czwartek, 28 lipca 2016

Diary: Reda/Rewa/Gdynia 2K16.

Witam ♥
Dziś trochę inny post. Jako, że blog jest pamiętnikiem dziś jedna kartka z życia.
Jest to krótki opis wyjazdu do brata nad morze. Tak więc można sobie odpuścić kalendarzowy opis a przejść do ciekawszej części tzn zdjęć. (Uwaga, duża ilość zdjęć.)
Od 18 lipca do 22 lipca 2016 r.
1 dzień: Minął niesamowicie szybko. Od 9 do 15 jechałyśmy (ja i siostra) pociągiem do Gdyni. Następnie odebrała nas bratowa i poszłyśmy na obiad. Na wieczór odebrał nas brat i wróciliśmy do domu do Redy.

2 dzień: Bardzo dobrze się wysypiałyśmy. Chyba bardziej morskie powietrze, dobrze na nas wpływało. Koleją Miejską przejechałyśmy do Gdyni. Tam zwiedziłyśmy Skwer Tadeusza Kościuszki i resztę popołudnia spędziłyśmy na plaży. Coś co ,,z hejtuje" to meduzy w morzu, które jakoś mnie odrzucały gdy smyrały mnie po nogach xd Wieczorem urządziliśmy sobie w domu w Redzie grila.

3 dzień: W południe wyruszyłyśmy do Rewy. Tym razem musiałyśmy przerzucić się na autobusy bo tylko taki był dojazd. I tu zaczęły się schody. Rozkład jazdy na przystankach jak i w internecie bardzo się różnił z czego zdarzyło się, że spędziłyśmy np. godzinę na przystanku smażąc się w trzydziestostopniowym upale. Na szczęście cała wyprawa się opłacała. Zakochałam się w Rewie. Jest tam na prawdę ładna plaża i z przyjemnością siedziałyśmy tam do późnego wieczora.

4 dzień: Znów wybrałyśmy się do Gdyni. Tym razem postawiłam na zrobienie większej ilości zdjęć i zaliczenie diabelskiego młynu/młynu widokowego. Widoki zapierały dech w piersiach. Przed wieczorem wróciłyśmy do domu. Po kolacji przeszłam się z siostrą na pobliskie schody z których szczytu było widać całe miasto.

5 dzień: Upłynął on na podróży powrotnej i rozpakowywaniu się już w domu.

A wy jakie plany macie na wakacje? Czekam na wasze historie <3
xoxo ♥

1. niesamowicie tęsknię za morzem :(

2. Wow ale niesamowite ! Piękna fotorelacja :)
    Micia

3. zazdroszcze pobytyu nad morzem,ja nigdzie nie byłam i raczej nie bede :(

Dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

4. Jak ja marze o tym, aby kiedyś pojechać nad morze.
    Zdjęć dużo, ale ostrzegałaś :D
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

5. Super zdjęcia :)
    Zazdroszczę takiej wycieczki

Zapraszam do mnie:

6. śliczne zdjęcia, mimo że wolę góry to morze też bym chętnie odwiedziła ;)

7. Bardzo fajne zdjęcia :) widać że dobrze spędziłaś czas :) a widoki przepiękne :)

8. Gdynia. Piękne klimaty;-)). Spróbujcie wybrać się na katamarany w Sopocie. Polecam szkołę S4 i Jacka Noetzel.
    Dajcie czadu dziewczyny;-)))))<3

9. Bardzo fajne zdjęcia : )

10. Diabelski młyn mega <3 Zazdroszczę :) świetne zdjęcia :) Widać, że dobrze spędziłaś czas :)

11. W sumie to zjadłabym gofra! Zdj rewelacja, fajnie spedzony czas :D

Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

12. Dawno nie byłam nad polskim morzem... Może w przyszłym roku się uda. Super wspomnienia, więc super zdjęcia :D

martynakrysinska.blogspot.com

13. Oh, morze piękne morze. To świetnie, że miałaś okazję tam pojechać :) Ja w te wakacje jak dotąd koczuję w domu. Może uda się wyjechać na parę dni w sierpniu, ale pewnie w góry bo najbliżej mam :P

VIOLET END

14. Mam nadzieję,że jeszcze w tym roku pojawię się chociaż na weekend nad morzem, tak mi się stęskniło a te zdjęcia jeszcze to pogłębiły ...Ale byłam na diabelskim młynie , fajne zdjęcia można zrobić :)
    kikawww.blogspot.com

15. Ciekawa wycieczka! Nigdy nie byłam w Gdyni.
    Mój blog, zapraszam :))

16. Uwielbiam morze. Mogłabym całe wakacje nad nim spędzić :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

17. Piękne widoki! Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

18. Ooch! Jak bardzo chciałabym tam być! Widzę, że wypad udany :) oby takich więcej i spędzanych z najlepszymi!!

Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

19. U nas urlop, który spędzimy gdzieś za granicą i remont naszego wymarzonego mieszkanka :) Już nie mogę się doczekać :)

20. Kurcze odwiedziłaś moje strony :)
    Super zdjęcia :)
    Pozdrawiam :*

21. Super zdjecia i caly post. Milo sie czyta takie wpisy z podrozy no i wiadomo, przyjemnie jest ogladac fajne zdjecia. Bylam kilka razy w Gdyni i Gdansku w te wakacje ale w morzu niestety jwszcze sie nie kapalam i nie opalalam sie na plazy :( bylam na Openerze a teraz czekam na wyjazd do Chorwacji. Juz sie nie moge doczekac! Buziaki

22. Pieknie! :)
    Moja relacja juz niedlugo, mam zalegle posty :)
    Zapraszam!

Pearl in Fashion

23. Świetne zdęcia;)

24. mega zazdroszczę wyjazdu! :( kocham morze, a niestety w tym roku nie wiem czy uda mi się dotrzeć :(

25. Ja do morza mam blisko, także w każdej chwili się mogę wybrać :) bardzo podobają mi się zdjęcia - ogółem dobry wpis, wspomnień i podróży na blogu nigdy za wiele ;)

26. Ja niedługo wybieram się nad morze, patrząc na te zdjęcia jeszcze bardziej nie moge się doczekać :)

>> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

27. Bardzo fajna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

28. Dużo wspaniałych zdjęć :) Jak tam pięknie! Słoneczne, letnie, wakacyjne klimaty. Aż miło popatrzeć. Wyjazd na pewno udany. Pozdrowionka ciepłe :)

29. Sądząc po ilości zdjęć, jestem pewna, że wyjazd był mega udany! Świetne te zdjęcia :). Też bym na pewno tyle pstrykała w tak cudownym miejscu :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

30. Świetne zdjęcia :) Jeden wakacyjny wyjazd już za mną, ale czekają mnie jeszcze dwa :)