niedziela, 9 czerwca 2024

WOOLKI

 

Cześć!
Mam dzisiaj przyjemność przedstawić wam moje nowe dziecko! WOOLKI Czyli moją twórczość włóczkową! 

Jak to się zaczęło?
Moja przygoda zaczęła się aż 18 lat temu! Dobrze kojarzycie, mam 24 lata ;) Nauczyłam się szydełkować i robić na drutach w wieku przedszkolnym. A już w okresie 4 i 5 klasy podstawiłam wykonać dowolną serwetkę ;) Babcia nauczyła mnie łańcuszka a następnie wszystkiego nauczyłam się sama z internetu. 
Z czasem zaczęłam eksperymentować ze wzorami i pomysłami na to co chcę stworzyć. Aż do momentu około rok temu, gdy uznałam, że chcę się podzielić swoimi dziełami. Może komuś się spodoba, może kogoś zainspiruje, może kogoś nauczę podstaw ;) Po prostu lubię tworzyć!

Na początek zapraszam was na moje media społecznościowe.


Za każdy like i obserwowanie będę niesamowicie wdzięczna ♥


A teraz zapraszam na mały sneak peak tego co będę pokazywać ;) 




Jeśli ktoś byłby zainteresowany personalizowanym zamówieniem, zapraszam na którekolwiek z mediów społecznościowych lub adres email angelikarydczak@gmail.com

Który miś podoba wam się najbardziej? Co chcielibyście zobaczyć szydełkowego?
Angelika

4 komentarze:

  1. Też się nauczyłam robić w wieku pięciu lat. Czyli jakieś 45 lat temu, ponad ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne i przeurocze! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Angeliko, bardzo piękne - obydwa! Gratuluję Ci tej umiejętności, ja bym nie potrafiła...
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń