piątek, 1 grudnia 2017

Blogmas 1- Christmas tag.

Witam!
Do świąt jeszcze trochę czasu. Nie czuję tak tego klimatu. Zastanawiałam się co dodać na początku. Trudne jest zdecydować gdy tak na prawdę żyje się jeszcze normalnym życiem. Bynajmniej tak jest u mnie. Szał na ozdoby i inne rzeczy zaczyna się około 2 tyg przed świętami. Zazwyczaj to choinka rozpoczyna okres przedświąteczny. W tym roku będę jednak mieć choinkę żywą i ubrać ją można dopiero chwilę przed świętami.
Pomyślałam, że fajnym pomysłem będzie odpowiedzenie na tag świąteczny. Oczywiście zachęcam każdego do odpowiedzi na pytania. Są na prawdę ciekawe.
Serdecznie zapraszam!
1.Czy otwierasz prezenty w wieczór Wigilijny?
-Oczywiście. Otwieranie prezentów w 1 dzień świąt to zwyczaj Amerykański. I póki co nie wkradł się do mojego domu. Myślę, że pozostanie tak jak jest ponieważ jednak każdy nie może się doczekać prezentów ;) I mało kto wytrzyma jeszcze dzień.


2.Na jakie tradycje świąteczne najbardziej czekasz?
-Hm śpiewanie kolęd i piosenek świątecznych. Jest to chyba jedna z najbardziej uroczych tradycji.

3.Czy twoja choinka jest sztuczna czy prawdziwa?
-Choinkę w pokoju mam taką małą sztuczną. Zaś ta duża, w salonie jest oczywiście żywa.

4.Jaki jest mój ulubiony świąteczny film?
-Świąteczne dzwoni. Jest to bajka z dzieciństwa. Kevin jest jak dla mnie zbyt przereklamowany.

5.Gdzie zazwyczaj spędzasz święta?
-U dziadków wraz z całą rodziną.

6.Jakie jest twój ulubiony świąteczny smakołyk?
-Pierniki! Jest to absolutnie nieodłączny element świąt. Oczywiście jakieś czekoladki coś... Ale pierniki to coś co w święta smakuje najlepiej.

7.Bardziej lubisz dawać prezenty czy otrzymywać?
-Dawać. Lubię komuś sprawiać przyjemność. A nie przepadam za odbieraniem prezentów. Zawsze boje się, że dostanę coś na prawdę strasznego... Mimo, że nigdy tego nie doświadczyłam.

8.Co jest twoją ulubioną rzeczą w święta?
-Rzecz? Hm światełka :D Mam je wszędzie. W pokoju, na łóżku, na choince, w salonie i na dworze. Uwielbiam oglądać tak mega ozdobione domy.

9.Najlepszy prezent jaki kiedykolwiek dostałaś?
-Trudne pytanie. Mam taki problem, że nie pamiętam nawet co dostawałam :D Hehe. Hm jak byłam mała do prawie dostałam siostrę na święta :) No troszkę się spóźniła no ale;p

10.Kiedy zaczynasz być podekscytowana zbliżającymi się świętami?
-Tak najbardziej gdy zbliża się ostatni tydzień przed świętami. W szkole są jasełka, wigilia... Ostatnie przygotowania prezentów itd.

11.Najgorszy prezent jaki kiedykolwiek dostałaś?
-Jejku nie pamiętam :D Wydaje mi się, że każdy prezent, który dostałam był udany.

12.Najbardziej zapamiętany moment świąt?
-Gdy akurat na święta spadł obfity śnieg. I wyglądało to wtedy na prawdę uroczo.

13.Czy jako dziecko dostał ktoś prezent, który ty chciałaś dostać?
-Wydaje mi się, że nie. Bynajmniej nie pamiętam takiej sytuacji ;)

14.Wymarzone miejsce aby spędzić święta?
-Hm zawsze marzyło mi się aby święta spędzić w takim domku w górach. Ostatnio pokochałam góry i te niesamowite widoki! A zimą w szczególności.

15.Czy robisz postanowienia noworoczne i czy się ich trzymasz?
-Coś tam zawsze sobie obiecuje ale nie przywiązuję do tego wagi. Uważam, że nowy rok nie jest motywacją do walki ze swoimi nawykami.

16.Co sprawia, że święta są dla ciebie wyjątkowe?
-Atmosfera jest na prawdę niepowtarzalna. W dodatku spotkanie z rodziną. Dużo jedzenia, prezenty.. Czy może być coś lepszego?:p

17.Jakie byłoby świąteczne życzenie, które na pewno się spełni?
-Zdrowie? Gdy tylko jest zdrowie resztę da się osiągnąć.

Czekam na wasze odpowiedzi na tag w komentarzach ;) xoxo

10 komentarzy:

  1. Dokładnie, zdrowie jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez niego nic tak na prawdę się nie zrobi:)

      Usuń
  2. Ooo! To musi być naprawdę wspaniałe pytanka i odpowiedzi.
    Miło się czyta.
    Super! DO świąt już niedaleko.
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. So lovely answers! Great post darling, so nice and interesting.
    Enjoy in the weekend!

    New post is on my blog.
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  4. Wigilia u dziadków to tradycja?

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie tak ;) Owszem może autor miał na myśli tradycję typu sianko pod obrusem, ale dla mnie spotkanie rodzinne jest bardziej wartościowe.

      Usuń
    2. Dla mnie to też jest tradycja :D Wiadomo, że każdy ma swoje zwyczaje i tradycje, ja np. jedynie raz w życiu miałam prezenty pod choinką. Za to mikołaj zawsze przychodzi szóstego :D

      Usuń