wtorek, 30 listopada 2021

Blogmas, czas start!

Cześć kochani!
Czas tak szybko mija i znów jesteśmy w momencie kiedy wyczekujemy vlogmasów oraz oczywiście Świąt. Jeśli jeszcze nie wiecie, ja uwielbiam Boże Narodzenie, ten klimat i wszechobecną radość. W tym roku postanowiłam ponownie wypełnić tradycję blogmasa. Gdy pomyślę sobie o dwudziestu czterech postach, dzień po dniu, mam wrażenie, że oszalałam. Jednak z drugiej strony uwielbiam właśnie poprzez takie rzeczy budować tą atmosferę. Dodatkowo z przyjemnością przygotuję np. playlistę świąteczną, która na pewno każdemu się spodoba i umili czas.

Czy mam jakiś konkretny plan na ten miesiąc? Zrobiłam sobie listę pomysłów na posty. Kilka mam już napisanych tak aby w bardziej zapracowany dzień mieć już materiał. Większość będę jednak pisać na bieżąco. Tak więc możecie podpowiadać mi swoje propozycję.  

Zastanawiam się również nad vlogmasami. Wątpię, że udałoby mi się teraz je nagrać, skleić i opublikować jeszcze w grudniu. Jest to jednak bardzo dużo pracy. Mam kilka ciekawych planów na ten miesiąc, chętnie je udokumentuję. Jeśliby się udało, może pojawią się w okresie pomiędzy świętami a sylwestrem. A jeśli nie, to za rok ;) W tym roku również mam dla was małą wideo niespodziankę. 
Jeśli ktoś chciałby zasubsykrybować mój kanał, zapraszam -> ΛΝGΞLΛ

A póki co przesyłam uściski i do zobaczenia już jutro!
ΛΝGΞLΛ

4 komentarze:

  1. Ja akurat w tym roku będę nagrywać vlogmas, bo wolę nagrywać niż pisać. A Tobie życzę wytrwałości z postami!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisany a nagrywany vlogmas ma troszkę inne treści. Ja w tym roku niestety nie mam czasu na nagrywanie każdego dnia czy też tygodnia :/ Ale za to mam stare, niepublikowane vlogmasy. Możliwe, że nagram coś też z jarmarków świątecznych, a będę w tym roku na kilku.
      Pozdrawiam :)

      Usuń