sobota, 16 grudnia 2017

Blogmas 13 -Bujo December.


Witam!
W końcu się udało. Skończyłam tworzyć bullet journal na grudzień. Generalnie zaczęłam w listopadzie. Ale troszkę wszystko się odciągało. A to skończył mi się cienkopis albo kupiłam nowe taśmy itd. Wiadomo w użytkowaniu to nie przeszkadza. Jednak może kogoś coś zainspiruje z mojego bujo... Ale gdy pojawia się on z opóźnieniem to na pewno tego nie wykorzysta. 
W tym miesiące nie popełnię tego samego błędu. Jak skończyłam grudzień, już zaczęłam robić styczeń. Tak aby pojawił się w pierwszym tygodniu a nie po połowie miesiąca.
Co do samego bujo. Zrobiłam go w odcieniach czerwieni, zieleni no i oczywiście złota. Oj ta taśma idealnie się sprawdziła. Inspiracji czerpałam z pinteresta. Nie wyszło najgorzej. Jednak jakoś te kolory mi się nie podobają i z niecierpliwością czekam na styczeń. Jego zrobię chyba w odcieniu niebieskim. Jeszcze się zastanawiam. 
Przygotowań do świąt nie widać u mnie generalnie żadnych. Kupiłam kokardy do prezentów? To chyba tyle. Nie ozdabialiśmy jeszcze domu lampkami bo pogoda była nie sprzyjająca. A choinkę będziemy ubierać tuż przed samą wigilią bo w tym roku mamy choinkę żywą. Myślałam, że przed świętami zrobię może jakąś fajną sesję w śniegu ale nawet i pogoda nie chce nam dać odrobiny świątecznej atmosfery. Ech. Dobrze, że nie jestem dzieckiem, bo byłabym wtedy na prawdę załamaną taką sytuacją.
Ogólnie mam jeszcze problem z internetem. Ciągle mi ginie. I czasem przez to nie mogę dodać posta. Zaczyna mnie to coraz bardziej irytować. Co chwilę internet się pojawia i znika. Jednak przez to nie da się nic zrobić.
Dziś miałam ostatnie zajęcia z rysunku w tym roku. Pod koniec miesiąca jadę na zakupy odnośnie rysunku. Zastanawiam się nad gadżetami itd. Co byście mi poleciły? Ogólnie mam zamiar kupić szkicownik, mazaki, ołówki (które już mi się kończą), gumka w kredce, może jakiś ołówek manualny. No jeszcze sama do końca nie wiem. Czekam na wasze propozycje. xoxo





1 komentarz:

  1. Taki internet strasznie denerwuje :P. Kartki z kalendarzem wyszły ślicznie ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń