niedziela, 25 kwietnia 2021

Makijaż bohema

Cześć!
Mam dzisiaj dla was wiosenny makijaż w odcieniach brązu i pudrowego różu. Makijaż został w całości wykonany paletą Bohema z Glamshopu. Tym razem nie wykonałam mojego autorskiego pomysły. Skorzystałam z tutorialu od Milena Makup (Tutaj możecie go obejrzeć.) Dołożyłam również brązową kredkę na linię wodną oraz górną linię rzęs aby zagęścić rzęsy.

Makijaż jest bardzo prosty. Wykorzystuje on zaledwie 3 cienie. Ja dodałam w wewnętrzny kącik jeszcze odrobinę rozświetlenia, ponieważ brakowało mi tego efektu. Efekt końcowy wyszedł dość ciemny. Na pewno wykonam jeszcze makijaż z jaśniejszymi cieniami, jednak nie wiem czy dobrze się one sfotografują. Trudno oddać ich piękno. Tutaj również moc cieni trochę zjadł aparat.

Oczy: Bohema Glamshop. +brązowa kredka no name.
Rzęsy: Ardell 120 Demi Black
Usta: Bourjois rogue velvet ink 02, błyszczyk top coat lovely.
Podkład: Bourjois healthy mix
Bronzer: Inglot
Rozświetlacz:  MIYO x BeautyxTricks Paleta Insta Glow



ΛΝGΞLΛ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz