czwartek, 24 marca 2016

Crochet bunny ,,after Christmas ".

Hey ♥
Dziś przyszłam dla was z propozycją ciekawej dekoracji świątecznej. Szydełkowy zajączek jest bardzo łatwy i szybki w wykonaniu. Osoby początkujące nie będą mieć z nim problemu. Potrzeba tylko odrobina wyobraźni i umiejętność podstaw. To znaczy odczytywania wzorów i robienia oczek i pół słupków.
Nie jestem na tak bardzo zaawansowanym poziomie aby tworzyć własne wzory i robić na ,,oko". Praktycznie zawsze podpieram się wzorem. I tutaj też go użyłam. Oto link do niego gdyby ktoś chciał go zrobić. KLIK.
Niestety ma on chyba jakąś wadę. Jak widać króliczek wyszedł mi dość grubo ;D I jest on raczej już po świątecznym jedzonku. Nie jest on idealny, ale jak na pierwszy taki stworek to jestem zadowolona. Do tej pory nie robiłam nic w 3D. Skupiałam się raczej na serwetkach.
Mam nadzieję, że nie wygląda aż tak ostatnio. Jeśli macie ochotę to zachęcam do takich własno ręcznych ozdób. Od razu z wielką dumą idzie się z koszyczkiem gdy jest on przyozdobiony naszymi dziełami ♥

Zastanawiam się nad stworzeniem serii o moich hobbach. Lub bardziej uzdolnieniach technicznych, które w swoim czasie bardzo lubiłam. Co wy na to? Czekam na wasze zdanie.

xoxo ♥

64 komentarze:

  1. ale ten zajączek jest uroczy :D
    jestem na tak, jeśli chodzi o takie posty!

    TWOSISTERSBLOOG.BLOGSPOT.COM

    MÓJ YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe ale fajnieto wygląda;)
    Sprzedaż prowadzisz hehe;)?

    Pozdrawiam.
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały szydełkowy zajączek *.* Skradł moje serduszko *.* Niestety ale sama raczej bym takiego cuda nie potrafiła zrobić :/ Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ci wyszedł!:)
    Bardzo wolałabym serie o twoich hobbach!:)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Meeega :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny jest ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne! Jak byłam mała zawsze chciałam umieć robić takie. Na chceniu się skończyło niestety:(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Ja z chęcią będę obserwowała taki cykl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale nie widać tego, że wyszedł Ci grubo! Mnie się bardzo podoba, jest uroczy i fakt faktem na święta wręcz idealny! Oj, nie wątpię, że jest większa satysfakcja, gdy idzie się z koszyczkiem, gdzie są robione własnoręczne dzieła! :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten zajączek!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny zajączek :)
      Pozdrawiam
      http://ksosna.blogspot.com/

      Usuń
  11. Zrób tuuutorial jak cos takiego zrobic :)
    Moja mama mialaby zajecie :))

    Zapraszam Vademecumpiekna.blogspot.com odpowiadam na każda obserwacje i propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny :) ja takich nie potrafię, a szkoda bo pewnie by sie dzieci ucieszyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, czekam na takie posty! Zdecydowanie masz talent do takich rzeczy :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym w życiu nie zrobiła takiego zajączka. Super ci wyszedł, nawet pomimo tego, iż ma grubiutki brzuszek ;D A seria o hobby będzie super, zawsze ktoś zaczerpnie jakiejś inspiracji ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze dwa lata temu w kółko robiłam coś na szydełku, teraz mam cały karton różnych maskotek i innych szydełkowych rzeczy :D Tobie ślicznie wyszedł!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka seria byłaby super!
    Króliczek jest genialny, naprawdę dobra robota!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mogłabym mieć taką przytulankę do spania :P zamiast iść do świecenia z nim :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zajączek, ale ja to bym nie miała cierpliwości do robienia czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. slodki ten kroliczek!!!

    http://alexwberry.blogspot.com/ -Ulubieńcy Marca:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze :) Króliczek wcale nie wyszedł grubo :) Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tam, pojadł trochę ciasta :D Wygląda prześlicznie. Naprawdę zazdroszczę ci talentu, bo moje zdolności w tym temacie kończą się na wiedzy co to jest szydełko ;)
    Chętnie zobaczyłabym serie tego typu, dlatego popieram w 100%

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej, jaki uroczy! W życiu bym nie umiała czegoś takiego zrobić i nie miałabym cierpliwości haha
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  23. Z króliczkami jest jak z kotami, im grubszy tym lepszy :D Mnie się podoba, sama bym takiego nie umiała zrobić, więc tym bardziej chylę czoła. Podoba mi się taki uroczy Królik :) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zazwyczaj jak chcę coś wstawić na bloga to nie mam pomysłu, co to ma być. Gdy już coś wstawię to wtedy mam milion pomysłów. Jeśli chcesz pisać o hobby to pisz, mi się temat podoba. Najważniejsze, abyś ty dobrze się czuła w tym temacie. A teraz o świętach. Ja osobiście nie przepadam za świętami wielkanocnymi. Wole inne święta. Mam tak po prostu, nie umiem tego uzasadnić. Chciałabym już wtorek, a najlepiej czwartek :D Ten zajączek mi się podoba. Masz talent :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem na TAK ! Chętnie zobaczę Twoje pracę, więc śmiało możesz zaczynać. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wygląda ten zajączek, ja bym chyba nie potrafiła takiego zrobić.
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie urocze <3 Pozdrawiam i zapraszam
    [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja z pewnością nie zrobiłabym tak ładnego zajączka, więc nie możesz narzekać na swojego :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. w życiu bym takiego nie zrobiła!! <3
    lubię podziwiać sobie takie rzeczy w postach innych osób :D
    http://kreconowlosaa.bogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajnie Ci wyszedł, ja nie cierpię się bawić w przerózne diy, nawet najłatwiejsze rzeczy mi nie wychodza haha :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny jest! :D ale raczej nie umiałabym takiego zrobić.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak na pierwszy raz wyszło Ci super! W ogóle podziwiam za pasję do szydełkowania i tego typu robótek ręcznych. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Boski! Szkoda,że jestem anty-artystyczna ;c
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawe a zajączek uroczy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale uroczy zajączek i świetnie wykonany!
    Wesołych świąt!
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki świetny pomysł. Jakbym tylko miała jakieś zdolności manualne to czemu nie! Wesołych Świąt! Miłego dnia!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny ten zajączek <3!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie no podoba mi się ten zajączek i wcale nie jest gruby! Jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tez lubię bawić sie w takie rzeczy jak mam czas wolny, super to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny Ci wyszedł ten zajączek, ja na pewno nie dałabym rady takiego zrobić :)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  41. jaki słodki ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojej! Przepiękny ten zajączek! :)
    Chciałabym umieć takiego zrobić...

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zajączek cudowny.
    A co do serii o Twoich hobby - jestem za i mam nadzieję, że je wykonasz. Jestem ciekawa efektów. :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Mega :D Poprosze więcej takich wpisów :)
    Ja nie mam takich zdolności, ale chętnie zobacze jak inni tworzą takie cuda :)
    Wesołych Świąt :)
    Zapraszam do mnie :) http://aleksisaliss.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam, początki są trudne, czy u Ciebie też takie były ? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ale świetny pomysł na tego zajączka :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. swieny post! <3
    Tobie również żcyzę wesołych i udanych świąt rodzinnych, oraz mokrego dyngusa ♥
    Mój blog :)
    Zapraszam cieplutko! ♥ new post

    OdpowiedzUsuń
  47. Uroczy zajączek *_*
    Niestety ja nie mam zdolności by takiego wykonać :(
    Pozdrawiam
    paulinadiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Jaki fajny króliczek :) Wyszedł Ci świetnie!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie to wygląda. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaki piękny<3
    Wesołych świąt:)

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja niestety z takich "technicznych" rzeczy nadaję się tylko do lepienia biżuterii/figurek z modeliny a także bransoletek z muliny wiec jestem pewna podziwu. Króliczek wyszedł prześlicznie! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale cudowny ten króliczek♥
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Chętnie posłucham o Twoich pasjach, bo może sama się czymś zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super Ci wyszły :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń