piątek, 15 grudnia 2017

Blogmas 12 - Etykiety do prezentów.

Ho ho ho!
Kto już zapakował prezenty? Ja powoli zaczynam. Te prawdziwe jak i te sztuczne aby po prostu grały jako stroiki pod choinką.Choinka będzie już za parę dni więc prezenty muszą być gotowe. Uwielbiam pakować paczki! Zawsze staram się kupić coś co mogę włożyć do pudełka. Prócz fajnego papieru i kokardy staram się dołożyć bilecik z imieniem dla kogo jest ta paczka. Gdy dajemy prezenty a raczej się nimi wymieniamy to nie ma problemu. Jednak gdy jest ich trochę więcej to jest to miły akcent, dodać taką etykietę.
Te etykiety są z jakiegoś bloga... Miałam zapisany link ale niestety mi przepadł :/ Jeśli odnajdzie mnie tutaj ich autorka.. Zgłoś się :)! Dodam link do ciebie.
Podoba mi się ich kolorystyka. Do każdego rodzaju papieru na pewno któraś etykieta będzie pasować. W dodatku wzory są miłe dla oka. Uwielbiam typowo świąteczny blask i świecidełka, ale takie delikatniejsze wydanie też mi się podoba. A wy co o nich myślicie? xoxo

4 komentarze: