niedziela, 17 grudnia 2017

Blogmas 14 - Piernikowe kolczyki.

 Hejka!
Szykowałam dziś stylizację na wigilię klasową. I tak od ubrań przeszłam do biżuterii. I znalazłam moje kolczyki - pierniki. I zaczęłam się zastanawiać nad odnowieniem ich produkcji. Wiem, obudziłam się dużo za późno. Ale może we ferie gdy będę mieć czas to pobawię się w taką mini sztukę. W ogóle czy jest tutaj ktoś ktoś lubi takie słodkie rzeczy? Właściwie jak uwielbiam ją tworzyć ale nie koniecznie nosić. Hehe. To znaczy odnośnie biżuterii. Bo jeśli mowa o np. słodkich piórniku to jak najbardziej.
Zastanawiam się nad stworzeniem jakiegoś świątecznego stroika. Jednak nie mam chyba wystarczająco dużo produktów. Miałam zamiar zrobić np. mikołaja z pomponów albo na szydełku. Ale mam chyba wszystkie kolory motków kordonka oprócz bieli i czerwieni.
Wciąż mam problemy z internetem. Aktualnie pisze z telefonu i nie wiem nawet jak ten post będzie wyglądał w efekcie końcowym. Mam nadzieję, że naprawią mi go przed świętami. Bo w święta, przerwę świąteczną chciałabym trochę nadgonić z postami, lekcjami, rysunkami. Mogłoby się wydawać, że nie ma takiej potrzeby bo zostaje tylko styczeń i już ferie. Ale z dnia na dzień dowiaduje się, że zamiast we ferie odpocząć to będę mieć 2x więcej pracy niż zwykle. Ech. Będzie fajnie. Haha. Lecę robić maturę próbną. xoxo

3 komentarze: