wtorek, 12 stycznia 2021

Pink makup - Insta Glam Wedding Vibes od MIYO i Beautyvtricks.

Cześć!

Jakiś czas temu robiłam recenzję paletki Insta Glam Wedding Vibes -> klik. Obiecywałam Wam wtedy również pokazanie jej możliwości poprzez klimatyczny makijaż. Przygotowałam dzisiaj dla Was makijaż w odcieniach różu. Natomiast propozycję ślubną wykonam na wiosnę. Czy chcielibyście również wieczorowy makijaż? Coś ciemnego, może ciemny fiolet i czerwień.

Makijaż wykonałam z pomocą trendu taśmy klejącej przyklejonej w zewnętrznym kąciku. Nie jestem nim aż tak zachwycona w porównaniu jak inne makijażystki za nim szalały. A jakie jest wasze zdanie na ten temat?

Róż to idealny kolor na wybicie niebieskiej tęczówki. Przełamałam ten kolor delikatnie szampańsko złotym cieniem i brokatowym toperem na ruchomą powiekę. 




Do zobaczenia!
Angelika

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż. Cudownie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż taki swieży bo w klimacie wiosennym ale patrząc na kolorki w paletce chyba dość ciężko mi by mi się z nią pracowało bo ma dużo odcieni różów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, róże to podstawa tej palety. Na pewno postaram się wykonać nią makijaż w totalnie innej kolorystyce ale nie da się ukryć, że większość makijaży z jej udziałem będzie w różowo fioletowych tonach.

      Usuń
  3. Ładny, świeży i dziewczęcy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no makijaz przepiekny! ja to prosilabym o brazy :D ale w sumie cos w innych kolorkach tez by sie przydalo. czekam na propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie w brązach ostatnio nic nie robiłam ;)
      Na pewno w planach mam fioletowy makijaż, ponieważ coraz bardziej rozkochuje mnie w sobie ten kolor. Ale chętnie wrócę też do czegoś stonowanego.

      *Aktualnie mam kilka makijaży w kolejce do publikacji tak więc twoja propozycja pojawi się za około 1-2 msc.

      Usuń