nie zdarza się to często.
    O firmie nie słyszałam, ale ponieważ jestem osobą o bardzo jasnej cerze chyba poczekam, aż linia ukaże się w sklepach ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę :)? Sleek królowałam na yt kilka lat temu, ale wtedy z paletami do cieni. Wciąż powstają nowe nawet :)

      Usuń
  17. Fajny wpisik :)
    Ja ostatnio zaopatrzyłam się w paletkę z REVOLUTION, ale nie jestem zadowolona...bronzer ma w sobie mnóstwo brokatu...
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sleek, naprawde fajna firma. Godna polecenia ;) Jesli chodzi o bronzer to jestem jednak zwolenniczka Bahama Mamma :) a rozswietlacz to tylko i wylacznie Mary Lou Manizer :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie brzmi zbyt zachęcająco jak za taką cenę, zwłaszcza, że można trafić z nieodpowiednim kolorem :x Nie skuszę się :)

    Zapraszam też do mnie na manicure hybrydowy i historię rudych włosiąt :)
    >RudaUrodowo<

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozświetlacz też podoba mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś się nad tym zestawem zastanawiałam,ale że już znalazłam swoje hity w kategorii bronzer i rozświetlacz więc tego niestety nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobra recenzja :)
    Nie miałam do czynienia z tym produktem, bo nie korzystam z bronzerów itd., ale wydaję się być naprawdę porządny :)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia! Sam post również jest bardzo dobry! Na pewno nie raz wpadnę na twój blog Angela ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose <3

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna recenzja! może się skuszę i zakupie w najbliższym czasie
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozświetlacz i bronzer już mam ze swojej ulubionej firmy theBalm, więc nie będę nowego kupowała, ale trzeba przyznać, że ten zestaw prezentuje się bardzo dobrze i jest bardzo funkcjnalny - 3 w jednym, do podróży idealny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ma również taką paletę ale z firmy Lovely również ją polecam kupiłam ją za 11zł. :)
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. kolejny świetny post, ale mam pytanie:)
    obserwuję cię od dawna ale od kiedy blogujesz tak ogólnie?
    zapraszam do siebie, za komentarz/obserwacje będę wdzięczna! blog - klikaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten blog zaczęłam na koniec sierpnia. A cała przygoda zaczęła się około 5 lat temu jak nie 6 :)

      Usuń
  28. Nigdy tego nie używałam :D

    KONKURS!!!
    http://markovaallie.blogspot.com/2016/03/1000-odson-mojego-bloga-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, nigdy nie miałam nic ze sleek-a, ale na zdjęciach wygląda ładnie ;p Róż również nie w moim guście. Obecnie używam do konturowania "trio" z Rimmela z serii Kate, mam podobny problem z brązerem, tyle że podoba mi sie taki efekt i używam go:)
    Obserwuje twój blog i zapraszam na swój

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Tego trio nie próbowałam ale paletki cieni ze sleeka są genialne!

    Blondynka Potrafi

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam podobną paletkę z Wibo :) Tej nigdy nie miałam i pewnie mieć nie będę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy zestaw, jak już będę wykonywała pełny makijaż to pewnie się na niego skuszę :)

    Pozdrawiam
    http://paulinadiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam i wypróbowałam na własnej skórze! O ile brązer i rozświetlacz się u mnie sprawdzają o tyle róż już nie! Zdecydwoanie preferuję maty jeśli chodzi o róż do policzków! Pozdrawiam

    http://www.fit-ashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Brązer i rozświetlacz podejrzewam, ze polubiłabym :) Ja w przeciwieństwie do Ciebie należę do tej jasnej części Polek ;)Z różem byłoby gorzej :( nie lubię, kiedy róż się błyszczy, świeci, ma jakiekolwiek drobinki.
    Obs:):*

    OdpowiedzUsuń
  35. Wydaje się być ok, chociaż do konturowania lepszy wydaje mi się zestaw z Makeup Revolution (jest więcej odcieni bronzerów i rozświetlaczy). Gdybyś miała kiedyś okazję - polecam ;) Jest nieco tańszy (mi udało się go dostać za 39 zł).

