poniedziałek, 4 grudnia 2017

Blogmas 4 - Christmas tree!


Dobry wieczór!
Jak tam u was? Jak mija wam nieszczęsny poniedziałek? Mi niestety pracowicie. Już z resztką sił piszę tego posta. Na prawdę. Gdy w szkole spędzam większość dnia a potem mam coś dodatkowego, wieczorem wracam do domu i dopiero robię lekcje to jedyne o czym marzę to łóżko.
No ale podjęłam się wyzwania blogmasa to muszę go dotrzymać.
Mam metalowe łóżko a na nim światełka. Zawsze był to świetny akcent świąteczny. I nie tak nachalny jak sama choinka. Jednak gdy sprawdzałam jak wyglądają okazało się, że kilka jest pękniętych... Nie chce sprawdzać czy działają na metalowym łóżku. Hehe. Więc wyjęłam już choinkę. Jedni powiedzą, że to wcześnie inni, że w sam raz. Tak na prawdę w ciągu tygodnia nie zwracam na nią uwagi. A zwłaszcza gdy nie jest włączona. Brakowało mi jednak jakiegoś elementu w pokoju. I dopiero teraz zorientowałam się, że nie kupiłam jeszcze kalendarza adwentowego. Ups. Jednak sama nwm czy czekoladki będą dobrym wyborem. Miałam trzymać linię przed świętami. Hehe. Ooo a pro po słodkości, dokupiłam na choinkę sopelki - laski. Jednak nie mam pojęcia czemu, ale niebieskie wzięłam tylko 2. A tak to jakieś mocno kolorowe. Dlatego tamte dam komuś na mikołajki a niebieskich jeszcze kilka dokupię.

 xoxo

8 komentarzy:

  1. Ja na choinkę jeszcze poczekam. Jak nie chcesz czekoladek w kalendarzu to może kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że mam podobne dekoracje... ale... pewna nie jestem.
    Być może kiedyś takie miałam. Ładne.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak ja dawno nie widziałam tych lasek na choinkę! :o

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/12/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna choinka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rozwieszam dopiero kilka dni przed, też mam taką bombkę serduszko ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przepieknie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/trendy-wings-uniwigscom.html

    OdpowiedzUsuń