piątek, 8 grudnia 2017

Blogmas 7 - #DoodleDayDoesDecember


Cześć!
Wciąż tkwię nad stworzeniem bullet journala. Miał powstać szybciej no ale... Nie wszystko da się zrobić. Dziś jednak chciałam wam przedstawić fajne wyzwanie w którym biorę udział. I odpowiedzi na hasła rysuję właśnie w bujo. Do zdjęć na bloga bujo, nie rysowałam wyzwania jeszcze aby wyglądał schludnie... Hehe. Ale chyba muszę nie zważać na zaległości i rysować. No cóż.
Tematy są bardzo fajne. Typowo świąteczne. Jednak nie zawsze są łatwe. Po kliknięciu zdjęcia, link przeprowadzi was na stronę instagramu. Jednak wyzwanie znalazłam nie z instagramu lecz z youtube. Z kanału Eviti, którego serdecznie polecam. Tworzy filmiki właśnie o bujo. I jest dla mnie  wzorem i inspiracją. Jej dzieła są cudowne. Dziś nie zrobiłam nic produktywnego. Tylko szkoła i próba poloneza. A tak po za tym to jakieś drobiazgi. Jednak weekend zapowiada się bardzo napięty... Nie mam pojęcia kiedy zrobię lekcje nawet o.o
Do jutra!

5 komentarzy:

  1. Powodzenia w zadaniach :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasa maturalna zapewne daje w kość:/ Też bym przez to przechodziła w tym roku ale jestem w technikum:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na nowy post o ... Muminkach! :-)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby wszystko wyszło tak jak zaplanowane :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zacząć robić BuJo na przyszły rok (jak to odlegle brzmi, a to przecież już za 3 tygodnie :O)

    OdpowiedzUsuń