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatnio też widziałam na jakimś blogu recenzje tej paletki i nadal waham się nad kupnem :/
    Może znajdę jakąś inna albo przekonam sie bardziej do tej bo wydaje się dobra :)
    http://queenlaughx.blogspot.com/2016/03/dresslink-whishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna ta paletka ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wczoraj czytałam twój post i byłam przekonana że pisałam komentarz :P chyba nie dałam"opublikuj" pfff gafa jestem :).
    Paletka jest fajna np na wyjazd ale np bronzer i róż nie może mieć drobinek wolę matowe lub satynowe wykończenie :) jeśli chodzi o rozświetlacz to może mieć i akceptuje go gdy ma minimalne drobinki ale wolę jest to efekt lekkiej perły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam włączoną moderację aby każdemu móc zwrócić coś u niego na blogu :)

      Usuń
    2. A to nie wiedziałam :) myślałam że miałaś ten sam problem co jedna z dziewczyn bo jej jakoś komentarze znikały czy coś. Ale mam nadzieje że nie jesteś zła że ci uwagę zwróciłam :P chciałam oczywiście dobrze :)

      Usuń
    3. Nic się nie stało :)

      Usuń
  39. Bardzo ładne odcienie szkoda jednak że zestaw jest dostępny tylko online :c
    Chętnie bym kupiła ;)
    Pozdrawiam oraz obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpowiedzi
    1. Oo i jak się sprawdza :)? Bo cienie mają niesamowite.

      Usuń
  41. Mam tą samą, i u mnie sprawdza się w 100% :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę kupić, bo widzę że same pozytywne oceny na ten temat ! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładnie wygląda. Nie miałam nigdy i w sumie raczej nie potrzebuję bo nie używam takich kosmetyków. Szkoda że róż się nie sprawdza.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna recenzja, bardzo miło mi się ją czytało i bardzo zachęciłaś mnie do kupna tego produktu :D
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Super paletka ;)
    http://minauro.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja nie robię makijażu twarzy (tylko oczy), kiedyś tak, ale nawet wtedy nie używałam ani różu ani bronzera.

    OdpowiedzUsuń
  47. Paletka bardzo mi się podoba, na pewno kiedyś ją sobie kupie! :)

    immhfashionblog.pl(klik) | Pierwszy lookbook na yt!

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie słyszałam o niej wcześniej, ale spodobała mi się. Obserwuję
    dziewczynawelcome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Kiedyś gdzieś zobaczyłam tą paletkę na jakiejś stronie i byłam nią bardzo zainteresowana ale nie miałam jej gdzie przetestować :) chyba w końcu się na nią skuszę :)

    WOOHO - mój blog Nowy post-zapraszam! :) Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, to duża motywacja-dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej! Świetny blog. Obserwuję http://miejskifitness.blogspot.com/
    !!!

    OdpowiedzUsuń
  51. zastanawialam się nad zakupem własnie takiej paletki do konturowania :D
    Ale boję sie kupować w sieci , własnie przez to że już nie raz coś mi nie podeszło tak jakbym chciała . ||

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Paletka jest świetna! Te kolorki. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Czytałam wiele pozytywnych opinii o tej paletce, kto wie, może w przyszłości ją kupię :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Tak to jest podczas zakupów on-line! Ale trio ciekawi mnie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  55. Twój wpis spadł mi z nieba.
    Właśnie takiego zestawu szukałam.
    Super recenzja i przydatny post :)
    Zapraszam do mnie na nowy wpis :) Właście wróciłam do bloggowania! :) http://aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Paletka świetnie się prezentuje, być może kiedyś skuszę się na jej zakup ^^
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna jest ta paletka;)
    obserwuję;*

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Interesująco tu u Ciebie :)dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ja póki co mam zapas tego typu produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Tego typu róże strasznie mi się ostatnio podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystko co potrzeba w jednym :D ciekawe rozwiązanie :) nie mam za bardzo wprawy z konturowaniem twarzy ale chętnie bym ją zakupiła :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna recenzja :)Może się skuszę na tą paletkę :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Mam tę paletkę i jest rewelacyjna!
    Fakt dostępna w sieci, ale można dobrać kolor do swojej cery dość dobrze, a stosunek jakości do ceny wypada w tym przypadku bardzo dobrze
    dodałam do obserwowanych i zapraszam do obserwowania moich blogowych poczynań również ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. ma z wibo i uważam, że jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  65. O, wygląda zachęcająco! Co do różu- też wolałabym bez drobinek :(

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten blog istnieje od sierpnia 2015. A ogółem z blogami bawię się od około 5-6 lat.

    OdpowiedzUsuń
  67. Bronzer i rozświetlacz by mi pasowały, ale róż juz nie

    OdpowiedzUsuń
  68. świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  69. mam dientyczną paletkę ale z Make Up Revolution z 2/3 razy tańsza xD masakra ;D ale jesczez jakoś jej nie używałam, tej mojej w sensie ;D

    OdpowiedzUsuń
  70. Mam zamiennik tej paletki z MUR i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ciekawie się zapowiada:)

    fireonrain.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  72. Rozświetlacz chyba i mnie najbardziej przypadł do gustu. Świetnie się prezentuje ta paletka. Będę musiała się za nią rozejrzeć kiedy będę poszukiwała nowego rozświetlacza. Bronzer chyba i dla mnie będzie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  73. Widuję czasem tę paletkę na blogach i podoba mi się. Nie zdecydowałam się na zakup właściwie tylko dlatego, że mam podobne mineralne kosmetyki i one mi wystarczają.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ostatnio się zastanawiam, czy nie kupić sobie czegoś do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękna paletka, kolory są bardzo odpowiednie dla mnie :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Zastanawiałam się nad tym zestawem, ale w końcu padło na Make Up Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Coraz bardziej pragnę paletki w tym stylu! :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Miałam okazję używać ale jakoś nie zrobiła na mnie wielkiego wrazenia :)


    Zapraszam do mnie :) obserwuje i zapraszam do obserwacji :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Mam taką palete do konturowania tylko z wibo , świetnie się sprawdza ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. śliczne odcienie <3

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  81. U mnie również post o paletce do konturowania tyle że z Makeup Revolution :)
    http://lolalifestyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. wygląda zachęcająco :)
    werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Słyszałam o cieniach z tej firmy, ale o zestawie do konturowania pierwsze słyszę :)
    http://goldxcherriex.blogspot.com/ zapraszam na nowy post :)
    Obserwuje :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  84. Od dawna czaję się na tą paletkę i chyba muszę ją wreszcie zamówić :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  85. Szukałam właśnie czegoś takiego. Dzięki za recenzję, jak będę przy kasie to na pewno zakupię. ;D

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo przydatny zestaw :)

    http://coffeewineinspirations.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  87. Zdrowych, radosnych w rodzinnym gronie Świąt :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  88. Fajne kolorki, ale bronzera nie potrafię używać :)

    OdpowiedzUsuń
  89. bardzo przydatny wpis :) dzięki niemu wiem, że na pewno go nie kupie :)
    pozdrawiam i zapraszam na mój blog :*

    OdpowiedzUsuń
  90. Kiedyś zastanawiałam się nad jego zakupem , ale ja preferuje tylko chłodne bronzery :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Mi bardzo podoba się odcień różu w tym trio, bardzo lubię takie ciepłe połyskujące odcienie

    OdpowiedzUsuń
  92. Zastanawiałam się od dłuższego czasu nad zakupem paletki do konturowania, ale raczej w kremie niż w pudrze... Paletka Sleek wygląda bardzo ciekawie i może w przyszłości kiedy skończy mi się róż, bronzer i rozświetlacz pomyślę o jej zakupie - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Lubie te firmę i ich produkty, paletka wygląda zachęcająco. Obecnie mam zestaw z MUR i jak go wykończę pomyślę nad tym:D

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetna mała pojemna paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Moja koleżanka ma podobną paletkę z Wibo, raz jej używałam i była naprawdę fajna, wygląda prawie identycznie jak ta Twoja:)

    OdpowiedzUsuń
  96. z checia bym wyprobowala ale nie kupila poniewaz mam takie trio ale od zoevy :) obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  97. Wygląda całkiem fajnie ;) Może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. Kolor różu jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Bardzo duzo firm wypuszcza teraz tego typu zestawy :) te kolory mi odpowiadaja choc nie skusze sie poniewaz mam taki zestaw od zoevy i w zupełności mi wystarcza do codziennego makijazu :) nie widze sensu dublowac :) obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń