poniedziałek, 7 marca 2016

Make up and outfits for school.

Cześć robaczki.
Zostałam poproszona o przedstawienia tego jak maluję się do szkoły. Myślę, że jest to fajna propozycja dla każdej z was. Dołożyłam również mój ulubiony strój. Częściej chodzę w jeansach do szkoły, ale ten wydał mi się bardziej uroczy ;)
Do wykonania całości wykorzystałam wszystkie produkty ze zdjęcia. Stawiam na lekki kontur buzi, tak aby po nałożeniu podkładu nie wyglądała jak papier ;) I lekkim makijażu oka. Czasami modyfikuję to, zmieniam produkty, mocniej umaluję oko, dłuższą kreskę... Ale ten zestaw uważam za uniwersalny i mój najczęstszy. Mam nadzieję, że wam się spodoba.


Do umalowania powieki używam paletki oh naturel ze Sleeka. Na całą powiekę używam pierwszy cień. Drugim, lekko przyciemniam zewnętrzny kącik. Czasem zamiennie używam czwartego. Nie da się temu zaprzeczyć, że jestem maniaczką rozświetlania kącika oka. I do tego jedyny jasny i połyskujący cień wykorzystuję, czwórkę. Cienie mają swoje konkretny nazwy. Mam gdzieś folię z napisami, ale sądzę, że i tak nikt z niej nie korzysta ;)

Wciąż nie mogę zrobić satysfakcjonującego zdjęcia makijażu oka. Jeśli macie jakieś tutoriale, rady bardzo proszę o komentarz na dole. Będę bardzo wdzięczna.

Zamiennie na pokrycie powieki używam pięciu pierwszych dni z lewej od góry. Są one bardzo słabo napigmentowane, że ich główny cel to wyrównanie kolorytu niżeli nadaniu np. szarości ;)


Całość wygląda dosyć naturalnie. I to jest mój główny cel. Spotkam w szkole często dziewczyny, które są tak wymalowane, że 10 metrów od nich widać np. mocno wyrysowane brwi :| To absolutnie nie moja bajka. Jak dla mnie makijaż ma podkreślać urodę i lekko zwrócić uwagę na nasze atuty. Mocne metamorfozy zostawmy lepiej na wieczorne wyjścia ;)




A wy na co stawiacie w dziennym makijażu lub stroju :)? Piszcie. 

xoxo ♥

104 komentarze:

  1. Bardzo ładnie :)Też zazwyczaj maluje się bardzo delikatnie :)) ukrywam to co trzeba, uwydatniam to co należy :D Tylko na jakieś wyjścia stawiam na kreskę lub mocne usta ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz i ładny make up :)


    Kochana mogłabyś poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Bardzo mi pomożesz, z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny strój! Ja najczęściej maluję rzęsy i jakiś cień, tyle :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny strój ;) ja też staram się nie przesadzać z makijażem. Jak widzę pierwszoklasistkę w technikum z czerwonymi ustami i brwiami od markera i linijki to nie mogę ze śmiechu :D oczywiście podkład za ciemny musi być :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham czerwone usta :D Ale póki co poszłam tylko raz... na wigilie xd I sądziłam, że każda się podmaluje a tu lipa ;d

      Usuń
  5. Makijaż oczywiście lekki :D a strój wygodny :D świetnie wyglądasz;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o zdjęcia makijaży oka to zawsze najważniejsze jest dobre światło (najlepiej naturalne) no i ostrość (sam tryb makro pomoże). No i wydaje mi się że zawsze najlepiej w kilku wersjach pokazać ten makijaż tzn. przy otwartym i zamkniętym oku :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam :D ale właśnie pod względem kolorów nie pasowało żadne inne niż to :/ Bo albo bardzo zjadało ale było takie... złe.

      Usuń
  7. Super post, śliczna sukienka i świetny makijaż :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Outfit jest świetny! Zresztą, makijaż też jest świetny! Wszystko w moim stylu! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. MAM TEN SAM KOREKTOR 4in1 :)
    bardzo ładnie nono,
    ja tam u siebie jednak wolę czarne spodnie lub getry, jakaś luźna bluzka i już :))
    a z makijażem się z tobą zgodzę - delikatnie, a w miarę ładnie.
    ale naprawdę masz uroczy ten swój strój ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sie nie maluję, bo mi to przeszkadza. Co do ubioru- staram się by było ładnie i wygodnie(ta... biodrówki...)
    Mój blog
    Mój kanał
    Mój FanPage

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że pokazałaś swój makijaż i outfits. Uwielbiam korektor 4 w 1 idealnie się u mnie sprawdza i bardzo jestem zadowolona. Planuje zakup paletki ze sleek ale jeszcze nie mogę się zdecydować na odcień paletki. Ja na uczelnie ubieram albo jeansy i jakiś mięciutki sweterek czy poncho, ale uwielbiam również nosić sukienki i spódniczki :)
    Pozdrawiam !

    https://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się nosisz, ja do szkoły wcale się nie maluję.

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna dziewczyna hue hue;)
    Pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie.

    szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia *.*
    Dla mnie makijaż to po prostu pomalowane rzęsy i krem bb, w tym czuje się najlepiej :)
    Strój.. różnie ale przeważnie spodnie, bluzka i narzutka.

    http://xdowhatyoulove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię jedynie delikatny makijaż!
    Śliczna spódnica *.*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://niekoniecznietak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jakoś wolę delikatny makijaż, bo w sumie dobrze się czuje z takim. Dzisiaj jednak zauważyłam dziewczynę z mojej szkoły, która zamiast pięknych i naturalnych brwi, miała jakby odrysowane od szklanki.. tragedia, ale może jednak to robi się modne? Bo co 2 widzę w takich XD
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    http://magirrat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też ;D Jest wiele wyjętych s pod linijki;p Ale kształt mają spoko. Ale ostatnio na prawdę takie półkola walą, że to aż dziwnie wygląda ;/

      Usuń
  18. Ja szkołę już skończyłam jednak zawsze tak jak Ty preferowałam naturalny, lekko podkreślający makijaż. Uważam, że nie wypada do szkoły chodzić z makijażem jak na wybieg czy impreze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie wyglądasz :)

    oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczna jesteś :) Zapraszam na mój fanpage oraz blog. Może Ci się spodoba https://www.facebook.com/KosmetycznaAska/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja do szkoły używam tylko tuszu ,podkreślam delikatnie brwi i maskuję co nieco korektorem,większe eksperymenty zostawiam na lepsze okazje, w szkole chcę wyglądać naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja używam przeważnie kremu, potem podkład, kredkę do brwi, czasem kredkę do oczu, ale rzadko, tusz do rzęs, puder i balsam do ust. Na imprezę mocniej, bo dodaje bronzer, czerwoną szminkę.
    http://julietguliet.blogspot.com/ -> zapraszam na mojego bloga, niedawno zaczęłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post :) I sukieneczka :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny kosmetyczny poradnik. Super stylizacja ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi bardzo spodobał się twój outfit, uwielbiam biało-czarne rzeczy ;)
    Zapraszam do siebie na nową notkę, keepgoiing.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie ): Makijaż taki naturalny, super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie wyglądasz.Ja prawie codziennie używam tylko pudru,cienia do brwi i tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    piękna paleta cieni do powiek- kolory jak najbardziej trafily w oh gust i sama chętnie bym sobie taką sprawila, ale najpierw muszę nauczyć się dobrze wykonywać makijaż oczu, bo ja mam dwie lewe ręce do takich rzeczy :P hehe

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  29. też mam tę paletkę ze sleek, i włąsnie zastanawiam sie nad zestawem do konturowania, jest tak samo dobry i warty polecenia?

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Tez mam ten korektor z wibo, bardzo go lubię :)
    Pozdrawiam :)
    http://forgetstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziewczęca stylizacja i uroczy make-up :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja ulubiona baby lips! :D Naturalność to postawa :D
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja stawiam na jasną karnację i kreski:)
    Ślicznie Ci w tej sukieneczce!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  34. ta sukienka cudowna, wgl paski są urocze
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Dodawaj więcej pomysłów z make-up np na imprezę i wg :)

    Zapraszam: oliimic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja bardzo rzadko się maluję ale jesli już to robie to jest to zdecydowanie delikatny makijaż :) Zgadzam się, że makijaż ma podkreślić naszą urodę ale takich dziewczyn co mocno się "tapecą" jest coraz więcej :)
    Ładnie wyglądasz :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie maluję się, tylko puder ;)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super dziewczęco! Podoba mi się! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuje;d Licze na rew;)
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny blog i post, jesteś mega ładna super włosy zazdro hehe xx


    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/02/free-as-never.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  41. Super pościak! :) :*
    pozdrawiam i zapraszam
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam paski!!! pozdrawiam gorąco!!

    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. W codziennym makijażu głównie stawiam na delikatność i minimalizm, ponieważ nie lubię uczucia ciężkości na twarzy w szkole :)
    Śliczny outfit :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomniałaś o wspólnej obserwacji - zacznij, a ja dołączę :)

      Usuń
  44. Super post :D Zapraszam do mnie i zachęcam do wspólnej obserwacji :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Też maluje się delikatnie do szkoły, po co mam się stroic. Super zdjęcia 💞
    Zapraszam do mnie http://natalkapk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziewczęco i faktycznie bardzo uroczo! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładnie, bardzo delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny,delikatny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudownie wyglądasz! Masz rację, mi się najbardziej nie podoba jak ktoś mający blond czy nawet ciemny blond włosy maluje sobie czarną kredką brwi.. fatalnie to wygląda.. Świetny makijaż!
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajna stylizacja.
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com/ Jak ci się spodoba to zaobserwuj. Może wspólna obserwacją? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne zdjęcia! Cały blog jest super!
    Mój blog: niezwyklezyciesamotnejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajny pomysł na post;D
    Mega mi sie podoba ;) oby takich więcej xx
    Zapraszam do mnie http://xlivi00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładny makijaż :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. follow via GFC?
    http://www.therunwhy.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Przede wszystkim wygoda! Wspólna obserwacja? :) dołącz, daj znać - gwarantuję uczciwy rewanż :*
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Makijaż ładny post tez fajny, ale mam pytanie:
    Po co w ogóle się malować? Ktoś mi kiedyś to wyjaśni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo bez wyglądam jak duch :D Tzn mam duża buzię, wypryski gdzieniegdzie ale spore i jasne włosy ;) I niestety bez makijażu efekt mi się nie podoba. Wyglądam rudo bardzo xd

      Usuń
  58. jaka śliczna stylizacja!
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna stylizacja :)
    Ja zdecydowanie lubię stawiać na delikatny makijaż! Rzęsy i czasem usta to jedyne, co mi potrzebne do szczęścia :D

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałas o wspólną obserwacje, zacznij, a dołącze :)

      Usuń
    2. Również obserwuje jako : Olimpiaa, bez zdjęcia

      Usuń
  60. Bardzo fajnie wszystko przedstawiłaś! :)

    Uwielbiam ten efekt lustra

    Pozdrawiam ♥

    MÓJ BLOG - CLICK ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Super post i świetna stylówka. :-) Chętnie będę tu częściej zaglądać. :-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Nigdy nie umiem ładnie pomalować sobie powieki cieniami :) nie umiem dobierać kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ładnie wyglądasz :) Ja raczej robię delikatny makijaż.. chyba, że mam okazję wyjść gdzieś wieczorem to mocno podkreślam oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Widzę, że zdarza nam się używać tych samych kosmetyków. :) Bardzo przyjemny zestaw :D Uroczo wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  65. Też stawiam na naturalność w makijażu :)
    Dziękuję za komentarz, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Oczko bardzo ładnie wygląda. Podoba mi się ta paleta cieni. A co do zdjęcia to ja metodą prób i błędów zaczęłam robić zwykłe, bardziej ostre zdjęcia, a po tym przy obróbce wycinam tylko oko ;) Oczywiście obserwuję i zostaję :) Obiecałaś się odwdzięczyć ;) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczny makijaż :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Zapytałaś mnie o wspólną obserwację. Odpowiedź brzmi tak. Ja już, teraz ty.
    http://worldbyjulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo fajny post także stosuje ten fluid co Ty ;) Ja różnie zależy ile mam czasu i na co mam ochotę raz co ubieram ;) Generalnie przyznam że lubię mocny makijaż nawet w dzień ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog
    Zapraszam także do polubienia mojego --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też robię sobie lekki naturalny makijaż :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. widzę tu moją ukochaną paletę do szybkiego konturowania ze Sleeka. jest już ze mną ze dwa lata i nadal ją uwielbiam :) Ale promiennie i wiosennie wyglądasz :) Bardzo dobrze Ci w paseczkach! Pisałaś o wspólnym obserwowaniu u mnie - naturalnie, już dodałam Twój blog to swojego Feedly, więc nie przeoczę żadnego wpisu. Pozdrowionka serdeczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Hejka! Pytałaś się o wspólną obserwację, ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Moj makijaz konczy sie tylko na umalowaniu rzes - do reszty jestem strasznie lewa:D
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Te paseczki są bardzo urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Po pierwsze masz genialne włosy :D Ja na razie się nie maluje, ale ty wyglądasz genialne
    Buziaki x
    http://karolinyjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja zazwyczaj dżinsy delikatny nudziakowy makijaż :) lekka bluzka + sweterek. Raczej na luzie :) tak aby było mi wygodnie :)



    zaoserwowałam

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny post!
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny post <3 widać że włożyłaś w niego dużo pracy
    Śliczny wygląd bloga :* i meega zdjęcia
    Czekam na kolejny wpis <3 Pozdrawiam cieplutko

    Zapraszam na konkurs - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  79. Ślicznie wyglądasz! Super makijaz :-)

    OdpowiedzUsuń
  80. That's such a nice outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  81. In fact when someone doesn't know then its up to other viewers that they will help, so
    here it happens.

    OdpowiedzUsuń