poniedziałek, 27 czerwca 2022

Efekty zakładania kostki brukowej i płotu.

Cześć!

Tak jak obiecywałam, dzisiaj przychodzę do Was z filmem "PO" remontu naszego podwórka. Rok temu została założona kostka, płot oraz brama. Jeśli interesują Was jakieś detale techniczne, zapraszam do tego postu --> KLIK, tam zdradzam między innymi warstwy jakie zostały położone a także rodzaje wybranej przez nas kostki. 

Jeśli chodzi o ogrody, zostało zmienione kilka kwestii. Tutaj możecie zobaczyć jak wyglądało to jeszcze jesienią. Teraz jest już kilka nowych nasadzeń. W najbliższym czasie, przy ładnej pogodzie zrobię zdjęcia jak wygląda to teraz i również się z Wami podzielę. Wiem, że jest tutaj kilka fanek/fanów tematów ogrodowych tak więc będzie to post idealnie dla Was ;) 


Do zobaczenia!
Angelika

39 komentarzy:

  1. Kolosalna różnica! Bardzo podoba mi się zieleń i kwiatki. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest teraz dużo więcej zieleni, a to jest dla mnie ważne. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed zmianami pare roślin nie było sadzonych ;) Po prostu poczekałyśmy po remontach żeby rośliny były już na gotowym.

      Usuń
  3. Ładnie i estetycznie. Wszystko ma swoje miejsce. Bardzo lubię tego typu ogrodzenia. Ciekawe są wyspy, na których umieszczone są kwiaty.
    Nasadzenia drzewek i krzewów jest przemyślane- rośliny są dobrze wyeksponowane. Nie ma przeładowania, nadmiaru.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to ujęłaś :)!
      Dziękuję i również pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Takie metamorfozy czasami są bardzo potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie to wygląda :)
    Przecudne masz pieski :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale przemiana. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim podwórku te z by się przydała taka metamorfoza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wygląda Twój ogród!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie, rzekłabym nawet, że luksusowo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to akurat nie jestem fanką kostki na podwórku, więc mnie akurat nie zachwyci efekt ;D u mnie na szczęście wszędzie jest trawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo ;D Każdy wybiera to co mu się podoba.
      U nas trawa nie miałaby w ogóle szans żeby przetrwać jazdę ciągnikiem :/ Więc no...

      Usuń
  11. Pięknie :) bardzo podoba mi się i podjazd i brama, nowocześnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obejrzałam z przyjemnością i czekam teraz na zdjęcia tych nowych nasadzeń, bo widzę tam duży potencjał i wiele możliwości. I tak już jest bardzo ładnie i pomysłowo (bardzo podoba mi się huśtawka) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Niestety huśtawka ostatnio spróchniała i została usunięta :/

      Usuń
  13. That automatic gate is so cool and I love the flowers and the garage doors.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najcudowniejsze jest to, że masz naturalne plenery wokół...
    P.S. Oby nigdy nie siała się Wam trawka w fugach :)
    To zmora wszystkich kostek :)

    OdpowiedzUsuń