wtorek, 5 grudnia 2017

Blogmas 5 - Przed świąteczne tapety na telefon.


Witam!
Dziś przedstawiam kilka propozycji na świąteczne tapety, które nie koniecznie są tak strojne i przepełnione wszystkim jak typowe świąteczne. Znacie te zdjęcia, że dzieje się na nich tyle, że trudno stwierdzić co tam dokładnie jest...
W większości postawiłam na światełka i delikatne choinki. Szczerze mówiąc nie lubię zimy. Zawsze kojarzy mi się tylko i wyłącznie z utrudnieniami w codziennym poruszaniu się. Jednak gdy rok temu byłam we ferie w górach i zobaczyłam te wszystkie piękne widoki to zakochałam się w zimowych pejzażach górskich. Cudowne.
Ja już mam kilka swoich faworytów na tapetę. A ty?






















Źródło: Pinterest.
xoxo

9 komentarzy:

  1. W grudniu zawsze mam świąteczną tapetę na komputerze :) Jakoś na telefon nigdy nie chce mi się szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne tapety, ostatnia zdobyła moje serce<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sa te tapety, aż mam ochotę podkraść pomysł na dekorację choinki z ostatniego zdjęcia :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne zdjecia :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/trendy-wings-uniwigscom.html

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest to, co tygryski lubią najbardziej.
    Świetne wspaniałości!
    Śnieżnie, zimowo, magicznie.
    Pozdrowionka mikołajkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka mała pierdółka jak tapeta, a już wprowadza świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne propozycje :D Myślę, że bliżej świąt mój telefon nabędzie nową tapetę :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tapety! Najlepszą według mnie jest tapeta z zamarzającą rzeką, po prostu cudo

    OdpowiedzUsuń