niedziela, 19 lutego 2023

Hello Brussels!

Cześć! 
Jaka jestem podekscytowana! Tak, dobrze czytacie. Jesteśmy w Brukseli! Nie wspominałam o tym wcześniej ale złożyłam papiery na Erasmusa na drugim stopniu moich studiów i się dostałam. Już od ponad tygodnia przebywamy w mieście. Powoli zaznajamiamy się z nowym otoczeniem. Aktualnie kończę też sesję na jednej uczelni, a na drugiej już zaczęłam nowy semestr, nowe projekty i przedmioty. Załatwiam również sprawy organizacyjne typu pobyt czasowy, zakup biletów ulgowych czy aktywacja konta studenta na nowej uczelni. 


W ostatni weekend byliśmy na małym spacerze po mieście. Mam dzisiaj dla was małą fotorelację. Nasze zwiedzanie zaczęło się od Pałacu Królewskiego. Zrobiliśmy sobie małą sesję i poszliśmy dalej zwiedzać. Udało nam się też zobaczyć Ratusz w centrum miasta na Grand Place. Kupiliśmy tam prawdziwą belgijską czekoladę. Była ona w postaci ciastka z pianką, całość w kształcie półkuli. Pychota. Byliśmy również pod Brukselską Giełdą Papierów Wartościowych. Tutaj trwały jakieś remonty i był dość średni widok na budynek. W ciągu dnia udało nam się również odwiedzić Katedrę św. Michała i św. Guduli w Brukseli. Pięknie miejsce, absolutnie godne odwiedzenia. 
Chcielibyście więcej zdjęć z miasta?










Do zobaczenia!
Angelika

44 komentarze:

  1. Ale ci fajnie. Sama z chęcią bym się tam wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Brukseli około dekady temu (ale ten czas leci!).
    Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I visited brussels many years ago and I lived that city!
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zobaczę więcej zdjęć 😀
    Uwielbiam belgijskią czekoladę 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :D Nie mogę się doczekać aby ją skosztować. Jesteśmy już miesiąc ale zwykłe, życie dość mocno nas tu pochłania.

      Usuń
  5. Oh, such a beautiful time. Amazing outfit too💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Piękne miasto, będziesz miała czas na zadomowienie się w nim .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie. :) Byłam, miło sobie przypomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że przywołałam miłe wspomnienia :D

      Usuń
  8. Sorte!
    Beijinhos!
    💝💕💝Megy Maia

    OdpowiedzUsuń
  9. We visited Brussels in 2019.
    Love your beautiful photos.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, widać, że to piękne i bardzo klimatyczne miasto. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze post ze zdjęciami poza centrum ;) Miasto wygląda trochę inaczej.

      Usuń
  11. Cudowne miejsca i te budowle 🥰

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna wyprawa, zdjęcia w pełni oddają piękno Brukseli :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful place to visit...
    thank you for sharing wonderful texts and photos

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę mnóstwa wspaniałych przygód ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów:) Piękne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dostania się do programu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie byłam w Brukseli, ale widzę, że warto zobaczyć na żywo to piękne miasto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :D Myślę, że to fajna opcja na weekendowy wypad.

      Usuń
  18. Gratuluję i życzę powodzenia! Bruksela to ładne miasto, bardzo mi się tam podobało :)

    OdpowiedzUsuń