poniedziałek, 11 grudnia 2017

Blogmas 9 - Tosiakowo i świąteczne plakaty.

Witam!
Kto lubi ciekawe blogi? Ja! I dziś chciałam wam przedstawić: Tosiakowo. Nie jest to jakaś współpraca czy coś. Po prostu spodobała mi się jej praca. A co można u niej znaleźć? Szukałam ciekawych tapet, zdjęć dotyczących świąt. Coś co można gdzieś np. wkleić itd. I natknęłam się na owego bloga. Jestem zachwycona grafikami. Te akurat dotyczą świąt. Jednak można tam znaleźć inne tematyczne zdjęcia a także wkładki do bullet journala. A oto mała zajawka co możemy tam znaleźć. xoxo





6 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczne plakaty :)
    Takie świąteczne, radosne.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grafika bardzo fajna idealna na kartki świąteczne :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Cieszę się, że spodobały Ci się plakaty, ale bardzo Cię proszę o linkowanie do posta, albo zamieszczenie u siebie bannerów promocyjnych plakatów z mojego posta, a nie samych zdjęć. Biorąc je w ten sposób, jak teraz niestety łamiesz prawa autorskie. Będę wdzięczna za zrozumienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń